سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :144
بازدید دیروز :947
کل بازدید :898504
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/9    ساعت : 6:55 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

دیدار دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید خرازی با حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

 

 

 


      

زنگ استکبار ستیزی در مدرسه کوثر ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه ماهنشان برگزار شد.

 

 

 

 


      

 

مشروح خطبه های نماز جمعه شهر ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد. مورخ 97/8/11

 

امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران و خود به رعایت تقوا، گفت: پیاده روی #اربعین امسال بار دیگر و البته با شکوهی بیشتر برگزار و دشمنان این انقلاب و و ابلهان داخلی را ناامید کرد که باید به بصیرت این ملت آفرین گفت و از همه دست اندرکارانی که زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می کنیم.
حجت الاسلام زاهدی با بیان اینکه پور استکبار ستیزی از مشخصه های ذاتی انقلاب و نظام اسلامی است، اظهارداشت:همانطور که امام راحل فرمود: هیچ‌گاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نگذارید؛ تصمیم آمریکا مبنی بر تشدید تحریم ها در سیزده آبان نشان از عظمت تسخیر لانه جاسوسی و ضرورت هر چه بیشتر استکبارستیزی است که در این روز با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: از طرفی این تصمیم هوش سیاسی بی نظیر امام راحل را نشان داد که تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند. چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا هنوز امیدوار به نفوذ در انقلاب بود و با تسخیر سفارت خود در ایران پایگاه نفوذ و اقدام علیه ایران اسلامی را از دست داد؛ ارتباط با ایران را قطع کرد و امروز هم به همین بهانه تصمیم به تشدید تحریم ها می گیرد.
خطیب جمعه ماهنشان تاکید کرد: مردم و مسئولان به همراه دانش آموزان و دانشجویان، بیش از پیش استکبارستیزی را به رخ جهانیان خواهند کشید. به ویژه انتظار داریم مسئولان در این روز با آمادگی تمام به صورت فعالانه در این راهپیمایی حضور داشته باشند. حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: اگر چه 13 آبان روز دانشجو نیست، اما چون تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان صورت گرفته، فلذا باید دانشگاه ها در راهپیمایی امسال نقش اساسی ایفا کنند و قدردان این افتخار بزرگ ملی خود باشند. سیزده آبان هویت دانشگاه و دانشجوی ایرانی است. وی با اشاره به هفته پدافند غیر عامل افزود: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی است و به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.امام جمعه ماهنشان گفت: آمادگی شبانه روزی و هماهنگی بین نیروها، داشتن روحیه بسیجی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار هم افزایی از پیش نیازهای مهم پدافند غیر عامل است. مسئولان باید همه فرصت ها و ضعف ها و موانع را پیش بینی کنند.حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: فضایی که داریم، سیاست زده است؛ وقتی که مدیرکل یک اداره در سطح شهرستان حاضر می شود حتی به امام جمعه شهرستان اطلاع نمی دهد، چنین مدیری ظرفیت لازم را برای اداره امور ندارد. البته قبلاً اینگونه نبوده است. بنده با تجربه نه ساله امامت جمعه، رابطه معکوس بین موفقیت و چنین اقداماتی را درک می کنم. نبود روحیه ولایتمداری، بدون شک به معنای عدم موفقیت است.البته از کسانی که هماهنگی این مسائل را به عهده دارند هم گلایه دارم و در صورت عدم اصلاح چنین رویه غلط ممکن است کمی آشکارتر برخی مسائل را تبیین کنم.
وی افزود:قانونمداری و تسلیم در برابر قانون هم یک ضرورت اساسی در ارتباط با پدافند غیر عامل است. همین قانون اخیر کنار رفتن بازنشستگان را ببینید. چند ماه است که تلاش می شود که برخی ها مشمول این قانون نشوند. به عنوان مثال به خاطر یک شهردار چقدر انرژی کشور اتلاف می شود؛ این در حالی است که اگر یک نفر شبیه باکری بی تجربه را به عنوان شهردار انتخاب کنند، مملکت متحول خواهد شد. یا اینکه دادستان کشور در ارتباط با موانع شرعی و قانونی حضور زنان در ورزشگاه های مردان اعلام نظر می کند و بعد برخی بیکاران که البته به ظاهر مسئولیت هم دارند، کار اصلی خود را رها کرده و به اعلام نظر در این زمینه می پردازند. با این نمونه ها مشخص می شود چنین جریان هایی کمتر از آمریکا نیستند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به روز و هفته وقف، گفت: موقوفات سرمایه های فرهنگی هستند؛ اولاًنباید سلیقه ای برخورد شود. تأکید موقوفات و امور خیریه باید در مسائل دینی و فرهنگی باشد. متأسفانه دین متولی و پول ندارد، برخی ها موقوفات را به سوی مسائل دنیوی که متولی و حتی وزارتخانه دارد، سوق می دهند و این در بلند مدت یک آسیب جدی خواهد بود. از طرفی همچنانکه چندین بار در دیدارهای خصوصی از مسئولان مربوطه خواسته ام، باز هم از اداره اوقاف و به ویژه مدیر کل محترم اوقاف استان انتظار دارم نسبت به ساماندهی موقوفات ماهنشان اقدام جدی صورت گیرد،ضمن اینکه انتظار مردم این است که عایدات موقوفات اگر چه به میزان کم در خود شهرستان وقف شود. مردم ماهنشان رضایت ندارند که این عایدات در خارج از ماهنشان هزینه شود.


      

مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) در مسجد ولیعصر (عج) با مداحی حاج رحیم قربانی، و با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه شهرستان، فرماندار و سایر مسئولان ماهنشان

نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در روز اربعین حسینی (ع)

 

 

 

 

 


      

مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه شهرستان در روستای مادآباد ماهنشان

 

 

 


      

مراسم زیارت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در روستای قاضی کندی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان

 


      

حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران به همراه حجت الاسلام و المسلمین صبحی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


      

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران، آقای نوری فرماندار شهرستان و برخی از مسئولین ادارات در فرمانداری برگزار شد.

 

 

 

 

 

 


      

امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین با اشاره به اهمیت اربعین حسینی و گرامیداشت آن اظهارداشت: بر اساس آن حدیث که یکی از پنج نشانه مومن زیارت اربعین است بر ما وظیفه و سفارش است که اربعین حسینی را گرامی داشته و زیارت اربعین را بجا بیاوریم.
??حجت الاسلام زاهدی پور گفت؛ اگر قرار است عاشورا هرروز زنده و پویاتر باشد و بر اساس آن چیزی که در سیره اهل بیت ع است عزاداری و برنامه زیارت اربعین جزئی مهم از برنامه هایی است که برای زنده نگه داشتن عاشورا و اربعین و همانطور اسلام دارای حائز است.
??وی با بیان اینکه در اهمیت اربعین همین بس که خانم حضرت زینب س و اهل بیت امام حسین ع با هدایت های امام سجاد این روز را باشکوه برگزار کردند، افزود؛ با توجه به حدیثی از پیامبراکرم ص در شان امام حسین ع ?حسینی من و انا من حسین? ، اگر امام حسین ع و قیام آن موجب زنده نگه داشتن اسلام است زنده نگه داشتن زیارت اربعین لازمه زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و قیام امام حسین ع است.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان با تاکید بر پاسداشت اربعین و برگزاری مراسمات عزاداری و زیارت اربعین گفت: هرمومن و شیعه اهل بیت ع عاشورا را متوجه شد و فهم و معرفت آن را دریافت به دنبال فهم آن باید در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و زیارت اربعین باشد.
??حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: یکی از برکات عاشورا و محرم و صفر برای ملت ایران پیروزی انقلاب اسلامی است که امام توانست اولاخود، عاشورا را متوجه و درک کند بعد فهم عاشورا را به ملت ایران حتی فراتر ترویج دهد و امروزه می بینیم فهم دقیق از عاشورا روز به روز گسترده تر میشود.
??وی با بیان اینکه اسلام بدون اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همان قرآن سامت است اثر و پیامد اجتماعی ندارد، افزود: حساسیت به اسلام مبتنی بر اسلام به اهل بیت ع است .
??در این جلسه مصوب شد روز سه شنبه ساعت ده صبح در مسجد ولیعصر عج مراسم زیارت اربعین و عزاداری برگزار گردد.

 

 


      

مراسم عزاداری اربعین حسینی  و ششمین کنکره ی مجمع مشارکت اسلامی جوانان حم ماج با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، مردم و مسئولان  در روستای ارز خوران برگزار شد.

 

 

 


      
<      1   2   3      >