سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :215
بازدید دیروز :434
کل بازدید :900592
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 8:36 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

 مناسبت هفته منابع طبیعی مراسم غبا روبی مزار شهدای شهر ماهنشان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین شهرستان برگزارشد.


      

 مناسبت هفته منابع طبیعی مراسم نمادین روز درختکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین شهرستان برگزارشد


      

جشن میلاد کوثر طلاها و ام الائمه (س) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و با میزبانی طلاب مدرسه علمیه زینب کبری(س) در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

 


      

رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان ماهنشان از خانواده شهدای شهر ماهنشان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) (روز تکریم مادران و همسران شهدا ) دیدار کردند.

 

 

 


      

تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان توسط سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان


      

رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته درختکاری با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تسلیت سالروز وفات ام البنین س و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت:  آحاد جامعه بدون استثناء مدیون مادران و همسران شهدا هستند
 حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با تعظیم جمعه  11 اسفند  13 جمادی‏ الثانی سالروز وفات حضرت ام‏ البنین(س) (64 ه‍ ق) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهارداشت: مادران و همسران شهدا با تربیت فرزندان برومند، حافظان اسلام ناب محمدی (ص) عزت و تمامیت نظام اسلامی شدند. این درجه از ایثارگری با چنین وسعت آن هم با هدف کسب رضایت الهی و حفظ دین، در طول تاریخ بشریت اگر بی‌نظیر باشد، کم نظیر است و بشریت را حیران خود کرده است. قطعاً تاریخ  این ایثارگری‌ها را فراموش نخواهد کرد. و انشاالله نظامی با چنین پشتوانه فرهنگی و الهی نیز ماندگار خواهد بود. |
? برخی با برگزاری جُنگ شادی به جَنگ با شادی می‌روند.
وی ضمن بزرگداشت 14 اسفند  16 جمادی‏ الثانی سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینى(ره) (1357ه.ش) و آغاز هفته احسان و نیکوکارى (14 تا20 اسفندماه)، افزود: سخاوت یکی از فرهنگ‌های اصیل و مورد تأکید اسلام است و باید بیش از گذشته در این زمینه فرهنگ‌سازی شود. در عین حال مقدمه این فرهنگ ترویج فرهنگ پرداخت وجوهات شرعی مانند خمس و زکات است، چرا که انجام هر مستحب بدون توجه به واجبات ارزش چندانی ندارد.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: روایات ائمه اطهار بالاترین خدمت به مؤمن را شادمان کردن او معرفی می‌کنند و بالاترین مصداق شادمانی مؤمن رفع نیازهای زندگی اوست. این در حالی است که امروز برخی با برگزاری جُنگ شادی و صرف هزینه‌های میلیونی یا میلیاردی به جَنگ با شادی می‌پردازند.
? حجاب از مسلمات دین و در رأس حقوق شهروندی است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به دفاع برخی از حقوق شهروندی توهین کنندگان به حجاب، اظهارداشت: حجاب از مسلمات دینی و جزء لاینفک نظام اسلامی و در رأس حقوق شهروندی است و کسانی که عالمانه و عامدانه آن را انکار کنند، از دایره دین و انسانیت خارج شده‌اند. وظیفه هر شهروند اعم از مردم و مسئولان دفاع از این واجب دینی است.
وی افزود:  ای کاش کسانی که از هنجارشکنان حجاب و دیگر ارزش‌های دینی دفاع می‌‌کنند، کمی هم به فکر دفاع از دین باشند، متأسفانه برخی از این افراد کسانی هستند که مثل زالو از نظام اسلامی ارتزاق می‌کنند، اما همصدا با اربابان آمریکایی خود در صدد ضربه زدن به مبانی ارزشی نظام اسلامی هستند. این در حالی است که دندان توحش اربابان آن‌ها بسیار کندتر از دیروز شده است.
امام جمعه ماهنشان در ادامه این مباحث گفت: در نظر آن‌ها جاسوس ها و هنجارشکنان و دهن کجی کنندگان به ارزش‌های دینی حق شهروندی دارند و امانت هستند اما نظام اسلامی و ارزش های دینی امانت نیست؛ این در حالی است که همه باید فدای این نظام اسلامی شوند. چنین افرادی درکی از اولویت‌های جامعه نداشته و با طرح موضوعاتی مانند حضور زنان در مسابقات مردان، به دنبال فراموشی مشکلات اقتصادی جامعه هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: توصیه می‌کنیم مسئولان به جای طرح موضوعات بی‌ارزش یا ضد ارزش، به فکر حل مشکلات جوانان باشند.
ادامه
? قطعنامه ضد انسانی و ضد ایرانی پیشنهادی آمریکا و انگلیس بیانگر مجدد باطن آلوده جنایتکاران بین المللی بود.????
وی افزود: وتوی قطعنامه ضد ایرانی و در حقیقت ضد انسانی پیشنهادی آمریکا و انگلیس برای محکومیت ایران در ارتباط با ارسال سلاح به مردم مظلوم یمن، نشان از همگرایی استراتژیک بین ایران و روسیه بوده و از طرفی حکایت از عمق ورشکستگی بین الملی آمریکا و
انگلیس  دارد. این وتو زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم روسیه برای اولین بار است که از حق وتوی خود به نفع ایران استفاده می‌کند. در عین حال تنظیم و ارائه این قطعنامه ضد انسانی بار دیگر چهره کریه و زشت جنایتکاران بزرگ بین المللی را روشن‌تر کرد.
? کیمیای امنیت از بالاترین دستاوردهای نظام اسلامی است و دشمن در صدد به چالش کشیدن آن است.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: افتخار داریم که بگوییم در دنیایی که امنیت در آن به یک کیمیای کمیاب تبدیل شده، ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است و بر همین اساس مجدداً از ایثارگی‌های  همراه با درایت پلیس و بسیج در ارتباط با غائله درویش‌های انگلیسی تشکر می‌کنیم. #مردم ایران ضمن آن که ایجاد هر گونه ناامنی را محکوم می‌کنند. انتظار عیدی از قوه قضائیه دارند و عیدی آن‌ها مجازات عاملان جنایت خیابان پاسداران قبل از فرا رسیدن سال جدید است. قطعاً مجازات به موقع درس فراموش نشدنی به دشمنان این نظام اسلامی خواهند بود.
? طبیعت امانت الهی در درست ماست و باید پاسدار این امانت باشیم. حجت الاسلام زاهدی پور با گرامیداشت سه شنبه  15 اسفند 17 جمادی‏ الثانی روز درختکارى‏ و آغاز هفته منابع طبیعى‏، اظهارداشت: خداوند کل طبیعت و آسمان و زمین را در اختیار ما قرار داده و در عین حال با یک قاعده کلی هر گونه اسراف و خیانت در آن را تحریم کرده است. و حکم به عمران و آبادانی هر چه بیشتر آن داده است. در عین حال ثمره این امانتداری به نفع خود انسان بوده و زندگی همراه با آرامش در گرو وجود طبیعت سالم و به ویژه درختان است. قد بلند درختان کشور نشانگر قد برافراشته انسان‌هاست و باید برای حفظ سلامت و زندگی خود، حافظ درختان باشیم.


      

جلسه شورای زکات شهرستان ماهنشان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تریبون‌های نماز جمعه تریبون امید و عزت هستند، اظهارداشت: ائمه جمعه به عنوان منتقدانی دلسوز، سخنگوی مردم و مظلومان هستند.
وی با اشاره به کنفرانس امنیتی که در منیخ برگزارشد، افزود: موضعگیری درست و منطقی وزیر امور خارجه کشورمان بر سخنان نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در ارتباط با ادعای سقوط پهپاد ایرانی، از سویی و تقدیر و تفقد رهبر معظم انقلاب از ایشان در سخنرانی جمع مردم تبریز و تأکید بر مضر بودن اعتماد به آمریکا و سود نبردن از توافقات هسته‌ای ضمن اینکه تأکیدی مجدد بر استکبارستیزی است، در عین حال
شاهدی دیگر بر مفید نبودن توافق هسته‌ای برجام است.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شهادت 5 نفر از تأمین کنندگان امنیت و آرامش مردم اعم از نیروی انتظامی و بسیج توسط اغتشاشگران درویش در تهران ضمن تسلیت شهادت این عزیزان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ،گفت: شهادت پنج تن از نیروهای بسیجی و انتظامی در اغتشاش که توسط عادت دست بیگانگان که امنیت کشور را نشانه گرفتند ، در حالی که حتی یک نفر از اغتشاشگران کشته‌ نشده‌اند، نشان از خویشتنداری نظام اسلامی از سویی و اوج توحش اغتشاشگران و وابستگی آن‌ها به اربابان خارجی آنان است.
حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید اظهارداشت: قطعاً مردم ضمن گرامیداشت و بزرگداشت یاد شهدای این واقعه، این عمل جنایت‌بار که در شب شهادت حضرت زهرا (س) اتفاق افتاده و توهین به آن حضرت نیز محسوب می‌شود، را محکوم کرده و خواهان برخورد جدی نهادها و دستگاه‌های مرتبط و تنبیه جدی مجرمان هستند.
وی با اشاره به شنبه 5 اسفند 7 جمادی الثانی روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، افزود: خواجه نصیرالدین طوسی مهندس فقیه، عارف، فیلسوفی بود که تمام گوشه به گوشه زندگی اش دغدغه دینی بود، وی الگوی بزرگ برای مهندسین است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر انسان الهی زندگی کند و تفکر اسلامی و قرآنی داشته باشد و عملکردها و رفتار و ساخته هایش اسلامی میشود، چرا که ساخته ها و معماری اسلامی از شخصیت و انسانی که تفکر اسلامی و الهی دار به وجود می اید و ساخته میشود .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 8 اسفند 10 جمادی الثانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که یادگار شهید رجایی است، اظهارداشت: آموزش و پرورش بهانه ای است برای انسان سازی؛ تنها نهاد و سازمانی که دانش آموزان انقلابی تربیت و پرورش می دهد، آموزش و پرورش است، لذا مسئولین مربوطه باید اقداماتی براب چشمگیر کردن این مسئله داشته باشند.
وی با اشاره به چهارشنبه 9 اسفند و 11 جمادی الثانی روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: واردات بی رویه عاما فلج کردن تولید و اقتصاد است که به واسطه آن مسلما اشتغال هم فلج خواهد شد.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید از تولید کنندگان حمایت شود؛ گفت: اقتصاد مقاومتی روح توسعه و آبادانی کشور است که با حمایت از اولید کننده و کیفیت بخشیدن به تولیدها اقتصاد بر کشور حاکم می شور.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و دیدگاه ایشان مبنی بر حمایت از تولید کننده و کیفیت بخشیدن بر تولید است، اظهارداشت: در کنار واردات معقول و مقبول نه واردات بی رویه از جمله لوازم آرایشی و … که میلیاردها هزینه بر است، بر تولیدات خود باید کیفیت بخشید، حمایت از تولید ملی در کنار کیفیت بخشی به این عرصه تحقق باید پذیرد.


      
<      1   2   3      >