سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :36
کل بازدید :892503
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 12:29 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

مراسم افتتاحیه حوزه علمیه زینب کبری (س) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، هئیت امنای حوزه، اساتید و طلاب حوزه برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در مراسم افتتاحیه حوزه های علمیه زینب کبری س با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه اظهارداشت: جایگاه ارزشمند حوزه های علمیه مرهون جهاد علمی امام صادق ع است که  حرکت به سوی علم و جهاد علم از جهاد نظامی هم بالاتر است.
وی افزود: ذخیره های دانشی جامعه حوزه های علمیه هستند لذا یک جامعه اسلامی هم که باید فرهنگ دینی داشته باشد با پشتوانه حوزه های علمیه اسلام رونق می گیرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: فلسفه اساسی حوزه های علمیه امر به معروف و نهی از منکر است، که اگر معروفات و احکام دین اسلام توسط طلبه های حوزه های علمیه در جامعه تبیین و ترویج داده نشود منکرات بر ما غالب شده و جامعه به هرج ومرج کشیده می شود که در نهایت اشرار بر ما مسلط خواهد شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به  آسیب های معرفتی  اظهارداشت: ذخیره های فرهنگی جامعه انسان شناسی است که باید روی این موضوع کار شود، اگر انسان شناس به لحاظ معرفتی رخ ندهد، غیر انقلابی ها و ضد انقلابی ها در جامعه رشد پیدا می کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام تا بحال از دشمنی خود علیه اسلام و قرآن ساکت ننشسته و هر آن در پی نقشه ریزی برای براندازی آن است، افزود: برای جلوگیری از نبرد دشمنان با ایجاد شبهه و فتنه و … باید انسانهایی تربیت شوند که  بتوانند در برابر ایجاد  انحرافات در مورد عقاید ها و باورها از اسلام ناب و حقیقی حراست کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تشریح اقدامات و تاسیس حوزه های علمیه ماهنشان گفت: حوزه علمیه ماهنشان که چهار سال است تاسیس شده 40 نفر طلبه داشته و امسال هم پذیرش طلبه انجام شد که ساخت و احداث مدرسه علمیه زینب کبری س شروع شده و نیازمند حمایت خییران است.
گفتنی است دراین مراسم: مدیر حوزه علمیه خواهران زینب کبری س سرکار خانم علوی خیرمقدم گویی ، قره باغی به مداحی و قرائت اشعار، خانم نصیری قرائت بیانه پرداختند و در نهایت از فعالین و خیرین تجلیل به عمل امد.

 

 

 

 


      

جلسه ستاد  امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ماهنشان در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور برخی از اعضای این جلسه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرایی امر به معروف و نهی منکر اظهارداشت: با توجه به بیانات ائمه ع و امام علی ع که فرمودند اهمیت تمام دین در مقابل امر به معروف و نهی ازمنکر مثل آب دهنی در برابر آب دریا است و امام باقر ع فرمودند: اگر امربه معروف و نهی از منکر نباشد تمام مسائل های دینی از یاد خواهد رفت.
وی افزود: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر تمامی دستگاهها و مردم و مسئولین باید دست به دست هم بدهند و با همکاری همدیگر تلاش شود منکرات در جامعه کم و معروفات بیشتر شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مصوبات جلسه پیگیری و هر چندگاهی با ساماندهی شماره تلفن های روسات پیام هایی در رابطه با برنامه های امربه معروف و نهی از منکر پیامک داده شود و مورد پیگیری قرار بگیرد، نامه ای برای سخنرانان و مادحین جهت اشاره انها در سخنرانیها و اشعار خود به  امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم داده شود، سر درب ادارات بنرهایی با مضامین سخنان امام حسین ع در رابطه با دلیل قیام و امربه معروف و نهی از منکر باشد، دیوار نوشته هایی در تمامی روستا با همین مضامین ها هم انجام شود، در همایش امربه معروف و نهی از منکر از فعالین این عرصه تجلیل شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با پیشتاز خواندن خبرنگار شمیم ماهنشان در عرصه فرهنگ و کار خبری اظهارداشت: در ایام هفته امربه معروف و نهی از منکر ترویج، تشریح شود تا عکس های پروفایل ها در شبکه های مجازی با مضامین امر به معروف و نهی از منکر باشد.
وی از مامورین انتظامی شهرستان ماهنشان خواست نسبت به برگزاری جشنها در سطح شهر که تا پاسی از شب با ایجاد سر و صداهایی که آزار دهند برای مردم است نظم دهند.
گفتنی است برخی از اعضای ستاد به ارائه گزارش های عملکردی پرداختند.

 


photo_2017-09-16_14-31-42


      

همایش پیاده روی خانوادگی از مقابل بوستان شهدای گمنام تا پارک ساحلی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام  جمعه شهرستان برگزار و به قید قرعه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

966242

9662410

 

 


      

خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امروز در خطبه های این هفته اظهارداشت: وقایع میانمار که با دست‌های پشت پرده غربی‌ها  جهت تصاحب ثروت‌های هنگفت این کشور است، و جنایاتی که در این کشور اتفاق افتاده، همه نشان از این دارد که دموکراسی غربی به رغم آن که در ایران نیز ساده لوحان و نوچه‌های غربی نیز از آن حمایت می‌کنند، ظرفیت تأمین خواسته‌های واقعی مردم را ندارد. «و این همان چیزی است که بارها بنده عرض کرده‌ام که دموکراسی غربی استبدادی مدرن و البته زیرکانه و مکارانه است ».
وی افزود: ضعیفه‌ای بی‌رحم را جایزه نوبل می‌دهند؛ با رنگ و لعاب دموکراسی غربی حاکمیت را هم به او می‌دهند، و از طرفی با حاکمیت حقیقی نظامیان، مطامع سیاسی، اقتصادی و البته استعماری و استثماری خود را دنبال می‌کنند. این همان چیزی است که در کشورهای مختلف از جمله در ایران به دنبال آن‌ هستند.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به فعالیت های کسانیکه دنبال تضعیف جایگاه نظام اسلامی و اهداف خود، هستند، گفت:  فتنه‌گران 78 و 88 اسباب‌بازی این هدف شوم بودند. فتنه‌گرانی که بدترین جنایت را در حق نظام مرتکب شدند، که گناهی بالاتر از آن نبود، و امروز برخی عمرو عاص‌ها با همراهی ابوموسی  اشعری‌ها به دنبال رفع حصر این خائنان دین و مملکت هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: موضعگیری رهبر معظم انقلاب در درس خارج و درخواست از دولت برای موضعگیری شجاعانه، نشان از این است که دیپلماسی ما باید در این زمینه نیاز به بازبینی و فعال شدن دارد.
*جریان مباهله بجز مسئله اعتقادی، یک مسئله سیاسی است
وی با اشاره به  روز مباهله پیامبر اکرم ص ، افزود: جریان مباهله غیر از اینکه یک مسئله اعتقادی است، بالاتر از آن یک مسئله سیاسی است که مقدمه‌ای مهم برای غدیر به حساب می‌آید.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با دقت در جریان مباهله به این نتیجه می‌رسیم که وهابیت مسلمان‌نما، بسیار عقب‌مانده‌تر از مسیحیان نجران هستند، گفت:  آن‌ها با دیدن این صحنه، عقب‌نشینی کردند، ولی امروز وهابیان ناصبی محبت به اهل بیت، عزاداری و سینه‌زنی در عزای اهل بیت را حرام می‌دانند، اسف‌بار اینکه این جنایات را به نام سیره رسول الله (ص) انجام می‌دهند
*پیام نامه بشار اسد به رهبر انقلاب، اقتدار ایران اسلامی است
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  بالاترین پیام، نامه بشار اسد به رهبر معظم انقلاب، اقتدار مثال‌ زدنی ایران اسلامی و تقریباً بی‌نظیر ایران اسلامی در چند قرن اخیر است.‌ ضمن آن که لحن نامه نشان از ارادت بشار به رهبر عزیزمان بود و قطعاً برای غربی‌ها و نوچه‌های عرب، ترک و فارس آن‌ها بسیار سخت و گران است.
وی افزود: و این که وطن‌فروشان تفاله داخلی هم باید در موضعگیری‌ انفعالی و از سر ضعف و زبونی خود تجدید نظر کنند و به آغوش ولایت بازگردند.
*جاده‌ها و خودروها باید در جرایم رانندگی سهیم باشند
خطیب جمعه ماهنشان تصادفات اخیر رانندگی به ویژه در ارتباط با وسائل نقلیه عمومی را  نشان از کاستی‌های عمیق در سه حوزه عامل انسانی، جاده و خودرو دانست و گفت:  متأسفانه ما در یک نگاه و تحلیل ناقص و نادرست فقط به ساده‌ترین عامل یعنی عامل انسانی بسنده کرده‌ایم. واقعاً جاده‌ها و خودروها باید در جرایم رانندگی سهیم باشند، البته چون قدرت دارند، مصون مانده اند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بالاتر از همه اخلاق است که حاکم بر همه عوامل است و البته مغفول مانده است. امنیت بدون اخلاق الهی، بدون توجه به حلال و حرام، یا پایدار نیست و یا در صورت پایداری نسبی بی ارزش است.
*ممنوعیت رانندگی شبانه با اقتضائات قرن 21 ناسازگار است
وی افزود: نهایت اینکه با تصمیم‌ها‌ی آنی  تقلیل عامل تصادف به برچسب خودروها یا سرعت و سبقت و مانند آن درآمد دارد، اما تنها دلیل و حتی اصلی‌ترین دلیل نیست. بلکه یکی از دلایل اصلی است. همچنانکه تصمیم به ممنوعیت رانندگی شبانه هم با اقتضائات قرن بیست و یک ناسازگار است و به نوعی بدیهی البطلان .
امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: آموزش رانندگی باید به یک مقوله علمی تبدیل شده و فرمول‌های فیزیک و شیمی و مانند آن معطوف به رانندگی از دوران ابتدائی به دانش‌آموزان منتقل شود. این در حالی است که بخش مهم آموزش‌های رانندگی به بایدها و نبایدهای دستوری خلاصه می‌شود و ربطی به آموزش رانندگی ندارد.
*ماه محرم  ماه اعتقاد و سیاست است
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به آغاز ماه محرم، اظهارداشت:  ماه محرم  ماه اعتقاد و سیاست است، ماه معرفی اسلام ناب محمدی (ص) است. هیئت‌ها سعی کنند بیشترین همتشان مصروف معرفی معرفت حسینی شود. اگر چه شور لازم است، اما شور در کنار معرفت حسینی هویت حقیقی خواهد یافت.


      

جلسه هیئت امنای حوزه علمیه خواهران زینب کبری (س) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.

 


      

جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در شهر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

جلسه سر مربیان صالحین شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

بازدید حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان از آبرسانی سیار و گفت و گو مردم روستای سهند سفلی و اظهار نارضایتی از اوضاع کمبود آب در این منطقه   


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،معاون تعاون اداره کل بنیاد شهید استان زنجان،با مادر شهید یعقوبعلی ملکی دیداری کردند. در این دیدار حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: راه شهادت باید ادامه داشته باشد و این اولیای مومن و متدینی که فرهنگ شهادت را به فرزندان خود منتقل می کنند می توانند در پایداری این راه سهیم باشند.
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده های ایشان، مایه افتخار، حامی و پشتیبان این نظام هستند، افزود: شهدا و خانواده های شهدا که در مسیر حفظ و پشتیبانی از ولایت و امامت گام بر می دارند بسیار ارزشمند و سرمایه های عظیمی برای این مملکت به شمار می روند.

966203

966201


      
   1   2   3      >