نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی با اشاره به 12بهمن ماه ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان، اظهارکرد: در آستانه و سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم و با یاد آوری ورود امام راحل به ایران اسلامی باید قدردان و شکرگزار این همه نعمت ها، امنیت و استقلال که بعد از انقلاب به دست آمده باشیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی برای ایران هویت بخشید و دست استعمار که می خواست وابستگی تمام عیار به غرب و آمریکا و بی اختیاری در تصمیم گیری داشته باشیم را قطع کرد، انقلاب اسلامی شناسنامه ایران را تغییرداد و به ایران معنا داد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بعد از یک سال از پیروزی انقلاب دشمنی های خود را با تحریم جدیتر شروع کردند تا این پیروزی با شکست مواجه شود، اما ملت ایران و جوانان غیور و با بصیر با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری آگاه به مسائل روز جامعه بودند و در برابر استعمار ایستادگی کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به نفوذ دشمن گفت: دشمن می خواهد از ریشه نفوذ کند و جوانان و نوجوانان را از اصل اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایران دور کند و با نفوذ فکری و سیاسی آرام آرام ،ملت ایران را از هرنوع پیشرفت و توسعه وا بگذارد.
وی با اشاره به ورود تکنولوژی های جدید و رسانه ها و فضای مجازی افزود: دشمن از هر طریق ممکن می خواهد جوانان را به فساد بکشاند تا جوانان رشید و برومند ایران اسلامی را در هرنوع فساد منجلاب غرق کرده و به اهداف خود دست یابد .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به نوع و نحوه برگزاری های جشن های انقلابی گفت: بعضی ها بجای اینکه جوانان را با انقلاب و اهداف آن آشنا کنند می خواهند در مراسمات جشن انقلاب، دف و ساز بیاورند و با استفاده از همین ارزشهای انقلاب می خواهند نرم گونه نفوذ کنند و اصل اهداف نظام را به شیوه خودشان تغییر دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به عوامل بقا و ماندگاری انقلاب، اظهارکرد: این انقلاب مردمی و دینی و معنوی است و جوانان زیادی با ایثار و فداکاری و نثار پاک خونشان انقلاب را به ثمر رساندند و حضور فعال و گسترده مردم آگاهانه در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فکری توانستند انقلاب را تا الان سرپا نگه دارند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح افزود: به کسی رأی دهید که پای بند به ولایت باشد و حرف های الکی و قسم های دروغ ندهد، و احساس تکلیف کنید و آگاهانه در پای صندوق های رأی شرکت کنید و بدترین عذاب ها، انتخاب بد است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان تأکید کرد: اگر هم دنبال پیشرفت هستیم باید مولد پیشرفت باشیم و با حضور در همه عرصه ها برای آسایش و امنیت خود تلاش کنیم .