نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تسلیت سالروز وفات ام البنین س و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت:  آحاد جامعه بدون استثناء مدیون مادران و همسران شهدا هستند
 حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با تعظیم جمعه  11 اسفند  13 جمادی‏ الثانی سالروز وفات حضرت ام‏ البنین(س) (64 ه‍ ق) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهارداشت: مادران و همسران شهدا با تربیت فرزندان برومند، حافظان اسلام ناب محمدی (ص) عزت و تمامیت نظام اسلامی شدند. این درجه از ایثارگری با چنین وسعت آن هم با هدف کسب رضایت الهی و حفظ دین، در طول تاریخ بشریت اگر بی‌نظیر باشد، کم نظیر است و بشریت را حیران خود کرده است. قطعاً تاریخ  این ایثارگری‌ها را فراموش نخواهد کرد. و انشاالله نظامی با چنین پشتوانه فرهنگی و الهی نیز ماندگار خواهد بود. |
? برخی با برگزاری جُنگ شادی به جَنگ با شادی می‌روند.
وی ضمن بزرگداشت 14 اسفند  16 جمادی‏ الثانی سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینى(ره) (1357ه.ش) و آغاز هفته احسان و نیکوکارى (14 تا20 اسفندماه)، افزود: سخاوت یکی از فرهنگ‌های اصیل و مورد تأکید اسلام است و باید بیش از گذشته در این زمینه فرهنگ‌سازی شود. در عین حال مقدمه این فرهنگ ترویج فرهنگ پرداخت وجوهات شرعی مانند خمس و زکات است، چرا که انجام هر مستحب بدون توجه به واجبات ارزش چندانی ندارد.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: روایات ائمه اطهار بالاترین خدمت به مؤمن را شادمان کردن او معرفی می‌کنند و بالاترین مصداق شادمانی مؤمن رفع نیازهای زندگی اوست. این در حالی است که امروز برخی با برگزاری جُنگ شادی و صرف هزینه‌های میلیونی یا میلیاردی به جَنگ با شادی می‌پردازند.
? حجاب از مسلمات دین و در رأس حقوق شهروندی است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به دفاع برخی از حقوق شهروندی توهین کنندگان به حجاب، اظهارداشت: حجاب از مسلمات دینی و جزء لاینفک نظام اسلامی و در رأس حقوق شهروندی است و کسانی که عالمانه و عامدانه آن را انکار کنند، از دایره دین و انسانیت خارج شده‌اند. وظیفه هر شهروند اعم از مردم و مسئولان دفاع از این واجب دینی است.
وی افزود:  ای کاش کسانی که از هنجارشکنان حجاب و دیگر ارزش‌های دینی دفاع می‌‌کنند، کمی هم به فکر دفاع از دین باشند، متأسفانه برخی از این افراد کسانی هستند که مثل زالو از نظام اسلامی ارتزاق می‌کنند، اما همصدا با اربابان آمریکایی خود در صدد ضربه زدن به مبانی ارزشی نظام اسلامی هستند. این در حالی است که دندان توحش اربابان آن‌ها بسیار کندتر از دیروز شده است.
امام جمعه ماهنشان در ادامه این مباحث گفت: در نظر آن‌ها جاسوس ها و هنجارشکنان و دهن کجی کنندگان به ارزش‌های دینی حق شهروندی دارند و امانت هستند اما نظام اسلامی و ارزش های دینی امانت نیست؛ این در حالی است که همه باید فدای این نظام اسلامی شوند. چنین افرادی درکی از اولویت‌های جامعه نداشته و با طرح موضوعاتی مانند حضور زنان در مسابقات مردان، به دنبال فراموشی مشکلات اقتصادی جامعه هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: توصیه می‌کنیم مسئولان به جای طرح موضوعات بی‌ارزش یا ضد ارزش، به فکر حل مشکلات جوانان باشند.
ادامه
? قطعنامه ضد انسانی و ضد ایرانی پیشنهادی آمریکا و انگلیس بیانگر مجدد باطن آلوده جنایتکاران بین المللی بود.????
وی افزود: وتوی قطعنامه ضد ایرانی و در حقیقت ضد انسانی پیشنهادی آمریکا و انگلیس برای محکومیت ایران در ارتباط با ارسال سلاح به مردم مظلوم یمن، نشان از همگرایی استراتژیک بین ایران و روسیه بوده و از طرفی حکایت از عمق ورشکستگی بین الملی آمریکا و
انگلیس  دارد. این وتو زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم روسیه برای اولین بار است که از حق وتوی خود به نفع ایران استفاده می‌کند. در عین حال تنظیم و ارائه این قطعنامه ضد انسانی بار دیگر چهره کریه و زشت جنایتکاران بزرگ بین المللی را روشن‌تر کرد.
? کیمیای امنیت از بالاترین دستاوردهای نظام اسلامی است و دشمن در صدد به چالش کشیدن آن است.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: افتخار داریم که بگوییم در دنیایی که امنیت در آن به یک کیمیای کمیاب تبدیل شده، ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است و بر همین اساس مجدداً از ایثارگی‌های  همراه با درایت پلیس و بسیج در ارتباط با غائله درویش‌های انگلیسی تشکر می‌کنیم. #مردم ایران ضمن آن که ایجاد هر گونه ناامنی را محکوم می‌کنند. انتظار عیدی از قوه قضائیه دارند و عیدی آن‌ها مجازات عاملان جنایت خیابان پاسداران قبل از فرا رسیدن سال جدید است. قطعاً مجازات به موقع درس فراموش نشدنی به دشمنان این نظام اسلامی خواهند بود.
? طبیعت امانت الهی در درست ماست و باید پاسدار این امانت باشیم. حجت الاسلام زاهدی پور با گرامیداشت سه شنبه  15 اسفند 17 جمادی‏ الثانی روز درختکارى‏ و آغاز هفته منابع طبیعى‏، اظهارداشت: خداوند کل طبیعت و آسمان و زمین را در اختیار ما قرار داده و در عین حال با یک قاعده کلی هر گونه اسراف و خیانت در آن را تحریم کرده است. و حکم به عمران و آبادانی هر چه بیشتر آن داده است. در عین حال ثمره این امانتداری به نفع خود انسان بوده و زندگی همراه با آرامش در گرو وجود طبیعت سالم و به ویژه درختان است. قد بلند درختان کشور نشانگر قد برافراشته انسان‌هاست و باید برای حفظ سلامت و زندگی خود، حافظ درختان باشیم.