امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کسانیکه غدیر را فراموش کردند حب دنیا داشته و محوریت دین را درک نکردند. حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین ادارات گفت: رسالت پیامبر اکرم ص در کنار ولایت معنا پیدا کرد، بنابراین با توجه به احادیث و روایات خداوند متعال ائمه اطهار را برای راهنمایی و ارشاد ، معرفی و اعلام اسلام فرستاده است که در این باب می فرماید ای پیامبر اگر ولایت و امامت علی ع را معرفی نکرده ای رسالت را انجام نداده ای.
وی با اشاره به جایگاه ولایت و امامت افزود:امامت و ولایت از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است، امروزه می بینیم تمام حکومت های مثلا به نام اسلام از جمله عربستان دارای مشکلات عدیده ای هستند هرچند به نسبت دارای رفاه بیشتری می باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با مقایسه حکومت اسلامی ولایی و انقلابی با دیگر حکومت های اسلامی گفت:حکومت اسلامی ولایی شاخصه و مولفه های دارد که حکومت به ظاهر اسلامی (عربستان) از آن برخوردار نیست هرچند این حکومت ها دارای رفاه نسبی هم هستند اما حکومت اسلامی و ولایی یک حکومتی است که معیارهای خود را الهی و مردمی می داند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: درصورتیکه حکومت عربستان وابسته ترین، ذلیلترین و خارترین حکومت را دارد چرا که با اون همه امکانات و پول و .... در اجرای حکومت و تصمیمات وابسته به کشور دیگری است .
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای استقلال سیاسی و ....است که مهمترین آنها اقتدار آن نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان است.
امام جمعه ماهنشان با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب گفت: وضعیت جامعه و خدمات نظام اسلامی باید برای مردم تبیین شود .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهارداشت: کوتاهی هر مسئول در انجام امورات، مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.