سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :135
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892602
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 9:4 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

 


      

جلسه هماهنگی تکمیل ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

 نماز جمعه شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: 22 دى‌ ماه روزى دیگر براى تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنى بر تمدید و یا عدم تمدید تعلیقیه‌هاى تحریم و پذیرش و عدم پذیرش ادامه حیات برجام است که
در هر صورت آن چه که بدیهی است، هر دو طرف تصمیم ترامپ به نفع مردم ایران است.
وی افزود: تمدید تعلیق تحریم‌ها، موجب حفظ توافق هسته‌ای است که اگر چه امتیازات فراوانی در این زمینه اعطا کردیم، اما بالاخره قابل کتمان نیست که حفظ این توافق حداقل به لحاظ بین المللی با توجه به اینکه انجام شده است، به نفع مردم ایران خواهد بود. این چیزی نیست که آمریکا به دنبال آن باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در صورت عدم تمدید تعلیق تحریم‌ها باز ابتکار عمل با ماست، چرا که عملاً توافق هسته‌ای به هم خورده و آن هم نه از سوی ایران، چرا که آمریکا یکی از طرف‌های توافق است. اما آن چه بسیار مهم است نقش اروپا در این زمینه است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: منافع اروپا در ارتباط با ادامه توافق هسته‌ای بیشتر از ایران نباشد، کمتر هم نیست؛ و این مرحله نیز آزمون بزرگی برای آن‌ها خواهد بود که تا چه اندازه قادر به حفظ استقلال در عملکرد دیپلماتیک و بالتبع سایر حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد باشند.
وی افزود: نهایت اینکه تصمیم برجام مبنی بر تمدید یا عدم تمدید، تأثیر چندانی در بهبود یا بدتر ساختن چهره آمریکا در ارتباط با دشمنی با ایران ندارد. چرا که آمریکا در عرصه‌های مختلف دشمنی‌ و خصومت دیرینه، خود را نشان داده و البته تا زمانی که این نظام با این قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد، ادامه خواهد داشت. همچنانکه در اغتشاشات اخیر هم دشمنی آمریکا کاملاً آشکار بود و البته به تعبیر رهبر معظم انقلاب تقاص پس خواهد داد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت:توجه داشته باشیم که کشورهای بزرگ اروپایی جرأت چندانی در برابر آمریکا را ندارند. به تعبیر دیگر امروز آن‌ها اگر در مواردی به مخالفت اندک با آمریکا می‌پردازند، به نوعی در زمینه‌های مربوط به ایران و آن هم با اعتماد به قدرت ایران است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: در مورد اغتشاشات اخیر مجدداً خداوند متعال را سپاسگزاریم و به معنای واقعی قدردان همت و بصیرت مردم انقلابی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج هستیم.
وی با بیان اینکه در عین حال لازم است برای پیشگیری از چنین بهانه‌جویی‌ها باید اقدام کرد، افزود: اولاً تأکید بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نظریه جامع اقتصادی میشود؛ این ایده و اندیشه باید در مرحله تئوری به رشد و بالندگی کافی برسد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به همین اصل، گرایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به عنوان حوزه‌ای از رشته اقتصاد تأسیس شود.از طرفی باید به صورت جدی از نظریه‌پردازان و مقاله‌های مرتبط حمایت شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: در مرحله عمل نیز لازم است همه مسئولان به ویژه قوه مجریه با قاطعیت و جدیت لازم و البته به شکلی کاملاً عملیاتی این نوع از اقتصاد را در بدنه اقدامات اقتصادی از مرحله بودجه‌نویسی تا هزینه کرد، جاری و ساری سازد.
وی افزود: ثانیاً توجه به قشر محروم البته در کنار توجه هدفمند و حمایت روشمند از سرمایه‌گذاران و نخبگان علمی و اقتصادی کشور از اولویت‌های اقدام برای ارتقا و بهبود اقتصادی کشور و در نتیجه رضایت نسبی مردم است.
بالاخره ما باید قبول کنیم که واقعیتی به نام فقر و بلکه زیر خط فقر داریم و باید اقدام جدی در این زمینه صورت گیرد. خطیب جمعه ماهنشان گفت: برخوردهای تکنوکراتیک و مبتنی بر نظریه‌های توسعه غربی در یک جامعه اسلامی نه جواب می‌دهد و نه درست است. از طرفی باید مردم سالاری دینی به عنوان یک اندیشه سیاسی بی‌بدیل برای مردم و جامعه تبیین شود؛ همچنانکه حضرت آقا تأکید کردند، بالاخره مسئولان توسط مردم انتخاب می‌شوند و انتخاب کننده باید متوجه مسئولیت خود باشد؛ اینکه ما انتخاب کنیم و هیچ گونه مسئولیتی را هم نپذیریم، قاعدتاً یک ایده غیر منطقی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: یکی از ایده‌های بسیار غلط که در برخی از افراد رسوخ کرده و دشمن هم بسیار تلاش دارد تا این ایده را تقویت کند، این است که انتظار می‌رود رهبری در همه زمینه‌ها وارد شود. اصولاً چنین دخالتی امکان عملیاتی شدن ندارد. چرا که مستلزم ایجاد نهادها و سازمان‌های موازی فراوان است.
وی افزود: این در حالی است که به لحاظ قانونی و عقلی و شرعی نمی‌توان همه مسئولیت‌ها متوجه رهبری کرد. همه اعم از انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باید متوجه مسئولیت خود باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: روحیه خدمتگزاری و خادم بودن برای مردم باید در مسئولین تقویت و رشد پیدا کند. بالاخره پسماندهایی از روحیه و فرهنگ شاهنشاهی و خان خانی، در برخی ها وجود دارد و زمانی که به مسئولیتی دست پیدا می‌کنند، سعی می‌کنند با این روحیه زندگی کنند. اگر چه این نوع برخوردها غلبه ندارد، اما در حد کم نیز موجب آسیب‌های جدی شده است. اینکه هر کس به مسئولیتی رسید، اعتقاد به نوکری مردم پیدا کند، خود بخود مشکلات حل می‌شود. و اگر هم حل نشود، عدم احساس فاصله بین مردم و مسئولان موجب درک متقابل شده و خود به خود بسیاری از نارضایتی‌ها را از بین می‌برد.
حجت الاسلام زاهدی پور بابیان حمایت از فضای مجازی داخلی ، اظهار داشت: اگر چه بهره‌برداری از فضای مجازی یک نیاز و ضرورت اساسی است و تردیدی نیست، اما اعتماد به شبکه‌های مجازی غیر بومی و قرار دادن اطلاعات مردم و نظام در دست شبکه های مجازی غیر بومی که تقریباً بلااستثناء جاسوس هستند، مورد تأیید هیچ عاقل نیست.
وی افزود: شماره تلفن بسیاری از مسئولان را اکثر مردم ندارند اما همین شبکه‌های مجازی کل شماره تلفن‌ها را در اختیار دارند. اینکه تلگرام بدون هر گونه تبلیغ تجاری این همه امکانات رایگان در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، قرب? الی الله نیست، دسترسی به اطلاعات چهل میلیون ایرانی و متن پیام‌های آنان قیمت کمی نیست که تلگرام و امثال تلگرام از این مسیر دریافت و در اختیار دشمنان این نظام قرار می‌دهد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: همین امروز هم تلگرام حاضر به حذف کانالها و گروه‌های معاند و دشمن نظام نیست و حتی قول داده است تا یک ماه دیگر با تغییراتی در پلتفرم، تلگرام، از فیلترهای اعمال شده عبور کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تشکیل شورای انقلاب در 22 دی ماه 1357 و اعتقاد راسخ امام به کار تشکیلاتی از زمانی که انقلاب پیروز شده، امام در ارتباط با تشکیل نهادهای مدنی بیشترین تلاش را کرد. تصویب قانون اساسی قبل از اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ انقلابات بی‌نظیر است.
وی افزود: همه این‌ها به برکت شورای انقلاب بود که نشان می‌داد امام به راه خود ایمان و اعتقاد و البته امید دارد.

  


      

مردم شهید پرور ماهنشان امروز با در دست داشتن پر چم های برافراشته و شعار های کوبنده در نماز جمعه هر گونه فتنه انگیزی و نا امنی در کشور را محکوم و اعلام انزجار کردند.
مردم ماهنشان با شعارهایی مرگ بر فتنه گر،مرگ بر اسرائیل و صهیونیم و آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند،و….اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم و پیمان مجدد با ولایت فقیه بستند.

به گزارش شمیم ماهنشان، مردم شهید پرور ماهنشان امروز با در دست داشتن پر چم های برافراشته و شعار های کوبنده در نماز جمعه هر گونه فتنه انگیزی و نا امنی در کشور را محکوم و اعلام انزجار کردند.

مردم ماهنشان با شعارهایی مرگ بر فتنه گر،مرگ بر اسرائیل و صهیونیم و آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند،و….اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم و پیمان مجدد با ولایت فقیه بستند.

20180105_132651

20180105_132604

20180105_132604


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام  زاهدی پور در خطبه نماز جمعه این هفته با تحلیل تحرکات و اغتشاشات روزهای گذشته، اظهار داشت:اغتشاشات اخیر قاعدتاً دستمایه ای از حق و باطل داشت؛ چرا که فریب افکار عمومی بدون استناد ناقص به حق امکان ندارد.
وی افزود: شرکت کنندگان هم چند دسته بودند؛ گروهی تماشاچی بودند؛ گروهی با هدف اعتراض به تورم و گرانی آمده بودند و گروهی هم برای توطئه علیه اسلام، انقلاب و نظام آمده بودند.
خطیب جمعه ماهنشان درادامه با بیان اینکه متأسفانه هدف اصلی هم مربوط به گروه اخیر بود، گفت: در حقیقت گروه اول و دوم فریب شعارهای فریبنده توطئه گران را خوردند؛ بعد از آمدن آن ها به میدان بود که گروه فتنه و توطئه چهره اصلی خود را نشان داد و دیدیم که شعارها را به براندازی تغییر داده و رفتارها را هم به همان سو کشاندند.فلذا معلوم شد که نیت اصلی هم خیرخواهانه نبوده است.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان انتقاد روش دارد، اظهارداشت: انتقاد روش دارد که عده ای در اعتراض به گرانی راه نادرست را پیشه گرفتند، یکی از این راه ها همین است که در تریبون های نماز جمعه در حد توان و فرصت اعلام می شود که متأسفانه چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. در مواردی هم مورد بی مهری و هجمه واقع می شود.
وی افزود: ائمه جمعه به دلیل مردمی بودن و ارتباط مستمر و سازنده با مردم، زبان گویای مردم هستند، از طرفی ارتباط تنگاتنگ با مردم؛ موجب کاهش فاصله بین مسئولان و مردم خواهد شد.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در این اغتشاشات که به بهانه گرانی بود، اولاً به لحاظ نیت که شعارها و رفتارها نشان دهنده آن بود.روش انجام غلط بود؛ چرا که قانون اساسی روش درست تجمعات و راهپیمایی ها را نشان داده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: به فرض محال اگر بگوییم مجوز صادر نشده، اگر تجمع اخیر برای انتقاد بود، حداقل باید شعارها هم در این زمینه بود، این در حالی است که شعارها ضد اسلام، ضد انقلاب و نظام بود.
وی افزود: رفتارها هم همین گونه بود؛ اهانت به مقدسات، عوامل صهیونیستی و آمریکایی به قرآن به اصل دین، به مساجد تعرض کردند، این در حالی است که این مردم مسلمان هستند و بالاترین تأمین کننده مردم اسلام و قرآن و مساجد است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کدام معترض به گرانی و تورم، پرچم کشور را آتش می‌زند؟ از طرفی شعارهای سلطنت‌طلبانه باز نشان از نیت شوم آشوبگران داشت؟
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: سلطنت پهلوی در طول پنجاه سال سلطنت شوم خود چه غلطی کرده‌اند که امروز فرزند بی‌خاصیتش که قادر به حفظ ناموس خود نیست، چه غلطی بکند؟ مگر مردم کم ستم در زمان طاغوت پهلوی کشیده‌اند، که دوباره بخواهند به این ستم‌ها مبتلا شوند. اگر این اقدامات اعتراضی بود، شبانه بودن آن چه توجیهی داشت؟
وی افزود: رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی خاورمیانه و بلکه کره زمین حامی این جریان بود، برخی کشورهای اروپایی که جنایاتشان علیه ایران اسلامی و مردم مظلوم آن تکرار می‌شود، از حامیان این حرکت شوم بودند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ که قریب به صد سال است بدترین جنایت‌ها و خیانت‌ها را علیه این مردم مظلوم روا داشته و عامل اصلی تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران و با حدود 2500 قانون و بخشنامه تحریمی علیه ایران بعد از انقلاب اسلامی کارنامه ننگین خود را به ثبت رسانده، از حامیان و بلکه برنامه‌نویسان این جریان شوم است.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه سلطنت‌طلبان بی‌خاصیت داخل و خارج نیز همراه این حرکت شوم بودند، اظهارداشت: همه این‌ها نشان می‌دهد که آشوبگران با سوء استفاده از احساسات مردم به ویژه محرومان، دنبال اهداف شوم خود، یعنی براندازی این نظام اسلامی بودند، همه این‌ها ما را به ای نکته رهنمون می‌سازد که قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم.
وی از نیروی انتظامی و بسیج و همه آن‌ها که با ایثارگری و مجاهدت، از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری کردند تشکر کرد و افزود: نیروهای انتظامی،بسیج و ملت ایثارگر و مجاهد هم نعمتی است مضاعف که در پرتو ولایتمداری به این مردم عزیز هدیه شده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان از صدا وسیما نیز تشکر و قدردانی کرد و گفت؛ صدا و سیما که با مستندسازی و تبیین به موقع و هوشمندانه اغتشاشات و ریشه‌یابی آن توانست گامی بزرگ در دفاع از مسیر درست ملت برداشته و آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان داخلی و خارجی را ناامید سازد، جواب مردم به دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا روشن است.


      

 مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز جانبازان و آزاده گان در شهرستان ماهنشان به همت بنیاد شهید با تشریح ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری، در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در این مراسم اظهارداشت: بالاترین افتخار نظام اسلامی که به برکت خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان و ملت غیور با بصیرت همراه با پشتیبانی از ولایت فقیه این است که دشمنان خداوند را با چالش مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه بی شک تظاهرات و شورش های خیابانی از سوی بدخواهان ملت و نظام تدارک دیده شده و این بر همگان مبرهن است، افزود: ثمرات نظام اسلامی این است که آمریکا و صهیونیسم را در خاورمیانه با چالش جدی و بحران جدی مواجه کرده که خیلی مهم است و این اغتشاشات و شورش های خیابانی افراد جزئی نشئت گرفته از عصبانیت آنها است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر تجمع های خیابانی که برای اعتراض گرانی بود از راه و روش صحیح بود اشکالی نداشت، چون همه اذعان داریم که گرانی و برخی مشکلات و بیکاری به مردم فشار وارد می کند اما  آتش زدن قرآن، حسینه ها، بانک ها، پرچم ایران اسلامی، مسجد و عکس شهدا و … به بهانه مبارزه با گرانی معلوم می کند که دشمن در چالش است و این نوع اعتراضات از برنامه های دشمنان است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: معترضین با شعارهای دین ستیزی، اسلام و ولایت ستیزی و ..و با کارهای مثل اربده کشیدن در هنگام سوزاندن بانک ها و اموال خصوصی از گرانی و مشکلات موجود دم نمی زدند اینها با نظام اسلامی مشل دارند، کسی که فشار اقتصادی بر او غلبه کرده که نباید پا به ارزش های این نظام اسلامی بگذارد.
وی افزود: 95 درصد حاضران در خیابان ها در اغتشاشات ، تماشاچی صحنه بودند، ملت ایران اسلامی این امنیت را به آسانی به دست نیاوردند که با اربده های چند نفر در خیابان بخواهند نظام را دو دستی تقدیم امثال رضا پهلوی کنند، پدران این رضا پهلوی چه کار برای ایران کردند که این بخواهد انجام دهد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  شخصیت های انسانی مهم  و واقعی از جمله امام و شهدا و رهبر انقلاب که کارهای بزرگ و شایسته ای برای اقتدار  ایران اسلامی کردند باید بجای داستان ها و افسانه های خیالی برای دانش آموزان ترویج داده شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی با پیروزی انقلاب، تاسیس نظام جمهوری اسلامی است، اظهارداشت: یک اتفاق مبارک که بعد از انقلاب اسلامی در ایران رقم خورد، جا افتادن فرهنگ ایثار و شهادت بود، چرا که در گذشته ها رشادت ها و جانفشانی ها در ایران بود اما هنوز به عنوان فرهنگ الهی و عمومی شکل نگرفته بود و پهلوانان ایرانی هم با روحیه وطن پرستی به میدان می آمدند و مولفه و رکن اساسی دفاع از دین و کیان همراه هم نبود.
وی افزود: اگر فرهنگ شهادت و ایثارگری به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، می تواند نجات بخش جامعه باشد چرا که دفاع از ارزش ها و دشمن ستیزی با دشمنان برای جامعه ارزش و اقتدار می آورد.
گفتنی است: به همت بنیاد شهید شهرستان ماهنشان 8 فرزند دانش آموز جانباز و آزاده ممتاز در دفتر امام جمعه تقدیر شد.

 


      

جلسه هئیت امنای حوزه علمیه خواهران زینب کبری (س) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

حجت الاسلام زاهدی پور در جمع بسیجیان با تشریح پیدایش فتنه و علل به وجود آمدن آن از سوی خواص بی بصیرت و با اشاره به اینکه کسی که امام خود را نشناسد اگر از دنیا برود به مرگ جاهلیت مرده است، اظهارداشت: با لاترین و جاهلترین انسان کسی است که بخاطر بی بصیرتی امامش را نشناسد.
وی با بیان اینکه انسان مومن کسی است که امام شناس و دشمن شناس باشد، افزود: زمان شناسی، دشمن شناسی، امام شناسی از ویژگی های انسان مومن است، کسانیکه فتنه را ایجاد و از آن حمایت کردند به خاطر پیروی از هوای نفس خود بود، کسی که از هوای نفس خود پیروی کند، بندگی دنیا و دنیا را به آخرتش ترجیح می دهد، و کسی که اینگونه شد براحتی ارزش ها را زیر پا گذاشته و همچنان که در فتنه 88 مشاهده شد، فتنه گران پرچم سید الشهدا را آتش زدند، به رهبر و امام ارزشهای انقلاب و اسلام توهین کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: عده ای برای پیروی از هوای نفسانی در راه فتنه و پیروی از افکار شیطانی هستند با حمایت های دشمنان خارجی در داخل ایران جریاناتی را دنبال می کنند تا خدشه ای به این نظام و ولایت وارد کنند، اما مسئولان و بسیجیان باید آگاه به مسائل جامعه بوده و تمامی مبانی فکری، سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی را انقلابی تغییر دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بسیجیان باید بتوانند علم و جهل را تعریف کنند تا بصیرت انقلابی لازم را در جریانات ، فتنه ها ، اغتشاشات، درگیری ها داشته باشند، افراد بصیر می تواند راه روشنایی را از تاریکی شناسای کند، اما افرادی که در جهل و گمراهی غوطه ور هستند حق از باطل را نمی توانند تشخیص دهند.
وی با بیان اینکه در جریان فتنه 88 عده ای دیر اقدام کردند و یا نخواستند اقداماتی انجام دهند ، افزود: حماسه 9 دی درست است از بصیرت و ولایتمداری مردم سرچشمه گرفت ، اما عده ای می توانستند زود تر اقدام کنند تا فتنه ای به آن شکل رخ ندهد و خسارت زیادی به نظام و کشور وارد نشود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیجی و مسئولین نباید در غفلت باشند، بسیجیان باید آگاه به مسائل روز جامعه بوده و بدانند که در جامعه چه خبر است، چه فشار های روی رهبری است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: با توجه به اینکه دشمنان داخلی و خارجی از ایجاد فتنه و ناهنجاریهای جدید دست بر نمی دارند، بهتر است بدانیم با هدف قرار دادن ولایت فقیه و اسلام دشمنان در فکر ایجاد اغتشاشات جدید هستند، فشار های گرانی و … را بهانه قرار داده و نظام اسلامی را هدف می گیرند، و با ایجاد اغتشاشات جدید آن هم در روزهای نزدیک به حماسه 9 دی می خواهند این اقدام مردمی را به فراموشی بسپرند.
وی افزود: بسیجیان و نهاد های مربوطه باید به وقت اقدام کنند و جلوی خیلی از برنامه ها و جریانات مخالف نظام اسلامی را بگیرند، بسیجیان باید در فضای مجازی با هدف و آگاهی بیشتر ورود پیدا کنند و مباحث جامعه را با علم دنبال کنند و اظهارنظر عاقلانه و عادلانه ای در مورد اقدامات دولت داشته باشند.
امام جمعه شهرتان ماهنشان با بیان اینکه بسیجی باید زادگاه فتنه را پیدا کند، گفت: با ریشه یابی فتنه در می یابیم که چرا عده ای برائت از فتنه گران نمی کنند، این همه حقوق های نجومی و اختلاس ها چرا ریشه کن نمی شود، چرا مسئولی در یک جلسه رسمی در مورد خیلی مباحث بی ربط صحبت های داشته باشد اما در مورد حماسه 9 دی و فتنه 88 نخواهد مطالبی را بیان کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: مواظب باشیم بعضی از جریانات در دام فتنه است.
وی افزود: مسائل مهم نظام را در حلقات صالحین دقیق پیگیری کنید، اجازه ندهید، این حلقات سوری برگزار شود، مایه دلگرمی و عامل دفاع از نظام و اسلام باشید.
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به همراه سرمربیان، سرگروه های صالحین با استاد یار و امام جمعه شهرستان به مناسبت حماسه 9 دی دیدار کردند.
مجتبی برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به حماسه 9 دی در فتنه 88 گفت: حماسه 9 دی یکی دیگر از جلوه های بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران  بود.
وی افزود: حضور تمام اقشار ملت ایران در حماسه 9 دی یک برگ دیگر بر اوراق افتخار تاریخ ایران افزود و این رویداد عظیم و تاریخی موجب مایوس و ناامید شدن فتنه گران شد.

961093

961091

961092

96109


      

حجت الاسلام نظری در همایش حماسه 9دی در مصلی بزرگ امام خمینی ره ماهنشان اظهارداشت: منافقان در فتنه 88 اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و با شعارهایی ولایت فقیه را به دیکتاتوری متهم می کردند. وی با بیان اینکه فتنه گران برای رسیدن به اهداف خود از بیت المال هزینه گذاشتند ، افزود: ولایت فقیه حافظ جمهوریت شد آن زمانی که افراد بی بصیرت و متکبرانه مثل زالو صفت برای تامین اغتشاشات خود از بیت المال هزینه گذاشتند و خسارت فراوانی به کشور وارد کردند. مدرس حوزه و دانشگاه گفت: خواص بی بصیرت، به دلیل نداشتن تقوا، شجاعت و شهامت با حمایت دشمنان داخلی و خارجی فتنه را ایجاد کردند اما نمی دانستند، ملت آگاه و غیور و ولایتمدار پشتیبان این نظام هست، آنها از اراده و عظم مردم غافل بودند، ملت ایران در راهپیمایی9 دی حماسه ای دیگر خلق کردند و سحر شیاطین داخلی و خارجی را خنثی کرده و این روز را به یوم الله تبدیل کردند. حجت الاسلام نظری گفت: فتنه سخت و فتنه نرم داریم اینها که آمدند و در خیابان به مقدسات توهین کردند فتنه سخت بود و براحتی مردم و نظام از آن عبور کردند اما فتنه های زیر خاکستر همچنان هست که با هوا پرستی ولایت را نشانه رفته اند. وی افزود: فتنه ها همیشه سخت و خیابانی نیست که تشخیص آن آسان باشد، گاهی ننگ های به بار می آورند که ضربه آن از فتنه های خیابانی سخت تر است و یا تشخیص آن سهتر می شود. مدرس حوزه و دانشگاه گفت: این انقلاب برای اینکه به این جایگاه و امنیت و آسایش برسد خون های زیادی ریخته شده و خون دلهایی خورده شده است، محصول قیام های مردمی و ملت بافهم ولایتمدار ایران اسلامی است، ملتی که صبورانه هر سختی هایی را دنبال سر گذاشتند، اما مسئولان و سردمداران باید طبقه پایین را هم در نظر بگیرند، چرا که این اقشار بودند از انقلاب و نظام اسلامی پشتیبانی کردند. حجت اسلام نظری اظهارداشت: مقامات قضایی و مسئولین مربوطه باید به مردم بگویند ماجرا و حکم حقوق های نجومی چه شد، اختلاس گران به کجا رسیدند و چه برنامه برای آنها در نظر گرفته شده است، مسئولان باید نتیجه را به مردم بگویند و شفاف سازی کنند. وی افزود: مسئولان باید همگام با مردم با داشتن روحیه انقلابی و امید و صداقت کشور را با اقتدار به جایی برسانند که مردم مشکلات و رنج های کمتری را تحمل کنند، چرا که تکیه گاه نظام اسلامی و مقاوم در برابر دشمنان و … این مردم هستند که باید قدر دانسته شود. مدرس حوزه و دانشگاه گفت: عده ای منافقانه می خواهند فتنه را بروز رسانی کنند، اشرافیت و تبعیض هایی که در خانواده های خود دارند می خواهند فلش را بجای اینکه سر حقوق بگیران نجومی و غارتگران بزنند، فلش اتهام به سوی ولی امر مسلمین وارد می کنند. حجت الاسلام نظری گفت: عده ای می خواهند عواملین حفظ نظام اسلامی را متهم کنند، کسانیکه در خارج از مرزهای ایران از جان خود گذشتند تا ملت ایران در آسایش باشد الان آنها از سوی خواص مورد حمله و اتهام قرار گرفتند. وی افزود: نیروهای قضایی، دولتی و همه و همه باید انقلابی عمل کنند، و کسانیکه تریبون دارند ، ائمه جمعه ، بسیجیان و سپاهیان و .. باید آتش به اختیار کنند و مطالبه گری داشته باشند، جناح انقلابی باید مطالبه گر باشد، اگر حق مردم را مطالبه نکنند، مردم نا امید شده و انقلاب و نظام پشتیبان خود را از دست می دهد. در پایان این همایش مردم با شعارهایی انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و فتنه گران اعلام کرده و با ولایت فقیه تجدید میثاق دوباره بستند.

9610910

9610914

9610916

961020


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  و فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان به همراه جمعی از کارکنان و اهالی با آرمان های شهدای در روستای کردی ضمن غبار روبی و قرائت فاتحه ای تجدید میثاق کردند.

9610614

9610616

9610617


      
   1   2      >