سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :106
بازدید دیروز :143
کل بازدید :895728
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 5:52 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  و با مداحی اکبر نور بهمنی زنجانی در روز سه شنبه مورخ96/12/1 ساعت 20 شب  در مسجد امام رضا(ع) ماهنشان برگزار می شود.

 


      

مراسم عزاداری فاطمی شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و با سخنران: حجت الاسلام متین مسئول  دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی(عج)  زنجان مداح: کربلایی علیرضا کابلی

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: پیشنهاد مهم هفته برای مردم این باشد که مواظب شیطنت‌ها باشند، کسانی که با نماز جمعه مشکل دارند، دلسوز نماز جمعه شده‌اند، و از کمبود جمعیت در نماز جمعه ها سخن می‌گویند.
وی با بیان اینکه تریبون‌های عبادی و سیاسی قرارگاه نظام و ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند، افزود: برخی‌ها با هزینه‌های میلیونی و حتی میلیاردی برای یک همایش فصلی قادر به جمع آوری کسری از جمعیت نماز جمعه هم نیستنند. این در حالی است که نماز جمعه‌ها رایگان اداره می‌شود. قطعا مردم این عوام‌فریبی‌ها را باور نخواهند کرد.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نماز جمعه یک همایش ملی است که هر هفته با حضور میلیون‌ها نفر در سطح کشور به صورت رایگان برگزار می‌شود. شور و هیجان بسیاری از مراسمات و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی ملی و بین المللی داخل کشور مرهون تبلیغ مستمر و دائمی در سنگر بی‌بدیل نماز جمعه است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: نماز جمعه مصداق کاملی از روحیه بسیجی و انقلابیگری در جامعه است؛ و البته دشمنان و در برخی موارد دوستان ساده لوح یا همان ابوموسی‌ اشعری‌های امروز به دنبال تضعیف آن هستند.
وی افزود: بدخواهان باید بدانند که ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی در دفاع از نظام و حقوق مردم، بیان توفیقات نظام و البته انتقادات سازنده و امر به معروف و نهی از منکر در برابر فسادها، تبعیض‌ها و دیگر انحرافات اجتماعی و در یک کلام از حرکت محکم در مسیر انقلاب، و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در عین حال اعتقاد ما بر این است که همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند:  اعتراض و‌ [نقد] مردم به مسؤولان، بی عدالتیها، تبعیض‏ها و ناکارآمدیها است و اعتراض به اصل نظام و انقلاب اسلامى نیست.
*راهپیمایی تماشایی 22 بهمن، دشمنان قسم خورده نظام و فتنه گران را ناامید کرد
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: راهپیمایی 22 بهمن 96 تماشایی و پرشورتر از همیشه بود؛ این راهپیمایی نشان داد که قاطبه مردم در قطار انقلاب هستند و پیاده شدن چند فتنه‌گر از این قطار هیچ خللی در اراده مستحکم و فولادین مردم نخواهد داشت.
وی افزود: پیام مهم این راهپیمایی پیام اقتدار و عزت بود. و اینکه علیرغم توطئه‌ها و فتنه‌ها مردم همیشه در صحنه‌های زیبای انقلاب و در پشتیبانی از مردم‌سالاری دینی و رهبری انقلاب با استقامت حضور خواهند داشت.
خطیب جمعه ماهنشان به مناسبت یکم  اسفند سوم جمادی الثانی، حمله جنگنده رژیم بعثى عراق به هواپیماى مسافرى و شهادت چهل تن ازجمله حجةالاسلام والمسلمین شیخ فضل‏ الله محلاتى (1364 ه.ش) و  روز روحانیت و دفاع مقدس‏،  اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت مظلوم‌ترین قشر جامعه است؛ از طرفی دشمنان داخلی به تخریب زیربنایی حوزه و روحانیت می‌پردازند و از سوی دیگر دشمنان داخلی نیز برای رسیدن به اهداف شوم خود به تخریب جایگاه روحانیت می‌پردازند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  به اضافه اینکه بخشی از جامعه ضعف در عملکرد مسئولان و فساد و تبعیض در نظام اداری به حساب روحانیت گذاشته می‌شود این در حالی است که روحانیت تقریبا در هیچ از آن‌ها نقشی ندارد.
نکته مهم اینکه به جز قوه قضائیه، روحانیت در اکثریت قریب به اتفاق تصمیمات اجرائی کشور نقشی ندارد
*کسانی که بر طبل بی‌حجابی می‌کوبند، تفکر رضاخانی دارند
وی افزود: اخیراً افراد و گروه‌های مختلف در مورد حجاب و بی‌حجابی نظر داده‌اند؛ این دیدگاه‌ها از چند جهت مخدوش است؛ اولاً اکثریت قریب به اتفاق این افراد تخصص در این زمینه ندارند، تنها مرجع رسمی در ارتباط با حکم فقهی حجاب مراجع تقلید هستند، ثانیاً در مورد حجاب قانون داریم، و سلیقه افراد در این زمینه هیچ اررزشی ندارد، چطور است  حکومت می‌تواند برای زباله مردم قانون وضع کند، ولی برای حجاب چنین حقی ندارد؟!
مسلماً‌ حجاب از مسلمات دین است. و آیات و روایات فراوانی در این زمینه وجود دارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: برخی نادان ها با ابزار دموکراسی به جنگ حجاب آمده اند. این ها قطعا هم بی سواد هستند، هم بی عقل چرا که مردم سالاری در ایران دینی است و نه سکولار یا لائیک.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهاراشت : کسانی که بر طبل بی‌حجابی می‌کوبند، تفکر رضاخانی دارند.  این در حالی است که ما انقلاب نکرده ایم تا آرزوی حیوانی رضاخان قلدر و ملعون را با دستان خودمان محقق سازیم. حقیقتاً ننگ بر کسانی که به نام دموکراسی به دنبال استبداد فرهنگی طاغوتی رضاخانی هستند.
وی افزود: موضعگیری دادستان تهران در این زمینه قابل تقدیر است؛ قوه قضائیه، نیروی انتظامی، بسیج و مردم مؤمن مواظب باشند. ستادهای امر به معروف فعالتر شوند.تضعیف غیرت ناموسی از مهمترین عوامل بی حجابی است و بی غیرت بوی بهشت را هم استشمام نمی کند.|
خطیب جمعه ماهنشان گفت: اقدام دادستانی در متوقف کردن عوارض آزادراه زنجان قزوین که منجر به نتایجی هم شد، قابل تقدیر است.
حجت الاسلام زاهدی پور با تسلیت ایام فاطمیه به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روز سه شنبه یکم اسفند سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت : زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بهترین و بلکه تنها الگوی زندگی  بهترین و بلکه تنها الگوی زندگی سالم، دینی و انسانی است و هر الگوی که در تضاد با این الگو باشد، حیوانی، غیر انسانی و انحطاطی است.


      

کردم ماهنشان همزمان با سراسر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگری را خلق کردند در پایان راهپیمایی 22 بهمن حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت  امام جمعه شهرستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی و ولایی بود و سیلی محکمی در برابر بدخواهان این انقلاب بود که چشمان نظاره‌گر تاریخ این روز تماشایی را ثبت خواهد کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان  تأکید کرد:  22 بهمن امسال از چند جهت دارای اهمیت است چرا که اولاً مقارن با ایام فاطمیه (سلام الله علیها) بود و این از آن جهت اهمیت دارد که آن بانوی بزرگوار تمام عمر و زندگی خود را در دفاع از ولایت فدا کرد و مهمترین الگوی ولایت پذیری مردم ایران،  زندگی سیاسی، اعتقادی و اجتماعی آن بزرگوار بود و راهپیمایی امروز نوعی تجدید عهد با خاندان ولایت است.
وی با اشاره به بعد دیگر اهمیت این حضور و راهپمایی افزود: مردم ایران در حالی جشن چهل سالگی این انقلاب را گرفتند که این کشور به حدی از اقتدار رسیده است که هیچ حرکتی در خاورمیانه بدون توجه به این اقتدار مثال زدنی انجام نمی‌‌گیرد؛ به ویژه اینکه امروز ایران اسلامی توانسته است شجره خبیثه داعش را در دو  کشور اسلامی ایران و عراق به خاک بنشاند؛ این در حالی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب خواست مستکبران و به ویژه آمریکا چیز دیگری بود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  راهپیمایی امروز در حالی صورت می‌گیرد و این جشن پیروزی انقلاب برگزار میشود که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران به ویژه آمریکا از هیچ توطئه‌ای در طول چهل سال  برای سرنگونی آن دریغ نکرده‌اند و در این میان رئیس جمهور دیوانه اخیر آمریکا یعنی ترامپ، بیشترین خباثت و دشمنی آشکار را نسبت به ملت مظلوم و مقتدر ایران به ویژه به بهانه توافق هسته ای روا داشته است.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه این راهپیمایی در حالی صورت گرفت که با توجه به اعتشاشات اخیر، دشمنان بیشترین امید را نسبت به خالی بودن عرصه از حضور مردم بسته بودند، اظهارداشت: دشمنان به زعم و خیال باطل خود چند نفر اغتشاشگر را به حساب مردم ایران نوشته بودند؛ این در حالی است که امروز با دیدن حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن،  یأس و  ناامیدی ذلت بار را بر چهره نحس و پلیدشان خواهند دید.
وی افزود: در یک جمله باید گفت که امروز یکی از روزهای دیدنی ایران اسلامی است چرا که شور و شعور، بصیرت و انقلابیگری مبتنی بر مردم سالاری دینی  بود که مردم ایران از خود بروز دادند. امروز مردم ایران به ندای مردم ولی امر خود لبیک گفتند و به امر و فرمان مولایشان مصداق بنیان مرصوص قرآنی شدند و ثابت کردند که هر لحظه که بخواهند تماشایی‌ترین‌ها را رقم خواهند زد و امروز فقط یکی از روزهایی تماشایی ایران ولایی بود.

 

 

 

 

 

 

 


      

به مناسبت دهه مبارک فجر اصناف شهر ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

اقامه نماز ظهر و عصر

 

 

 

 

 


      

به مناسبت دهه مبارک فجر اعضای اصلی و یاوران مهرانه ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

 


      

حضور با شکوه مردم ولایتمدار ماهنشان در نماز جمعه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

همزمان هفت باب منزل مسکونی مددجویی با اعتبار 165میلیون تومان ودر60متر  مساحت با حضورحجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه شهرستان ،نوری فرماندار ماهنشان، وسایرمسئولین به بهره برداری رسید.

 


      

افتتاح همزمان 44 پروژه توزیع برق شهرستان بااعتباری بالغ بریک میلیاردو 520میلیون تومان با حضور حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان و نوری فرماندار شهرستان و سایر مسئولین افتتاح شد.


      

به مناسبت ده فجر مراسم جشن انقلاب در شرکت کالسیمین انگوران با حضور و سخنرانی حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه  شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 

 


      
   1   2   3      >