سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :99
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892566
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 6:40 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مراسم زیارت عاشورا و احسان حلیم به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه وموسئس مدرسه علمیه زینب کبری(س) ماهنشان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
امام جمعه شهرستان: تعظیم و تجلیل از شهدا که نماد انقلاب اسلامی می باشد نشان از تقوای دل و قلب است
ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی گفت: امروز مشخصه های بارز انقلاب و نظام تامین امنیت به معنای واقعی، امنیت اخلاقی و اجتماعی و در تمام عرصه ها که رکن این امنیت با دستان نیروی انتظامی اتفاق می افتد .
حجت الاسلام زاهدی پور با توجه به آیات و روایات ،اظهار داشت : ما درحقیقت اقدام کردیم و خواهان و کارگزاران تغییرشدیم که این تغییرات سیاسی و اجتماعی در جامعه را مردم ایران اسلامی با پیروی از ائمه اطهار و در پرتو و سایه سار پیروی از راه و منش ائمه اطهار و به تبعیت از آن روحانیت و معنویتی که از عاشورا کسب کردیم به دست آمده است.
وی با گرامیداشت و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، افزود: مجددپیمان می بندیم با شهدا و آرمانهای امام شهدا که انقلاب را یاری می کنیم، این انقلاب چون دارای عظمت هست امروزه با دشمنی ها مواجه هستیم ، دشمنان سعی می کنند بنیادهای تئوریک و نظریه های انقلاب را با چالش ، ضرب المثل ها و افکار باطل مواجه کند.
امام جمعه ماهنشان گفت:امروز دشمن به ما القا می کند که این خط قرمزهایی که ما برای خود و انقلاب و نظام تعریف کردیم اینهاست که موجبات مشکلات و تحریم های اقتصادی و ... شده ، غافل از اینکه ما انقلاب کردیم با این خط قرمز ها ، اتفاقا چون خط قرمز داشتیم انقلاب کردیم اگر خط قرمز نداشتیم نیازی به انقلاب نبود خط قرمز داشتیم که این انقلاب را با رعایت خط قرمز به پیروزی رساندیم.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: نگهداشت و پاسداشت انقلاب و نظام اسلامی در گرو حفظ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب که در حقیقت به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست ودرراس آنها در حفظ و پاسداشت این خطوط قرمز است مواظب این خطوط قرمز که دروازه های ایران اسلامی است باشید.
وی افزود: دشمن اگر توانست این خطوط قرمز را فتح کند و آن را از ذهنهای ما خالی و فراموش کند دیگر انقلاب از درون تهی خواهد شد این جایگاه خطوط قرمز است ما برای این انقلاب و خطوط قرمز افتخار میکنیم و شهدا و خون دادیم که این شهدا شهدای مقطعی و فصلی نبودند بلکه شهدا با چارچوب فکری ما بودند اگر این شهدا و شهادت و محرم و صفر هست پس معلوم هست که خطوط قرمز هم هنوز هست و چون خطوط قرمز هنوز هست ما انقلابی هستیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امروز از دنیای بیرون خودمون تجربه بگیریم، امروز کسیکه خطوط قرمز خودش و بدترین کشوری که خطوط قرمز خودرا مبتنی بر آرمانها، اهداف ها و تئوریهای غربی بویژه آمریکا تعریف کرده و حفظ میکند عربستان سعودی است یک روزی به عنوان گاو شیری عربستان معرفی می شود و امروز ترامپ در تماس تلفنی مستقیم بدون هیچ شرم وحیایی به پادشاه بی خاصیت و ابله و دین فروش عربستان اعلام میکند که شما فقط بدون ما دوهفته قادر به حیات هستید.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: افتخار ما این است که همه چیز ما از این انقلاب است ما به این انقلاب دیین داریم چرا که آبرو، جایگاه، عظمت و اقتدار ما از این انقلاب است.ما با جان و پوست و گوشت و استخوان و خانواده از این انقلاب مواظبت می کنیم

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

مشروح خطبه های نماز جمعه شهرستان ماهنشان مورخ 97/7/20
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به دیدار سران قوا با رهبر معظم انقلاب، گفت: مسئولان نظام و فعالان اقتصادی باید بدانند که تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی برون رفت از مشکلات اقتصادی ، تبعیت از فرمایشات رهبری و ولایتمداری است؛ چنانکه بسیاری از مشکلات به تبع عدم توجه جدی به فرمایشات ایشان است.
حجت الاسلام  زاهدی پور اظهارداشت: تأسف بار است که در این وانفسا برخی مسئولان به جای پرداختن به مشکلات اصلی، به موضوعات غیر ضروری مانند تأکید بر افزایش حضور زنان در پست‌های مدیریتی بدون توجه به شایستگی‌ها می‌پردازند. حتی برخی‌ها در یک طرح غیر عادلانه تلاش دارند حضور زنان در مجلس را بدون توجه به آرای مردم افزایش دهند.
وی افزود: امروز برخی ساده‌لوحان یا منافقان سیاسی با وجود تجربه برجام، با بی‌شرمی اعلام می‌کنند که فضا برای تنش‌زدایی با آمریکا فراهم است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: بدترین و ذلت‌بارترین و در عین حال بی‌نتیجه‌ترین راهکار برون رفت از مشکلات، خط سازش و عقب نشینی از خطوط قرمز انقلاب است. تجربه عربستان که با بدترین توهین‌ها و ذلت‌ها کشور خود را اداره می‌کند، نمونه عینی و بارز خط سازش با دشمن است. سران بی‌غیرت عربستان تا حد بردگی آمریکا رفته‌اند و خواست آمریکا هم همین است. این در حالی است که یک روز گاو شیرده آمریکا محسوب می‌‌شوند و امروز ترامپ صراحتاً به پاشاه بی‌غیرت عربستان اعلام می‌کند که بیش از دو هفته قادر به ادامه حیات بدون آمریکا نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: مروجان خائن خط سازش با دشمن به ویژه آمریکا، برای رسیدن به منافع مادی خود در صدد تحمیل چنین وضعیتی برای ایران اسلامی هستند. و البته به فضل الهی و با درایت و رهبری‌های فرزانه انقلاب ناکام خواهند ماند.
وی افزود: توصیه ملت ایران به چنین دریوزه‌های سیاسی این است که به جای پروراندن رؤیای باطل پیشرفت در گرو دریوزگی آمریکا، به دامن اسلام ناب محمدی (ص) برگردند و به جای اعتماد بر دشمن بر توان داخلی و ظرفیت‌های حاصل از انقلاب تکیه کنند.
امام جمعه ماهنشان گفت: اگر چه لوایج مبارزه با پولشویی و تروریسم که در مجلس تصویب شد، به نتیجه نهایی نرسیده است،‌ در عین حال باید دانست که حافظه تاریخی انقلاب هیچ چیز را فراموش نخواهد کرد؛ همچنانکه برجام را فراموش نکرده است؛ مردم باید بدانند که نپیوستن به این لوایج یک مشکل است و پیوستن به آن هزاران مشکل را برای کشور خواهد داشت. نکته مهم آن که قید شرط در تصویب نیز از دیدگاه این کنوانسیون اعتبار ندارد، چرا که ارائه شرط فقط در مواردی معتبر است که کنوانسیون اجازه حق شرط را داده باشد. این در حالی است که در مواردی مانند تعریف از تروریسم چنین اجازه‌ای داده نشده است. ماده شش کنوانسیون cft تأکید می‌کند که هیچ بهانه قومی، مذهبی و نژادی نمی‌تواند تعریف تروریسم را تغییر دهد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: خطر محدودیت براى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى؛ یک نمونه مشخص از خطر محتمل در پیوستن به کنوانسیون ایجاد محدودیت براى سپاه است. دولت آمریکا عضو این کنوانسیون است و از طرف دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامى را به‏ عنوان گروه حامى تروریسم ذیل دستور اجرایى 13224 شناسایى کرده است. در صورت پیوستن ایران به این کنوانسیون دولت آمریکا میتواند از ایران درخواست کند تا همکارى اطلاعاتى و قضایى در زمینه مقابله با فعالیت‏هاى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى انجام دهد. به‏ طور طبیعى ایران این درخواست را نمى‏پذیرد و در نتیجه فشار بر ایران زیاد خواهد شد.

 

 

 

 


      

اولین جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و اعضای ستاد برگزار شد.امام جمعه ماهنشان: تأکید بر خطوط قرمز انقلاب موجب پیشرفت و عزت و قدرت ایران اسلامی بوده است.
جلسه شورای راهبری سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان و با حضور فرماندار شهرستان و اعضای شورای راهبری سیاستگزاری در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان در این جلسه با تأکید بر اهمیت بزرگداشت انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن، تأکید کرد، جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید یک نقطه عطف تاریخی باشد.
وی افزود: مردم و مسئولان باید با معرفی دستاوردهای بی‌بدیل مادی، معنوی، سیاسی و اجتماعی انقلاب، دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند.
رئیس شورای راهبری سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود؛ برخی ساده لوحانه یا خائنانه، تأکید بر خطوط قرمزهای انقلاب را مانع تعامل با دنیا و پیشرفت ایران اسلامی معرفی می‌کنند، این در حالی است که همه پیشرفت‌های محصول همین خطوط قرمز بوده و در نقطه مقابل هر وقت از خطوط قرمز عقب نشینی کرده‌ایم، عقب مانده‌ایم. در عین حال تجربه عینی عربستان با کنار گذاشتن همه خطوط قرمز عبرت بسیار مهمی برای عاقلان است؛ چرا که امروز ایران اسلامی چهل سال بر رعایت حریم‌های تأکید کرده و هر روز پویاتر و قوی تر از گذشته شده است؛ و در نقطه مقابل عربستان به گفته ارباب خود ترامپ حداکثر دو هفته می‌تواند بدون حمایت آمریکا مانگار باشد.
وی تأکید کرد، اصولاً فلسفه انقلاب اسلامی ایران تعریف و رعایت خطوط قرمز بوده است.

 

 

 


      

نشست یاوران اربعین حسینی شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.


      

کمیته فرهنگی،آموزشی ستاد اربعین شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ،فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد.

 

 

 

 


      

به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک ناجا با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

سخنران قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ماهنشان جناب سرگرد نوروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.


      

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور جانشین سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ماهنشان در روستای قره داش برگزار شد.


      
   1   2      >