سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :127
بازدید دیروز :509
کل بازدید :897540
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 6:46 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام ملکی در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: شروع انقلاب توسط امام، تبعید امام، بازگشت امام، رهبری امام بعد از پیروزی و ارتحال امام، همه و همه ایجاد کننده موج‌های بی‌نظیری بود که جهان نتوانست در برابر این‌ موج‌ها مقاومت کند.
وی افزود: تشییع پیکر پاک امام راحل (ره) کنگره عظیمی از مردم انقلابی ایران اسلامی بود که پیامی کمتر از انقلاب نداشت. این تشییع، توانست زمینه را برای معرفی امام ره و راه امام برای کل جهانیان فراهم آورد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: نتیجه همین حرکت عظیم است که امروز نجف عراق با وجود جنگ هشت ساله ایران و عراق، خیابانی مهم و بزرگ به نام امام خمینی دارد این در حالی است که هیچ خیابانی به نام صدام نیست.
حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: انقلاب ایران هم ایران را نجات داد و هم یک تئوری عملیاتی برخلاف تئوری‌های صرفا نظری بود که کل نظریه‌های سیاسی و حکومتی را تغییر داد، فلذاست که می‌توان گفت انقلاب ایران تفسیر عملی ان الله لا یغیر ما بقوم هست که توانست احیاگر عاشورا باشد.
وی با بیان اینکه انتخاب حضرت امام خامنه ای به رهبری انقلاب و نظام اسلامی، یک امداد غیبی و الهی بود، افزود: انصافا اکثر رهبران مؤثر انقلاب را دشمن از بین برد، نسبت به ایشان هم سوء قصد شد و عنایت الهی بود که از بلایا مصون مانده و سکان انقلاب را به دست گیرد.
امام جمعه موقت  ماهنشان گفت: مقام معظم رهبری هم به لحاظ علمی، هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اخلاقی، قرابت بسیار زیادی به امام راحل (ره) دارد، همین قرابت و از طرفی توانمندی ذاتی ایشان، توانست انقلاب را بیمه کرده و دشمنان را ناامید سازد.
حجت الاسلام ملکی  اظهارکرد: بیداری مردم و ولایت پذیری و پیروی از روحانیت و اعتراض مبتنی بر آن قیام 15 خرداد را با شهدا و مجروحان متعدد به دنبال داشت که اگر چه رژیم طاغوت توانست به ظاهر این قیام را نابود سازد، ولی موجب آشکار شدن هر چه بیشتر پشت پرده جنایات و وابستگی رژیم شده و انگیزه انقلاب را در میان برد، به مراتب بالا برد.
وی افزود: اما آنچه امام به دنبال آن بود، اسلام ناب بود و دینی کردن جامعه و گرنه به تعبیر رهبر معظم انقلاب صرف پیشرفت اقتصادی و …. دلیل مهمی برای انقلاب نبود.
خطیب جمعه موقت ماهنشان گفت: 17خرداد 1354 که در حقیقت سالگرد قیام 15 خرداد بود توسط طلاب مدرسه فیضیه و دار الشفاء برگزار شد و یک مراسم یادبود به یک اعتراض تأثیرگذار علیه رژیم تبدیل شد.
حجت الاسلام ملکی با اشاره به 18 خرداد آغاز ماه رمضان ، اظهار کرد: ماه رمضان برای مؤمنان نه محدودیت بلکه یک فرصت است، بالاترین فرصت، فرصت حضور در محضر خداست فلذا قدر بدانیم به ویژه حضور در مساجد داشته باشیم که آبادانی دنیا و آخرت است.
وی تأکید کرد: حضور در مسجد و حمایت مادی و معنوی از روحانیون یک وظیفه است. اگر می‌خواهیم جامعه و نسلی پاک و سالم داشته باشیم باید در مساجد و پای منبرها حضور فعال و جامع داشته باشید.
امام جمعه موقت  ماهنشان با اشاره به 20 خرداد 3 رمضان‏المبارک‏ شهادت آیت‏الله سیدمحمدرضا سعیدی در زندان رژیم سفاک پهلوی و عزل بنی‏صدر از فرماندهی کل قوا از سوی امام خمینی(ره) گفت: به نظر می‌رسد یکی از دلایل ترجیح ولایت فقیه همین جنایات بنی‌صدر است که اگر لطف خداوند متعال در کنارهوشیاری امام نبود، شاید انقلاب با خطری عظیم‌تر هم مواجه مید.


      

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان ماهنشان با حضور نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان زنجان، مسئولین ادارات  و  مردم  ماهنشان برگزار شد.

22000




202020


ll11


      

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در جلسه ستاد امر به معروف شهرستان ماهنشان اظهارکرد: نظام اسلامی، رهبری، پیروزی ها همگی در پرتو امر به معروف و نهی از منکر به وجود امده است.
وی افزود: مسئله بسیار مهمی که انسانها با عمل و یا عدم عمل آن می توانند یکدیگر را به بهشت و یا جهنم ببرند فریضه امر به معروف ونهی از منکر است که در جهنم افرادی و یا گروهی وقتی واردآن شوند گروه دیگر را لعن می کنند که در دنیا یکدیگر را ارشاد و از منکرات باز نداشتند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به حوزه اختیار و جبر گفت: امر به معروف و نهی از منکر، مقدمه برخی از تکالیف عقلی است، از این‏رو به حکم عقل، لازم و واجب است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر اگر جنبه ارشاد و آگاهی‏ بخشی داشته وبه تقویت انگیزه‏ های خیرخواهانه درانسانها بیانجامد، هرگز با آزادی بشر، منافاتی ندارد، بلکه می‏تواند در مسیر کمال انسان مفید بوده و به اصلاح جامعه بیانجامد. به هر حال، با سلب اختیار از انسان، نمی‏توان او را جبراً به اطاعت وادار ساخت.
وی افزود: استدلال عقلی دیگری که برای لزوم امر به معروف و نهی از منکر ارائه شده است، بر نگاه اجتماعی بر زندگی بشر استوار است. چون انسانها دارای زندگی اجتماعی‏ اند و در پیمودن مسیر حیات نمی‏ توانند به شکل فردی نیازهای خود را تأمین کرده و از همکاری دیگران بی‏نیاز باشند، از این‏رو در جامعه، تحت تأثیر اندیشه‏ ها، اخلاق و رفتار دیگران قرار دارند، وعقل حکم می‏کند که برای حفظ کیان جامعه از فساد و تباهی، باید با منکرات برخورد شود.
امام جمعه ماهنشان بااشاره به خدمت صادقانه مسئولین در ادارات و ارائه خدمات به ارباب روجوع ها گفت: مسئولین ادارات برای آسایش مردم و ارائه خدمات بهتر آنها را درک کنند و از نامه بازی های بیخودی، ارجاع به مسئولین دیگرادارات و … پرهیز کنند که همه ی این مسائل مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.
حجت الاسلام زاهدی پور نسبت به اجرای فریضه دستورات و قانون امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، حلقه های صالحین، بسیج و … تأکید کرد.
گفتنی است هریک از مسئولین ضمن ارائه گزارش عملکرد نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاداتی را ارائه دادند.


      

جلسه هئیت یاوران ولایت شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

جلسه دوره ای ائمه جمعه شهرهای استان زنجان با حضور حضرت آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دفتر امام جمعه شهر دندی برگزار شد. 
در این جلسه حضرت آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به روایتی از امام رضا علیه السلام مردم و مسئولین را به بهره گیری از روزهای پایانی ماه پرفضلیت شعبان دعوت کردند.
امام جمعه محترم زنجان با مقایسه زمان قبل و بعد از انقلاب به خدمات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همه خدمات متعلق به نظام اسلامی است.
آیت الله خاتمی از نماز جمعه  بعنوان یکی برکات نظام اسلامی یاد کرد و با اشاره به جایگاه این فریضه عبادی و سیاسی گفت:  نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است.
ائمه محترم جمعه در پایان جلسه  در نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع دندی حضور یافتند و بعد از نماز نیز حضرت آیت الله خاتمی برای نمازگزاران سخنرانی کردند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان  در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی با اشاره به فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا، اظهارکرد: نتیجه جهاد کبیر، اقتدار است و چون اقتدار داشتیم، توانستیم امتیاز از دشمن بگیریم از جمله اینکه ما امروز به عنوان یک قدرت هسته ای در جهان مطرح هستیم.
وی افزود: به یک جامعه و کشور ضعیف امتیاز نمی‌دهند، فلذا مقام معظم رهبری فرمودند اگر اقتدار نشان نمی‌دادیم، سانترفیوژهای نسل 1 تا 4 تولید و راه اندازی نمی‌کردیم و غنی‌سازی تا 20 درصد را انجام نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم چنین امتیازات را بگیریم.
خطیب نمازجمعه ماهنشان گفت: جهاد کبیر یعنى اطاعت نکردن از دشمن، از کافر، از خصمى که در میدان مبارزه با تو قرار گرفته و در میدان‌هاى مختلف اعم از سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر…سر ستیز دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبرى در جمع پاسداران خصوصاً جهاد کبیر و در پیش بودن خرمشهرهاى دیگر که باید توسط جوانان آزاد شود تبیین شود، اظهار کرد: خرمشهرها در پیش است، نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در یک میدانى که از جنگ نظامى سخت‌تر است.
وی با بیان اینکه ساختار فکری و سیاسی ما باید اینگونه باشد، افزود: این تحلیل‌ها واقعا هوشمندانه است، چرا که از موضع عزت است، به جای اینکه امتیاز را اعطای دشمن بداند، اخذ با قدرت معرفی می‌کند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: البته لازمه همه این‌ها انقلابی ماندن است، لازمه انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن است، نه اینکه التزام به ولایت فقیه را از آئین‌نامه صنفی دانشجویان حذف کنیم.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه شعار سال باید تشریح شود، اظهارکرد: با توجه به فرمایشات رهبرى مبنى بر این‌که معناى اقدام و عمل به این است که یکایک بندهاى سیاستهاى اقتصاد مقاومتى در عمل دنبال شوند، “اقتصاد مقاومتی یک کلمه حرف نیست؛ این‌که گفتیم «اقدام و عمل»، معنایش این است که بایستی به یکایک بندهای سیاستهای اقتصاد مقاومتی به‌طور واقعی و حقیقی عمل بشود یعنی برای هرکدام، همین برادران، آقایان مسؤول که بحمدالله علاقه‌مندند، بنشینند برنامه‌ریزی کنند و قدم‌ به ‌قدم برنامه را دنبال کنند؛ مسأله کار نقش دارد در اقتصاد مقاومتی”.
وی افزود: با توجه به انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله جنتى به ریاست مجلس خبرگان رهبرى، امید است که مجلس خبرگانى انقلابى و رهرو امام و رهبرى داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: اولا همانطور که حضرت آقا تأکید کردند، مجلس خبرگان موهبت الهی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: این جایگاه مهم با توجه به دینی بودن نظام و تأکید بر ترویج دین است که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر قرار بر ترویج دین نبود، چه لزومی به اسلامی بودن حکومت و حاکمیت ولی فقیه بود؟ و این پاسخی است محکم و مستدل به کسانی که می‌خواهند ترویج دین و حاکمیت ارزش‌های الهی را زیر سؤال ببرند.
وی افزود: « الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه و آتوا الزکا? و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر »همه این‌ها جهاد کبیر لازم دارد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با توصیه به مسئولان در ارتباط با مردم‌داری و تسهیل در امور مردم، گفت:از برخوردهای خشن، توهین آمیز پرهیز کنید.
حجت الاسلام زاهدی پور خطاب به مسولان، اظهار کرد: هر قدر می‌توانید به مردم و جوانان خدمت کنید، خدمت شما ها می‌تواند مردم و به ویژه جوانان را به دین جذب کند.
وی با بیان اینکه دهه نکوداشت مساجد است، افزود: بر اساس روایات، مساجد قطعه‌هایی از بهشت هستند و بر اساس فرمایش قرآن آبادسازی مساجد، از نشانه‌های اصلی ایمان است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با بیان اینکه در عظمت مسجد همین بس که خانه خداست، گفت: از رسول اکرم (ص) آمده است که ایشان فرموده‌اند: “کسی که مسجدی را جارو زند همانند این است که در 400 غزوه با پیامبر شرکت کرده، 400 حج کرده، 400 بنده آزاد کرده، و 400 روز روزه گرفته باشد”.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: همچنین رسول اکرم (ص) فرموده‌اند: ” کسی که مسجدی را جارو بزند یا خوشبو کند نامه اعمالش را بدست راستش می‌دهند و روز قیامت از قبر برمی‌خیزد در حالی که بوی خوشی چون بوی «اِذخِر» می‌دهد”.
وی با اشاره به اهمیت مسجد افزود: مساجد چنان مهم است که خداوند با دو پیامبر خود عهد می‌بندد برای تطهیر مسجد، وَعَهِدْنَا إِلَى إِبْرَاهِیمَ وَإِسْمَاعِیلَ أَن طَهِّرَا بَیْتِیَ.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مساجد هویت فردی، اجتماعی و دینی ما هستند، بی دلیل نیست که از عدم حضور در قیامت شکایت می‌کنند، هیچ محفلی و بنایی به عظمت مسجد نیست بنابراین دشمنان اسلام تلاش می‌کنند، با عناوین ظاهرا خیر، مسجد سازی و آبادانی مساجد کم ارزش تلقی شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه در ماه رمضان اصلی ترین‌ برنامه ما حضور در مساجد باشد، اظهارکرد: اگر فرهنگ ما متفاوت و سالم است، به برکت همین مساجد است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و هشدار به انحطاط فرهنگ غرب حتی تا مرز ازدواج با محارم که از این باب است، افزود: فرهنگ در دنیا روند انحطاط را طی می‌کند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان از حضور و برگزاری جشن‌های نیمه شعبان ماهنشان که انصافا رشد کمی و کیفی داشت تشکر کرد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه معاونان مدیر کل بنیاد شهید استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان از مادر شهید در بیمارستان زاری ماهنشان عیادت کردند.


      

جلسه ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و معاونان مدیر کل بنیاد شهید و رئیس بنیاد شهید شهرستان برگزار شد. و از پروژه در حال احداث یادمان شهدای گمنام ماهنشان باز دید کردند.

اقامه نماز ظهر و عصر

 


      

جلسه هم اندیشی در ارتباط با حلقات صالحین با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و مسئول تعلیم و تربیت در دفتر امام جمعه شهرستان برگزارشد.


      

  یادواره ی شهدای دهستان پری به مناسبت سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزارشد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور نیز طی سخنانی باخاطرنشان کردن اهمیت یادواره شهداگفت؛مهم ترین هدف یادواره شهدازنده نگه داشتن فرهنگ ایثاروشهادت است یعنی بقول دیگرهدف زنده وپویاکردن دین درجامعه است واین بسیارپراهمیت است.
امام جمعه شهرماهنشان افزود؛باتوجه به اهمیت این منطقه که ازمناطق محروم شهرستان است بنده برخودوظیفه دانسته ام که دراین مراسم ومراسم های دیگری که برگزارمی شود،شرکت کنم.
رسم شهدادرانتظارفرج امام زمان(عج)گریه وزاری بوده است واین برای مابسیارارزشمنداست.
یکی ازشبهاتی که طرح میکنندکه امام زمان غایب است دنبال چه می گردید؟انهابدانندکه این شبهات ابتراست!چراکه غیبت امام زمان دارای خیروبرکت است.منتظرکسی است که امادگی ظهوران امام همام رافراهم سازد.ایامااینگونه عمل کرده ایم؟نماینده ولی فقیه درشهرستان ماهنشان باتشریح میزان امادگی مردم برای ظهورگفت:ان امام غایب نیست بلکه این ماهستیم که غایب هستیم.زیراامام مارامی بیندوماییم که نمی توانیم امام راببینیم.
این استادبزرگ دانشگاه عمومی روزهای جمعه شهرماهنشان به شگردهای وسوسه های شیطان برای سست کردن اراده وایمان مردم اشاره کردوافزود:شیطان بیکارنیست ودرکمین مردم است تااز درگاه خدامارابراند.اماشهدابه وسوسه های شیطان توجه نکردندوراه خدارابرگزیدند.
امام مظهرقدرت خداست.وجودش باعث خیروبرکت است.
امام جمعه شهرماهنشان بابرشمردن صفات شیعیان که به صفات ائمه اطهار(ع)سرشته شده ایم تاکیدوتوصیه نمودکه:قدراین جایگاه والارابدانید.زیرااوباماوهم پیمانان انان حتی سگ درخانه شیعیان نمیشوند.
وی دربخش دیگری ازسخنان خودگفت:درجنگ های تاریخ همیشه ماسرزمین وسیعی ازکشورمان راازدست داده ایم ولی درطول هشت سال دفاع مقدس به برکت رهبری حضرت امام(ره)ومجاهدت وپایداری شهداحتی یک وجب ازخاک کشورمان راازدست نداده ایم.
سیاست بنی صدرابله باعث شدکه بخشهای اعظمی ازکشورمان راازدست بدهیم.امادرودبرامام(ره)که بامدیریت صحیح جنگ توانست،موازنه جنگ رابه نفع سپاه اسلام تغییردهد.


      
<      1   2   3      >