سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :423
بازدید دیروز :435
کل بازدید :897327
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 7:18 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

پخش فیلم عمار قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای نماز جمعه شهرستان ماهنشان

 

 


      

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در بیمارستان زاری با تبریک روز پرستار از زحمات کارکنان این مرکز تشکرکردند.


.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



      


خطبه های نماز جمعه شهرماهنشان مورخ 97/10/21
نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.  
امام جمعه شهرستان  درخطبه های نماز جمعه این هفته گفت:
مسئولان بایدبه حماقت آمریکاو توانمندی داخلی به ویژه جوانان ایمان و اعتقاد داشته باشند. 
 حجت الاسلام زاهدی‌پور، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در سالروز قیام 19 دی، اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سران آمریکا، نه تنها تحلیل‌‌گران خوبی نیستند، بلکه احمق‌‌های درجه یک هستند.
 وی افزود: مسئولان تا زمانی که به حماقت آمریکاییان باور نداشته باشند، خدمتگزاران خوبی برای مردم نخواهند بود.حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برجام تجربه‌ای بزرگ و تلخ از عهدشکنی آمریکا و اروپا بود، انتظار عملکرد مثبت از سوی اتحادیه اروپا مصداق بزرگ سهل‌اندیشی است.
مضمون کلی فرمایش حضرت امام خامنه‌ای این بود که نه باید از این احمق‌ها ترس داشت و نه به مذاکره و وعده و امضای آن‌ها دل بست؛ برجام تجربه‌ای بزرگ و به شدت تلخ بود. شاید اگر رهبری اجازه مذاکره را نداده بودند، امروز خیلی‌ها در حسرت برجام شعرها می‌سرودند و دست بر زانو می‌زدند. چنانکه امروز برخی‌ها امید واهی به ایجاد کانال مالی توسط اروپا جهت دور زدن تحریم‌ها را در سر می‌پرورانند.
وی افزود: در عین حال تجربه شکست‌خورده چهل ساله غرب در برابر انقلاب اسلامی ایران یک درس بسیار بزرگ برای دلباختگان غرب است که بدانند اربابشان، آن چنان هم که تصور می‌کنند، عاقل و بالغ نبوده و قدرت محاسباتی لازم را ندارد. غرب به ویژه آمریکا خود در برابر انقلاب اسلامی و مردم ایران درمانده شده است، چه برسد به اینکه بتواند نوکران خود را نجات دهد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان :دوره‌گردی وزیر خارجه آمریکا در خاورمیانه نشانی دیگر از درماندگی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی ایران است. پمپئو وزیر خارجه آمریکا در این سفر که از سه شنبه آغاز شد، به‌دنبال این است تا با بازدید از 8 کشور که قرار است با دستور آمریکا و در سایه حمایت‌هاى رژیم صهیونیستى،عضو ناتوى عربى شوند،امروز آمریکا 22 تریلیون دلار بدهی خارجی دارد که سهم هر آمریکایی 66 هزار دلار است. این همان آمریکاست که آرمانشهر و ناکجا آباد برخی ابلهان داخلی هم هست. ابلهان آمریکاپرست شب را صبح می‌کنند با این آرزو که آمریکای ورشکسته آن‌ها را نجات دهد. قطعاً یکی از مهمترین منابع تأمین این بدهی‌ها، ثروت‌ بی‌نظیر خاورمیانه است و البته ایران مهمترین مانع بر سر راه آمریکا خواهدبود.                                                                                                                            

 

 

 

 کانال تلگرامی
@zahedipooremamjome
کانال سروش
sapp.ir/daftar_emamjome_mahneshan


      

جلسه ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه تلاشگر شهرستان ،نوری فرماندارشهرستان  و دیگر مسئولین،  در فرمانداری  برگزار گردید.

 

 

 

 

 


      

نشست بصیرتی ائمه جماعات و مبلغین شهرستان  ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

 دیدار رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان آقای دکتر حسینی  با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
مشروح خطبه های نماز جمعه ماهنشان مورخ 97/10/14

امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان، گفت: مردم و مسئولان باید به فحشا و ابتدال و شهوترانی واکش جدی نشان دهند، به ویژه مسئولان امنیتی و فرهنگی باید بدانند که جامعه‌ای سالم می‌ماند که شهوترانی در آن پرهزینه باشد. مسئولان باید سهیل‌گیری در این زمینه را رها کنند؛ و مردم هم باید در این زمینه همراهی کنند.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور اظهارداشت: امروز به گونه‌ای شده است که اگر کسی جعبه میوه‌ای را جلوی در بگذارد، گناه کبیره محسوب می‌شود، ممکن است کسی خجالت بکشد، یادستمال کاغذی را از شیشه ماشین به بیرون پرت کند،این درحالی است که نسبت به برخی رفتارهای مبتذل و ترویج کننده فحشا و بی‌حجابی که در عین حال یکی از عوامل مهم افزایش سن ازدواج هم به شمار می‌رود، هیچ گونه حساسیتی نشان داده نمی‌شود، کسانی که از جرم و جنایت مروجان فحشا چشم‌پوشی می‌کنند، چه تفاوتی با رضاخان دارند که به دنبال کشف حجاب بود، این افراد چه پاسخی در برابر شهدای کشف حجاب دارند، نمی‌ترسند که با رضاخان محشور شوند؟ چرا گوش‌های این افراد در برابر هشدارهای رهبری در ارتباط با تهاجم و شبیخون فرهنگی ناشنوا شده است؟

وی افزود: حکم انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب بصیرت‌بخش بود؛ هم از آن جهت که علیرغم برخی جوسازی‌های منافقان، خدمات ایشان را مخلصانه معرفی کرده اند. و هم از آن جهت که به جایگاه مهم مجمع تأکید کرده‌‌اند. دقت کنیم که دشمن به دلیل جایگاه بی‌بدیل مجمع، تلاش در تخریب این جایگاه دارد. و البته برخی ساده‌لوحان هم ممکن است باور کنند.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره و تسلیت حادثه اتوبوس داشجویان،گفت: برخی‌ها در تلاش برای سیاسی کردن تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد و بهره‌برداری از آن هستند. اگر چه حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد مایه تأسف و تأثر است و باید مایه عبرت باشد، اما باید توجه کنیم که برخی‌ها تلاش دارند این تصادف را که شدیدتر از آن مانند زنده سوختن مسافران قطار اتفاق افتاده، بهانه سیاسی‌کاری قرار داده و بهره‌‌برداری کنند. به ویژه فتنه‌گران و برخی‌ها که منابع دانشگاه آزاد را به پاتوق فتنه‌ قرار داده بودند، بالتبع با مدیریت جدید دانشگاه مشکل دارند؛ این در حالی است که اتوبوس متعلق به پیمانکار بوده و پیمانکار باید پاسخگوی تخلف خود باشد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: از این رو فتنه‌گران باید بدانند که مردم و مسئولان بصیر هستند و آلت دست فتنه‌گران نخواهد بود.وی افزود: مجلس امانتدار بیت المال است و باید بودجه‌ شرکت‌های دولتی را که 75 درصد کل بودجه کشور است، به صورت تفصیلی بررسی کند
بودجه 98 دولت در مجموع شامل 1703 هزار میلیارد تومان است. سه چهارم آن (1275هزار میلیارد تومان) مربوط به بودجه شرکت‌های دولتی است و یک چهارم باقی مانده آن منابع عمومی دولت است که بالغ بر 407 هزار میلیارد تومان می‌شود.
بر اساس رویه موجود، تنها منابع عمومی دولت بررسی می‌شود. و از بررسی سه چهارم بودجه صرف نظر می‌کند و تنها به یک چهارم باقی مانده آن می‌پردازند. در حالیکه تمام این 1703 هزار میلیارد تومان مربوط به اموال مردم (بیت‌المال) است و مجلس باید همه بخش‌های بودجه را به صورت تفصیلی بررسی کنند تا نسبت به تامین حقوق عموم مردم اطمینان حاصل نمایند
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مردم و تحلیلگران سیاسی باید به دقت رصد کنند که فتنه‌گران به دنبال فریب افکار عمومی هستند، به عنوان مثال بودجه وزارت راه و شهرسازی 8381 میلیارد تومانی پیش‌بینی شده است؛ این در حالی است که برخی فتنه‌گران بودجه این وزارتخانه را تنها 81 میلیارد تومان !! آورده اند. تا بودجه این وزارتخانه را مساوی بودجه نهادهای مذهبی معرفی کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور تاکید کرد: گرانی‌ها باید کنترل شوند، در وضعیتی که گرانی‌ها تا حدی در حال فروکش کردن هستند، گرانفروشی خودروسان و برخی کالاها مردم را دچار یأس و ناامیدی می‌کند.

 

 

 

 

 

 


      

همایش 9دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،  مدیر کل تبلیغات الاسلامی استان زنجان، فرماندار شهرستان و  جمعی از مسئولین و مردم در سالن شهید آوینی ماهنشان  برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه و بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در سالن جلسات شبکه بهداشت شهر ماهنشان برگزار شد که  آقای  دکتر سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان معرفی شد.

 

 

 

 

 

 


      

جلسه هدایت سیاسی در نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان با موضوع 9دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      
   1   2      >