خطبه‌های نماز جمعه 4 آبان 1397 ماهنشان به امامت خجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان  ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اعتراض و افشاگری امام (ره) در ارتباط با کاپیتولاسیون گفت: اعتراض به پدیده شوم کاپیتولاسیون امروز هم از حلقوم مبارک رهبر معظم انقلاب بلند است. fatf و cft از مصادیق بارز روحیه استعماری دشمنان ایران است؛
حجت الاسلام زاهدی‌پور افزود: از اقدام انقلابی و شجاعانه شورای نگهبان در رد لوایج cft و fatf تشکر می‌کنیم و امیدواریم به نام مصلحت نظام و به کام منفعت شخصی یا جناحی، بار دیگر خسارت محض برجام در قالب fatf و cft تکرار نشود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شهادت شهید محمد حسین فهمیده، تأکید کرد،خون شهید فهمیده، امروز درخت تنومند بسیج دانش‌آموزی را به ثمر رسانده و امروز به برکت خون شهدای دانش آموز، میلیون‌ها فهمیده امروز، امید آینده کشور هستند.
رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماهنشان تأکید کرد؛ بزرگداشت اربعین و پیاده روی در این ایام یک فرهنگ است؛ اربعین امتداد عاشور و زنده کننده فرهنگ عاشورایی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر مدافعان حرم نبودند، امروز پیاده‌روی اربعین نبود، باید قدر سردار سلیمانی‌ها، سردار همدانی‌ها و حججی‌ها را دانست. و البته دشمنان احمق که چنین انسان‌های گرانقدری را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند، هر روز بیش از گذشته رسواتر خواهند شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهنشان گفت: مهریه‌های نجومی همانند حقوق‌های نجومی به جای استحکام بخشیدن به خانواده موجب تزلزل و تخریب بنیان مقدس خانواده شده است؛ اقدام قوه قضائیه در تعدیل اقساط مهریه بسیار مهم بوده و باید به صورت جدی توسط دادگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد. خبرهایی مبنی بر اصلاح قانون مهریه در مجلس شنیده می‌شود که باز امید بخش بوده و باید در نزدیکترین زمان ممکن انجام شود.
وی افزود: تقریباَ به هیچ وجه رویه حاکم در جامعه امروز مبنی بر محبوس کردن افراد به دلیل مهریه‌های سفیهانه که در جامعه دیده می‌شود، در صدر اسلام مسبوق به سابقه نبوده است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب بیان داشت؛ همچنانکه حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با نخبگان فرمودند، دشمن تلاش می‌کند با ارائه تصویر از وضع کشور، ناامیدی و یأس را در جامعه القا کند؛ این در حالی است که حضور و پرورش نخبگان، شاهدی بر غلط بودن این تصویرسازی است.
وی تأکید کرد: نکته بسیار مهم، حساس و البته تلخ در فرمایش رهبر معظم انقلاب، این بود که فرمودند: روزی در همین حسینیه نمایشگاهی همین جوانان تشکیل دادند؛ در روزی که انرژی هسته‌ای حق مسلم ما بود. توجه کنیم که چرا ایشان این جمله تلخ ماضی را به کار بردند، این تفسیر همان جمله گهربار ایشان است که روزی در محضر امام رضا (ع) فرمود: برجام خسارت محض است. امیدواریم برخی‌ها با با به نام مصلحت نظام و به کام منفعت خود، بار دیگر خسارت محض برجام را در قالب fatf و cft تکرار نکنند.
با توجه به تمام امتیازات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ما هر روز نسبت به آینده امیدوارتر می‌شویم. همچنانکه معمار کبیر انقلاب فرمودند: اسلام ابرقدرت‌ها را بر خاک مذلت خواهد نشاند و اسلام موانع داخلی و خارجی را یک به یک برطرف و قله‌های بلند را فتح خواهد کرد.