ستاد اقامه نماز ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ، رییس ستاد اقامه نماز استان و یاوران و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه ماهنشان تشکیل جلسه داد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه با اشاره به اهمیت نماز گفت:  بهترین راهکار برای اقامه نماز و ترویج آن بهتر است، ساختارهای اجتماعی، فکری  و اداری سیستم نمازی باشد.
حجت الاسلام  زاهدی پور اظهارکرد: : ترویج و گسترش فرهنگ نماز باید یکی از امور مهم و اساسی دستگاههای دولتی و غیر دولتی باشد .
وی با اشاره به اهمیت نمازجمعه و جماعات  افزود: شرکت در نماز جماعت و جمعه آثار و برکات اجتماعی و فردی دارد که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر کسی صدای اذان را بشنود و بی دلیل  در نماز جماعت حاضر نشود ارزشی ندارد و امام صادق (ع) در جایی فرمودند: به خانواده ای که اعضای آن در نماز جماعات شرکت نمی کنند دختر ندهید که هریک نشانه ای از اهمیت و جایگاه نماز جماعت است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: مباحث ارائه شده در جلسات و ستاد اقامه نماز باید عملیاتی شود تا نتیجه و آثاری داشته باشد، همه اشخاص باید از خود، خانواده، همسایه، همکار و .. برای ترویج نماز شروع کنند.
در این جلسه مصوب شد: روحانیون به مناطق محروم روستایی جهت اقامه نماز و آموزش احکام و نماز اعزام شوند، جهت بر گزاری کلاس های آموزشی صحیح خوانی و قرائت نماز  برگزار شود، گروه های یاوران نماز تشکیل و وظایف هریک تعیین شود.