نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تریبون‌های نماز جمعه تریبون امید و عزت هستند، اظهارداشت: ائمه جمعه به عنوان منتقدانی دلسوز، سخنگوی مردم و مظلومان هستند.
وی با اشاره به کنفرانس امنیتی که در منیخ برگزارشد، افزود: موضعگیری درست و منطقی وزیر امور خارجه کشورمان بر سخنان نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در ارتباط با ادعای سقوط پهپاد ایرانی، از سویی و تقدیر و تفقد رهبر معظم انقلاب از ایشان در سخنرانی جمع مردم تبریز و تأکید بر مضر بودن اعتماد به آمریکا و سود نبردن از توافقات هسته‌ای ضمن اینکه تأکیدی مجدد بر استکبارستیزی است، در عین حال
شاهدی دیگر بر مفید نبودن توافق هسته‌ای برجام است.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شهادت 5 نفر از تأمین کنندگان امنیت و آرامش مردم اعم از نیروی انتظامی و بسیج توسط اغتشاشگران درویش در تهران ضمن تسلیت شهادت این عزیزان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ،گفت: شهادت پنج تن از نیروهای بسیجی و انتظامی در اغتشاش که توسط عادت دست بیگانگان که امنیت کشور را نشانه گرفتند ، در حالی که حتی یک نفر از اغتشاشگران کشته‌ نشده‌اند، نشان از خویشتنداری نظام اسلامی از سویی و اوج توحش اغتشاشگران و وابستگی آن‌ها به اربابان خارجی آنان است.
حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید اظهارداشت: قطعاً مردم ضمن گرامیداشت و بزرگداشت یاد شهدای این واقعه، این عمل جنایت‌بار که در شب شهادت حضرت زهرا (س) اتفاق افتاده و توهین به آن حضرت نیز محسوب می‌شود، را محکوم کرده و خواهان برخورد جدی نهادها و دستگاه‌های مرتبط و تنبیه جدی مجرمان هستند.
وی با اشاره به شنبه 5 اسفند 7 جمادی الثانی روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، افزود: خواجه نصیرالدین طوسی مهندس فقیه، عارف، فیلسوفی بود که تمام گوشه به گوشه زندگی اش دغدغه دینی بود، وی الگوی بزرگ برای مهندسین است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر انسان الهی زندگی کند و تفکر اسلامی و قرآنی داشته باشد و عملکردها و رفتار و ساخته هایش اسلامی میشود، چرا که ساخته ها و معماری اسلامی از شخصیت و انسانی که تفکر اسلامی و الهی دار به وجود می اید و ساخته میشود .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 8 اسفند 10 جمادی الثانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که یادگار شهید رجایی است، اظهارداشت: آموزش و پرورش بهانه ای است برای انسان سازی؛ تنها نهاد و سازمانی که دانش آموزان انقلابی تربیت و پرورش می دهد، آموزش و پرورش است، لذا مسئولین مربوطه باید اقداماتی براب چشمگیر کردن این مسئله داشته باشند.
وی با اشاره به چهارشنبه 9 اسفند و 11 جمادی الثانی روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: واردات بی رویه عاما فلج کردن تولید و اقتصاد است که به واسطه آن مسلما اشتغال هم فلج خواهد شد.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید از تولید کنندگان حمایت شود؛ گفت: اقتصاد مقاومتی روح توسعه و آبادانی کشور است که با حمایت از اولید کننده و کیفیت بخشیدن به تولیدها اقتصاد بر کشور حاکم می شور.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و دیدگاه ایشان مبنی بر حمایت از تولید کننده و کیفیت بخشیدن بر تولید است، اظهارداشت: در کنار واردات معقول و مقبول نه واردات بی رویه از جمله لوازم آرایشی و … که میلیاردها هزینه بر است، بر تولیدات خود باید کیفیت بخشید، حمایت از تولید ملی در کنار کیفیت بخشی به این عرصه تحقق باید پذیرد.