سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :186
بازدید دیروز :404
کل بازدید :900967
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 10:47 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

به مناسبت دهه مبارکه فجر مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین زاهدیی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ولایت فقیه مهمترین ظرفیت انقلاب اسلامی ایران است و جایگاه آن در حفظ انقلاب اسلامی ایران هم  انکارناپذیر است که مشکلات جهان اسلام به واسطه‏ ی نداشتن همین امر است.
ایشان با اشاره به جایگاه ولایت و نقش رهبری در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ایران اظهارکرد: نقش ولایت در اسلام و حکومت اسلامی بسیار مهم و اساسی بوده و دشمنان پی به نقش مهم ولایت در حفظ دین و حکومت اسلامی برده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر ولایت نباشد اصل توحید هم بی معناست،  افزود:  اسلام بر پنج  پایه قرار دارد که یکی از این پایه‌های آن بحث ولایت است که پیروزی انقلاب اسلامی ایران و رهایی از یوغ استکبار با رهبری پیامبر گونه امام راحل و پشتیبانی مردم از ایشان رقم خورد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  استقلال، خودکفایی در تسلیحات، پیشرفت علمی و اقتصادی از بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی هست که انکارناپذیر می باشد ، اما این شجره طیبه برکات زیادی داشته و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ومهمترین آن ، احیای دین اسلام و  ولایت بود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) اظهارکرد: اگر ولایت  را حفظ کنیم هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند و اگر این نعمت را تضعیف کنیم  دچار مشکل می‌شویم.
وی با اشاره به اتفاقات و مسائل اخیر کشور عزیزمان ایران اسلامی افزود: ایران اسلامی به برکت داشتن امام راحل و مقام معظم رهبری و رشادت های جوانان و شهدا امروزه جایگاه خوبی در جهان اسلام و دنیا دارد و ابرقدرتهای جهان در برابر قدرت ایران اسلامی به زانو در آمده است که دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس و نشستن شش ابر قدرت پای میز مذاکره با ایران حاکی از این بحث است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به انتخابات و راهپیمایی 22بهمن تأکید کرد:  آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است روحیه بالای دینی و مشارکت مردم بوده است و عزت و دوام آن هم همواره مرهون مشارکت گسترده مردم است.
گفتنی است مسئولین و کارکنان ادارات به مناسبت آغاز دهه فجر دیداری با امام جمعه شهرداشتند که ضمن دیدار با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

024794133130


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی با اشاره به 12بهمن ماه ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان، اظهارکرد: در آستانه و سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم و با یاد آوری ورود امام راحل به ایران اسلامی باید قدردان و شکرگزار این همه نعمت ها، امنیت و استقلال که بعد از انقلاب به دست آمده باشیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی برای ایران هویت بخشید و دست استعمار که می خواست وابستگی تمام عیار به غرب و آمریکا و بی اختیاری در تصمیم گیری داشته باشیم را قطع کرد، انقلاب اسلامی شناسنامه ایران را تغییرداد و به ایران معنا داد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بعد از یک سال از پیروزی انقلاب دشمنی های خود را با تحریم جدیتر شروع کردند تا این پیروزی با شکست مواجه شود، اما ملت ایران و جوانان غیور و با بصیر با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری آگاه به مسائل روز جامعه بودند و در برابر استعمار ایستادگی کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به نفوذ دشمن گفت: دشمن می خواهد از ریشه نفوذ کند و جوانان و نوجوانان را از اصل اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایران دور کند و با نفوذ فکری و سیاسی آرام آرام ،ملت ایران را از هرنوع پیشرفت و توسعه وا بگذارد.
وی با اشاره به ورود تکنولوژی های جدید و رسانه ها و فضای مجازی افزود: دشمن از هر طریق ممکن می خواهد جوانان را به فساد بکشاند تا جوانان رشید و برومند ایران اسلامی را در هرنوع فساد منجلاب غرق کرده و به اهداف خود دست یابد .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به نوع و نحوه برگزاری های جشن های انقلابی گفت: بعضی ها بجای اینکه جوانان را با انقلاب و اهداف آن آشنا کنند می خواهند در مراسمات جشن انقلاب، دف و ساز بیاورند و با استفاده از همین ارزشهای انقلاب می خواهند نرم گونه نفوذ کنند و اصل اهداف نظام را به شیوه خودشان تغییر دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به عوامل بقا و ماندگاری انقلاب، اظهارکرد: این انقلاب مردمی و دینی و معنوی است و جوانان زیادی با ایثار و فداکاری و نثار پاک خونشان انقلاب را به ثمر رساندند و حضور فعال و گسترده مردم آگاهانه در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فکری توانستند انقلاب را تا الان سرپا نگه دارند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح افزود: به کسی رأی دهید که پای بند به ولایت باشد و حرف های الکی و قسم های دروغ ندهد، و احساس تکلیف کنید و آگاهانه در پای صندوق های رأی شرکت کنید و بدترین عذاب ها، انتخاب بد است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان تأکید کرد: اگر هم دنبال پیشرفت هستیم باید مولد پیشرفت باشیم و با حضور در همه عرصه ها برای آسایش و امنیت خود تلاش کنیم .


      

جشنواره برتر حلقه های صالحین با حضور نماینده ولی فقیه استان وامام جمعه زنجان، ائمه جمعه شهرستان ماهنشان،بسیجیان و مسئولین به صورت باشکوه و حضور حداکثری برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین شهرستان ماهنشان در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به تشریح عملکردهای حلقات صالحین پرداخت. افزودند: دویست و هشتادنفر مربی، 16 حلقه سرگروه و یک حلقه مربیان در قالب شجره طیبه صالحین این شهرستان فعالیت می کنند .

02479413347

02479413346

02479413341

02479413342

 

02479413352


      

نماینده ولی فقیه و امام جمعه  استان زنجان  حضرت آیت ا... خاتمی در سفر یک روزه خود به شهرستان ماهنشان با روحانیون شهرستان دیدار کردند

02479413363

02479413360

 

 

 


      

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان  در سفر یک روزه خود به شهرستان  ماهنشان به همراه مسئولین شهرستان با حضور در مزار شهدای ماهنشان ضمن قرائت فاتحه با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

02479413355

02479413356

 


      

جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام  جمعه شهرستان و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

 

جلسه  شورای اساتید حوزه علمیه باقر العلوم (ع) ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، اساتید حوزه در تاریخ 4/11/94 در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 


      

ستاد اقامه نماز ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ، رییس ستاد اقامه نماز استان و یاوران و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه ماهنشان تشکیل جلسه داد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه با اشاره به اهمیت نماز گفت:  بهترین راهکار برای اقامه نماز و ترویج آن بهتر است، ساختارهای اجتماعی، فکری  و اداری سیستم نمازی باشد.
حجت الاسلام  زاهدی پور اظهارکرد: : ترویج و گسترش فرهنگ نماز باید یکی از امور مهم و اساسی دستگاههای دولتی و غیر دولتی باشد .
وی با اشاره به اهمیت نمازجمعه و جماعات  افزود: شرکت در نماز جماعت و جمعه آثار و برکات اجتماعی و فردی دارد که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر کسی صدای اذان را بشنود و بی دلیل  در نماز جماعت حاضر نشود ارزشی ندارد و امام صادق (ع) در جایی فرمودند: به خانواده ای که اعضای آن در نماز جماعات شرکت نمی کنند دختر ندهید که هریک نشانه ای از اهمیت و جایگاه نماز جماعت است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: مباحث ارائه شده در جلسات و ستاد اقامه نماز باید عملیاتی شود تا نتیجه و آثاری داشته باشد، همه اشخاص باید از خود، خانواده، همسایه، همکار و .. برای ترویج نماز شروع کنند.
در این جلسه مصوب شد: روحانیون به مناطق محروم روستایی جهت اقامه نماز و آموزش احکام و نماز اعزام شوند، جهت بر گزاری کلاس های آموزشی صحیح خوانی و قرائت نماز  برگزار شود، گروه های یاوران نماز تشکیل و وظایف هریک تعیین شود.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلا م و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به هشت بهمن 17 ربیع‏الثانی، روز جهانی کمک به جذامیان ‏‏در ارتباط با برجام، اظهارکرد: اگر چه رفع بخشی از تحریم‌ها مایه خرسندی است، اما باید توجه داشت که همچنانکه حضرت آقا تأکید کردند، هزینه‌های زیادی برای این دستاورد پرداخت شده است که قابل انکار نیست و برخی تلاش بر این دارند که این هزینه‌ها را انکار نکنند.
وی تأکید کرد: افراد و جریان‌های ضعیف و غربگرا تلاش بر این دارند که این رفع تحریم‌ها را لطفی از سوی غرب به ویژه آمریکا معرفی کنند، باز می‌گوییم که هنوز بر این باوریم که بدترین و خبیث‌ترین دشمن ایران اسلامی آمریکای جنایتکار است و آمریکا همان شیطان بزرگ است.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان افزود: یادمان باشد که ملت ایران ابهت پوشالی آمریکا را از بین برد و پوزه کثیفش را در خاورمیانه به زمین مالید و باید قدر این قدرت الهی را دانست.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، گفت: این دشمن قابل اعتماد نیست و باید مراقب باشیم به همه تعهداتش عمل کند و فریب ماسک‌های دوستی آمریکا را نخوریم که از پشت این ماسک‌های به ظاهر زیبا، چهره کریه و زشت آمریکا نمودار است.
وی اظهارکرد: البته این روش نیز نمودی از زبونی و خواری آمریکا را نشان می‌دهد که چه طور این ابرقدرت در برابر قدرت ایران اسلامی به چنین کارهای مزورانه دست می‌زند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان دشمنی های دیرینه آمریکا افزود: تحریم‌های جدید موشکی بخشی از خدعه و نیرنگ و دشمنی دیرینه آمریکاست.
حجت الاسلام زاهدی پوربا اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور، تأکید کرد: راهکار اساسی آبادی و رفع مشکلات کشور باز مربوط به مدیریت بهینه و مقاومت محور داخلی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد: رفع تحریم‌ها نتیجه مقاومت است، البته در همین جا از دولت محترم تشکر می‌کنم که بعد از تذکر دلسوزانه رهبر عزیز انقلاب، علما و ائمه محترم جمعه، با فراخوان خود، دست به یک بازنگری در شکل قراردادهای نفتی کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: صنعت ما با بیشترین هزینه و کمترین بهره ‌وری حرکت می‌کند، مربوط به عدم برنامه‌ریزی در این محور است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به انتخابات پیش رو تأکید کرد: انتخابات یکی از نعمت‌های مهم الهی است و باید قدر این نعمت را بدانیم شکر این نعمت به این است که حق الناس بودن آن را رعایت کنیم و معیارهای انتخاب اصلح را بدانیم.
وی با اشاره به معیارهای انتخابات اصلح اظهارکرد: معیارها شامل معیارهای ایجابی و سلبی است، همانطور که حضرت آقا فرمودند؛ همه باید در انتخابات حضور داشته باشند اما این به معنای این نیست که افراد مخالف نظام پست و سمت بدهیم، هیچ عاقلی این را نمی‌پذیردبنابراین قانون اساسی شورای نگهبان را پیش بینی کرده و امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حمایت و پذیرش رأی این شورا تأکید می‌کنند.
وی افزود: یکی از معیارهای سلبی، ایجاد نا امیدی است، اینکه کل خدمات گذشته را زیر سؤال ببرند، نشان از عدم صلاحیت است، همچنانکه وعده‌های توخالی و خارج از حوزه مسئولیت یا قدرت، قابل تردید است.
امام جمعه ماهنشان گفت: باید به کسی رأی دهیم که روحیه ایثار و فداکاری داشته باشد، به فرمایش رهبر معظم انقلاب خود را سپر بلای مشکلات مردم کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: مواظب هم باشیم همچنانکه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی با اشاره به حوادث سفارت عربستان فرمودند؛ نیروهای حزب الله و مؤمن را به بهانه تندروی کنار نگذاریم.
وی افزود: و ایشان جمله‌ای بسیار قابل تأمل فرمودند؛ عقل و فهم جوانان حزب‌الهی از برخی بزرگان کشور بیشتر است، این جوانان هستند که به وقتش در برابر دشمن علمداری می‌کنند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان تصریح کرد: بسیاری از بزرگان اگر امروز بر تخت و مسند تکیه زده‌اند، ثمره جانفشانی همین جوانان است.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پورگفت: اشغال نظامی فرودگاه و در عین حال تشریف فرمایی امام (ره) به ایران مصداقی از آیه شریفه یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ است و البته نیاز به مقاومت دارددر این جاست که تحصن روحانیت در 7 بهمن 57 در دانشگاه تهران به همراه ملت شریف ایران به ثمر می‌نشیند.


      
<      1   2   3