سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :176
بازدید دیروز :572
کل بازدید :899108
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 8:8 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مشروح خطبه های نماز جمعه ماهنشان به امامت حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد. مورخ 97/6/23
خطیب جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته مطرح کرد: به دنبال حضور و نقش‌آفرینی بی‌بدیل ایران در عراق، کودتای آمریکایی، سعودی در بصره صورت گرفت که یکی از مظاهر بروز آن آتش زدن کنسولگری ایران در بصره بود.
وی با بیان اینکه اقدامات اخیر در بصره، کودتای آمریکایی، سعودی بود، افزود: با شکست وابستگان سیاسی آمریکا در انتخابات اخیر عراق از جمله جریان وابسته العبادی، آمریکا تلاش کرد با یک کودتای خزنده و البته مثل همیشه با استفاده از گاوهای شیری سعودی خود، مسیر را برای ادامه جریان وابسته به آمریکا تسهیل کند؛ بصره از چند جهت برای آمریکا مهم بود، اولاً یکی از مراکز مهم تشیع و وابسته به ایران است، از طرفی شصت درصد نفت عراق از این استان به دست می آید، و در نهایت از محرومیت بسیار بالایی نیز رنج می‌برد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: با شکست این کودتای آمریکایی در بصره، آمریکا از رسیدن به اهداف خود بازماند. بصیرت مردم بصره در درک شرایط و کنار کشیدن به موقع، موضعگیری‌های به موقع سران حشد الشعبی و در نهایت اقدام مرجعیت شیعه، از مهمترین عاملان این شکست بود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:یکى از مهم‌ترین مسایلى که این نشست به‌دنبال دست یافتن به آن بود، حل و فصل موضوع سوریه بوده است. این نشست که در ادامه سلسله نشست‌هاى سه جانبه براى یافتن راه حل سیاسى براى بحران سوریه بود، در تاریخ 16 شهریور ماه برگزار شد.
 وی افزود: به اعتقاد بسیارى از ناظران نزدیکى مواضع سه کشور، خصوصا روسیه و ایران در مسائل مهم منطقه‌اى و بین‌المللى مهم‌ترین عنصر این نشست بوده است.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه یکی از مطلب مهمی کا این نشست داشت شکل‌گیرى «محورى جدید» در برابر غرب و آمریکا و تعریفی مشترک از تروریسم است گفت: غرب براى نزدیک نشدن دو کشور روسیه و ایران و در سطحى فراتر روسیه، ایران و ترکیه، از هیچ ابزارى دریغ نمى‌کند.با وجود برخی اختلافات بین ایران و روسیه به ویژه در ارتباط با رژیم صهیونیستی، دو طرف همچنان به همکارى‌هاى گسترده خود براى مقابله با تروریست‌ها پایبند هستند. عملیات ادلب و پیگیرى مسیر آستانه بخشى از این تعهد مشترک است.از طرفی ممکن است چنین نشست‌هایی زمینه را برای میانجیگری روسیه در مورد یمن فراهم سازد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: زمینه‌سازی برای عقب‌نشینی ترکیه از حمایت گروه‌های النصره و مانند آن، در این میان خرید سامانه اس 400 از روسیه و طمع تحویل آن نقش مهمی در این زمینه دارد؛ چرا که ترکیه هم تا حدی در معرض تحریم‌های آمریکایی قرار دارد. فلذا زمینه برای پاکسازی ادلب که برای ترکیه بسیار حساس بود، فراهم شده است. 
وی افزود: انزوای رژیم صهیونیستی با بقای ایران در سوریه، اتحاد براى حذف دلار از موضوع های این نشست است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسته‌های حمایتی دولت و تسریع در آن
وضعیت جدید ارزی از طرفی مردم را در تنگنای اقتصادی قرار داده و از طرفی درآمد اضافی برای دولت ایجاد کرده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: یکی از راهکارهای ایجاد موازنه در این زمینه توزیع بسته‌های حمایتی برای مردم است.
در این زمینه رعایت حال دهک‌هایی مانند کارگران فصلی اعم از ساختمانی و غیره و کشاورزان و امثال آن بسیار ضروری است. وی تصریح کرد: دولت‌‌ها در این بخش از عدالت توفیقات چندانی نداشته‌اند.

 

 


      

به مناسبت فرا رسیدن  ماه محرم مراسم طشت گذاری در شهر ماهنشان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

 

 

 


      

همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان ماهنشان با حضورحجت ااسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد
@


      

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان ماهنشان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه و  فرماندار شهرستان  در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزار شد.


      

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کسانیکه غدیر را فراموش کردند حب دنیا داشته و محوریت دین را درک نکردند. حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین ادارات گفت: رسالت پیامبر اکرم ص در کنار ولایت معنا پیدا کرد، بنابراین با توجه به احادیث و روایات خداوند متعال ائمه اطهار را برای راهنمایی و ارشاد ، معرفی و اعلام اسلام فرستاده است که در این باب می فرماید ای پیامبر اگر ولایت و امامت علی ع را معرفی نکرده ای رسالت را انجام نداده ای.
وی با اشاره به جایگاه ولایت و امامت افزود:امامت و ولایت از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است، امروزه می بینیم تمام حکومت های مثلا به نام اسلام از جمله عربستان دارای مشکلات عدیده ای هستند هرچند به نسبت دارای رفاه بیشتری می باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با مقایسه حکومت اسلامی ولایی و انقلابی با دیگر حکومت های اسلامی گفت:حکومت اسلامی ولایی شاخصه و مولفه های دارد که حکومت به ظاهر اسلامی (عربستان) از آن برخوردار نیست هرچند این حکومت ها دارای رفاه نسبی هم هستند اما حکومت اسلامی و ولایی یک حکومتی است که معیارهای خود را الهی و مردمی می داند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: درصورتیکه حکومت عربستان وابسته ترین، ذلیلترین و خارترین حکومت را دارد چرا که با اون همه امکانات و پول و .... در اجرای حکومت و تصمیمات وابسته به کشور دیگری است .
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای استقلال سیاسی و ....است که مهمترین آنها اقتدار آن نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان است.
امام جمعه ماهنشان با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب گفت: وضعیت جامعه و خدمات نظام اسلامی باید برای مردم تبیین شود .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهارداشت: کوتاهی هر مسئول در انجام امورات، مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه شهرستان اقامه شد.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی امروز گفت؛ بیانات ارزشمند و کارشناسی رهبر ممظم انقلاب در دیدار هیئت دولت با ایشان بسیار استراتژیک و راهبردی و در عین حال راهنمای راه دولتمردان و خدمتگزاران مردم است. ایشان هم در ارتباط با مشکلات اقتصادی و هم سیاست‌های خارجی بیانات مبسوط و کاربردی داشتند که باید توسط دولت و مردم مورد توجه قرار گیرد.
♦?حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: بی‌شک تعهد عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تقریباً همه مشکلات اقتصادی کشور را حل کرده و در نقطه مقابل سستی و مداهنه در انجام این توصیه‌ها قطعاً مشکلات اقتصادی نه تنها کنترل نشده بلکه قطعاً سیر صعودی خواهد داشت.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر تأکید به مدریت اقتصاد افزود: باتأکید بر حمایت از تولید داخلی، کنترل نقدینگی، پرهیز از تصدی‌گری دولت در بنگاه‌داری اقتصادی، مقابله با بنگاه‌داری بانک‌ها، افزایش صادرات و کاهش واردات، کنترل بازار ارز و جبران سوء مدیریت صورت گرفته، انجام سیاست‌های اصل 44 و حمایت جدی از بخش تولید خصوصی، مبارزه هوشمندانه با فساد اقتصادی از جمله محورهای بیانات ایشان در حوزه داخلی و قطع امید از اروپا در کنار مذاکرات هدفمند و در عین حال ممنوع بوده قطعی مذاکره با آمریکا و کنار گذاشتن برجام در صورت نداشتن فایده برای تأمین منافع کشور، که همه این بیانات کارگشای ایشان، در ارتباط با سیاست خارجی است.
??خطیب جمعه ماهنشان گفت:برکناری دو وزیر توسط مجلس و سؤال از رئیس جمهور نشان از آزادی دینی و حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی دارد؛ استیضاح وزار و سؤال از رئیس جمهور نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جایگاه بی‌بدیل مردم سالاری دینی است.
♦?حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:در عین حال برکناری دو وزیر از سویی و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ رئیس جمهور محترم به چهار مورد از سؤالات، نشان از این دارد که کابینه دولت نیاز به تغییرات و تحولات اساسی دارد. که دولت انشاءالله این خواسته نمایندگان ملت را مد نظر قرار خواهد داد.
??وی افزود: سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که در سال‌های گذشته 311 نفر از مفسدان اقتصادی به مجازات اعدام یا حبس محکوم شده‌‌اند. اگر چه این خبر امیدوار کننده است، در عین حال قاطعیت و سرعت هر چه بیشتر در کنار اطلاع‌رسانی دقیق از این اقدامات از سویی و معرفی مفسدان اقتصادی به افکار عمومی ضمانت اجرای مجازات‌ها را تقویت خواهد کرد.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در ارتباط با تورم افسار گسیخته اخیر یکی از مهمترین روش‌ها کنترل بازار خودرو است، افزود: امروز خودروسازان هم بزرگترین احتکار کننده هستند و هم فروش زیر میزی دارند. چطور می‌شود هر تعداد خودرو صفر قابل خرید در بازار باشد، اما خودروسازان یا فروش ندارند و یا اینکه پیش فروش چند ماهه دارند. انتظار از سازمان تعزیرات اولاً و در مرحله بالاتر از دادستانی کل کشور این است که علیه خودروسازان تفهیم اتهام شده و مدیران آن‌ها به عنوان مفسد اقتصادی محاکمه و مجازات شوند.
??حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: از سوی دیگر انتظار این است در کمترین فرصت ممکن بر اساس سیاست‌های اصل 44 که در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب هم بود، دولت تصدی‌گری و بنگاه‌داری را رها کرده و خصوصی‌سازی را در ارتباط با همه صنایع و به ویژه صنعت خودروسازی اجرا نماید. تا زمانی که دولت خود تولیدکننده بوده و دارای منافع اقتصادی تولیدی در صنعت است قادر به کنترل خودروسازان نخواهد بود.
??وی افزود: از طرفی قطعاً با خصوصی‌سازی صنعت خودرو سود دولت به دلیل ارتقای کیفی تولیدات و امکان رقابت و بالتبع صادرات، درآمد دولت نیز به مراتب بیش از امروز خواهد بود.
??وی افزود: تولید هواپیمای جنگنده کوثر در داخل کشور و آزمایش موفقیت‌آمیز آن نمادى از توانایى جوانان ایرانى‌ و اقتدار نظام اسلامی به ویژه در حوزه دفاعی است؛ این موفقیت با همه امید‌آفرینی برای دوستان ایران اسلامی، اوج یأس و ناامیدی برای دشمنان این نظام است.
??خطیب جمعه ماهنشان گفت: تولید این جنگنده در داخل کشور، باید الگویی برای همه بخش‌های مردمی و دولتی در ارتباط با خودکفایی در صنعت به عنوان مهمترین عامل مبارزه این و مقابله با تحریم‌ها باشد؛ به ویژه صنعت خودروسازی باید الگوگیری اساسی داشته باشد؛ چرا که این صنعت با گرفتن بیش از پنج دهه هنوز نتوانسته رشد لازم را داشته باشد؛ این در حالی است که در این چند دهه بیشترین حمایت از این صنعت صورت گرفته است. بالاترین حمایت هم محدودیت شدید واردات خودرو بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

اقامه نماز عیدقربان به امامت حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان

 


      


?مشروح خطبه های عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان
امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تبریک عید قربان گفت: پیام ولی امر مسلمین عالم به حجاج، تبیین پیام حج، یعنی توحید واقعی، پیام بصیرت و مقاومت در برابر استکبار و پیروزی و در یک کلمه انقلاب اسلامی از سویی و آسیب‌شناسی جامع از وضع موجود جوامع اسلامی در اثر نبود و بصیرت و آگاهی و دوری از توحید و اسلام حقیقی است. ؛ این جاست که ضرورت حضور مردم ایران در حج و کنار خانه خدا به خوبی روشن می‌شود.
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور اظهارداشت: عید قربان عید بندگی الهی و رهایی از بندگی دیگران است. این عید توحیدی نقطه عزیمت عید غدیر است و از این رو غدیر در حقیقت تجلی توحید ناب و خالص است.لذا توحید بی‌ولایت هم محال عقلی است و هم محال وقوعی.
وی با بیان اینکه هویت بی‌بدیل انقلاب اسلامی هم در غدیر بوده و از این روست که می‌توان گفت تنها انقلاب ناب توحیدی جهان در انقلاب اسلامی ایران تبلور یافته است؛ اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه برای ظهور حضرت حجت (عج) و تحقق انقلاب ناب جهانی است که بتکده‌های غرب و شرق را فرو ریخته و زمینه‌ساز عدالت حقیقی برای بشریت خواهد بود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه مردم ولایتمدار ماهنشان هم صدا با مردم ایران، جشن‌های دهه ولایت به ویژه روز عید غدیر را با عظمت و شکوه تمام برگزار خواهند کرد افزود:مسئولان فرهنگی تلاش کنند سهم بیشتری برای جوانان در این زمینه تعریف کنند.
خطیب نماز عید قربان با اشاره به روز جهانی مسجد، گفت: مساجد، مثل همیشه‌ى تاریخ انقلاب اسلامى، سنگرهاى مستحکم دفاع از ارزش‌هاى اسلامى و انقلابى است که در عین حال انتظار می‌رود مسئولان محترم به ویژه قوه مقننه و قوه مجریه، دغدغه لازم را برای مساعدت در آبادانی معنوی و مادی مسجد داشته باشند؛ و این منافاتی با مردمی بودن مدیریت مساجد نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تغییر در تیم اقتصادی دولت چندان منطقی نیست؛ فلذا انتظار می‌رود دولت ضمن تغییر و ترمیم کابینه به ویژه نسبت به جوان‌سازی و بالتبع چابک‌سازی آن اقدام نموده و در عین حال تغییرات مدیریتی در استان‌ها نیز در طول تغییرات در هیئت دولت انجام شود.
وی افزود: بهادادن به مسئولان ساده‌زیست و بی‌اعتنایی به مسئولان رفاه زده از سوی مردم تضمین ریشه‌کنی فساد است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمات صورت گرفته،گفت: اگر چه عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر چندان زیاد نبود که بتوان آن را ارزیابی کرد، ولی آهنگ این دولت در عمر کوتاه خود آهنگ ولایتمداری و مردم‌داری و خدمت خالصانه بود. روش و منش شهیدان رجایی و باهنر باید به عنوان یک سبک و الگوی برجسته مد نظر قرار گرفته و به تدریج به فرهنگ تبدیل شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: مردم هم باید مسئولان ساده‌زیست را از خود بدانند، متأسفانه در مواردی مشاهده می‌شود مردم به مسئولان تجملاتی بیشتر بها می‌دهند. بها دادن مردم به مسئولان رفاه‌زده روحیه خدمت را تضعیف خواهد کرد. و از این همان گونه که حضرت امیر (ع) فرمود: مردم باید نسبت به مرفهان بی‌درد بی‌اعتنا باشند.
وی افزود: از سوی دیگر اعتماد به توانمندی‌ داخلی و تقویت روحیه بسیجی مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات است. آمریکایی که مصدق را در کودتای 28 مرداد برکنار کرد، در حالی که مصدق به آن‌ها چشم امید داشت، هیچ وقت با انقلاب اسلامی به معنای واقعی آن کنار نخواهد آمد. این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه، 25 مرداد 97، یعنی در آستانه کودتای 28 مرداد، تشکیل یک کارگروه علیه ایران با عنوان «گروه اقدام ایران» را صادر کرد. و البته همزمان در یک حرکت پوپولیستی و عوام‌فریبانه پیشنهاد مذاکره را هم می‌دهند. و البته بصیرت است که توان تشخیص این توطئه‌ها را می‌دهند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مدیریت وزیر کشور در ارتباط با کنترل بحران‌ها قابل تقدیر و تشکر بوده و شاید بتوان گفت؛ وزیر کشور یکی ازموفقترین وزرای کابینه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      
<      1   2