سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :233
بازدید دیروز :404
کل بازدید :901014
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 12:35 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

جشن تاریخی(هاللاه)شکرگزاری گندم همزمان با پایان برداشت این محصول در روستای اوچ‌طاش ماه‌نشان با سفر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان، نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس به این شهرستان


@


      

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته ماهنشان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 5 مرداد 13 ذیقعده و با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد برای همیشه دشمن را نا امید کرد که ان ربک بالمرصاد.
حجت الاسلام زاهدی پور با تبریک پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، نماز جمعه را مهم‌ترین شاخصه اسلامی بودن نظام اسلامی دانست و اظهارداشت:همانطور که امام راحل فرمودند، نماز جمعه از برکات این انقلاب است و به عنوان یک سنگر فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید روز به روز تقویت شده و در فرهنگ عمومی کشور نهادینه شود.لذا با توجه به اهمیت آن است که بیشترین مخالفت‌ها و دشمنی‌ها از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با این نهاد الهی و انقلابی صورت می‌گیرد.
وی بابیان اینکه نماز جمعه بهترین محل برای نزدیکی دل‌ها و جان‌ها به همدیگر بوده و مظهر وحدت، همدلی و امید است،افزود: امام جمعه زبان گویای نظام اسلام و مردم عزیز است و بر این اساس است که نماز جمعه منشأ خدمات فراوانی در این سرزمین اسلامی شده است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: برخورد مقتدرانه و اتمام حجت مسئولان به ویژه رئیس جمهور کشورمان با غرب به ویژه با رئیس جمهور آمریکا، هم مایه عزت است و هم وحدت بخش است. قطعاً همین وحدت و همدلی موجب عزت و سربلندی برای ایران اسلامی بوده و حتی بسیاری از مشکلات اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر غلط بودن جدایی دیپلماسی و سیاست خارجی از ایدئولوژی و دین تأکید کرد: دیپلماسی انقلابی تأمین کننده مصالح و هویت مملکت مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت است.
وی بابیان اینکه جدا کردن دیپلماسی از ایدئولوژی به معنای غیر انقلابی کردن بخشی از نظام است،
افزود: بخش اعظم سیاست قرآنی و الهی مربوط به سیاست خارجی و دیپلماسی است و هویت بین المللی نظام اسلامی بر اساس همین سیاست شکل گرفته و معرفی هم شده است.
♦?امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:برخی تلاش دارند با جدا کردن دیپلماسی از ایدئولوژی به اهداف خود مبتنی بر وابسته کردن نظام به بیگانگان برسند؛ این در حالی است که اصولاً یک نظام انقلابی اساساً مبتنی بر ایدئولوژی تأسیس شده و جدا کردن ایدئولوژی از دیپلماسی به معنای غیر انقلابی کردن بخشی از نظام بوده و در نهایت به سکولاریزم در همه عرصه‌ها خواهد انجامید.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: در یک کلام باید گفت جدا کردن سیاست و دیپلماسی خارجی ضربه به نظام از درون بوده و هویت آن را مخدوش و مشوش خواهد ساخت.
وی تأکیدکرد: برخی به دلایل مختلف فکر می‌کنند اگر بخواهند معتقد به ایدئولوژی و دین باشند، قادر به تعامل با دنیا نخواهند بود، این در حالی است که مکتب اسلام بالاترین دعوت کننده به تعامل است، اما تعامل نباید به معنای تسلیم و سازش و پذیرش ذلت باشد. بعضی وقت‌ها این نوع از نگاه ریشه در منافع فردی برخی‌ها دارد. اما به ظاهر به نام مصالح کشور جوسازی و غوغاسالاری می‌کنند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: قطعاً‌ ملت ایران با الهام از مبانی ناب دینی اجازه نخواهد داد که وابستگان و جیره‌خواران غربی با کنار گذاشتن اسلام ناب محمدی، سرنوشت کشور را به اجانب و دشمنان بسپارند.
??حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: قانون نژادپرستانه دولت یهود نشان می‌دهد که این غده سرطانی نه با مردم فلسطین بلکه با تمام نژادهای بشری سر جنگ و ستیز دارند.
وی افزود: صهیونیست‌ها به زغم خود با این قانون که بخشی از طرح معامله قرن ترامپ و به تعبیر رهبر معظم انقلاب طرح شیطانی است، آخرین تلاش‌های مذبوحانه را برای بقا و جلوگیری از اضمحلال خود دارند. اما باید بدانند که این موجود شوم محکوم به شکست است و قطعاً مسلمانان عالم به زودی نماز شکر آزادی قدس را در آن جا اقامه خواهند کرد. چرا که وعده الهی قطعاً محقق خواهد شد که فرمود: أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ.
??امام جمعه شهرستان ماهنشان : عروسک‌گردانان رژیم صهیونیستی تلاش دارند با وضع این قانون از سویی هویت تاریخی، ملی و دینی فلسطین را با چالش مواجه سازند و از طرفی هویت ساختگی برای رژیم صهیونیستی معرفی کنند. و از این طریق در خاورمیانه که مرکز حضور اسلام است‌، تشتت و تفرقه ایجاد کنند. و همین تلاش‌ها کافی است که بی‌بصیرت‌هایی که شعار نه غزه و نه لبنان را سر می‌دادند بفهمند که اسرائیل نامشروع نه فقط دشمن فلسطینیان که بلکه دشمن همه خاورمیانه و به ویژه مسلمانان است.
ادامه دارد
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به شهادت 8 نفر از بسیجیان اهل سنت توسط گروهک پژاک گفت: این حرکات مذبوحانه‌ای چون به خاک و خون کشیدن بسیجیان یک هشدار است و در عین حال نظام اسلامی و نیروهای مسلح و مرزبانان کشور چنین حملاتی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و قطعاً پاسخ‌‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
وی با اشاره به 11 مرداد 19 ذیقعده سالروز شهادت آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری ، افزود: حرکت انقلابی شیخ فضل الله نوری نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و نشانگر کارنامه درخشان علمای شیعه است که برای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و اسلام ناب را تا امروز در میان مردم زنده نگه‌ داشته‌اند.

 

 

 

 

 

 


      

جلسه هماهنگی پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور و برنامه های دهه کرامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ،فرماندار شهرستان، اعضای ستاد نماز جمعه و مسئولین برگزار شد

 


      

جلسه هماهنگی پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور و برنامه های دهه کرامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ،فرماندار شهرستان، اعضای ستاد نماز جمعه و مسئولین برگزار شد

 


      
<      1   2