سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :100
بازدید دیروز :520
کل بازدید :899552
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 3:23 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

بمناسبت گرامیداشت دهه فجر  حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به همراه مسئولین شهرستان ماهنشان با حضور در گلزار شهدای و شهدای گمنام ضمن غبارروبی و عطرافشانی با آمران های انقلاب، امام شهدا تجدید میثاف کردند

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام مبارک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهارداشت: دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی  به لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی و فرهنگی بسیار آشکار است که توجه به آمارهای موجود بیانگر این واقعیت است.
وی افزود: اگر چه مقایسه قبل و بعد انقلاب برای کسانی که هر دو زمان را دیده‌اند، بی‌فایده به نظر می‌رسد؛ چرا که قبل از انقلاب غیر از فلاکت و بدبختی در همه عرصه‌ها چیز دیگری وجود نداشت.اما به هرحال دشمنان این نظام در صددند از آن فلاکت و بدبختی بهشت خیالی تصویرسازی کنند. بنابر این مسئولان، رسانه‌ها و هر کس که توان دارد، باید به زبان ساده دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بیان کنند.
*کاستی های کشور بخاطر افراد است نه حکومت انقلابی
خطیب جمعه ماهنشان گفت: اسلامی بودن نظام و لزوم رعایت احکام اسلام در همه قوانین بزرگترین دستاورد این انقلاب است. اگر چه کاستی‌هایی وجود دارد؛ این کاستی‌ها مربوط به افراد است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: برخی افراد هوای نفس دارند، فلذا در وضع قوانین اسلامی مشکل دارند. امروز شاید بتوان گفت که بدترین کارنامه در نظام اسلامی مربوط به بانک‌هاست.
وی افزود: بانک‌ها از طرفی با عدم توجه به دستورات دینی به بانکداری اسلامی توجه ندارند. و از طرفی با عملکرد منفعت‌طلبانه خود به استثمار مشتریان خود می‌پردازند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تعطیلی سیستم تراکنش ussd از این قبیل مسائل است که بخشنامه آن اخیرا به بهانه مضحک امنیت مشتریان صادر شد. این در حالی است که به وضوح پیداست که این بخشنامه در جهت تأمین منافع استثماری برای بانک‌هاست.
* انقلاب در بانک های کشور ضروری است
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه ظاهراً ما نیاز به انقلاب در بانک‌ها داریم، اظهارداشت:  چرا که بانک ها به توصیه‌های علما، مراجع و حتی رهبری و خواست مردم توجه ندارند.
وی با بیان اینکه برخی افراد ناآگاهند؛ فلذا در وضع قوانین اسلامی مشکل دارند، افزود: افراد ممکن است عزت و غیرت دینی لازم را نداشته باشند؛ فلذا برخی قوانین ترجمه از غرب است؛ که در کنار برخی نقاط قوت، ضعف‌هایی دارند و این ضعف‌ها به نام اسلام تمام می‌شوند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: به عنوان مثال برخی قوانین خوب هستند، ولی قاعده تناسب جرم و مجازات در آن‌ها وجود ندارد؛ و یا اینکه توان و طاقت مکلف در آن مراعات نشده است، این‌ها ربطی به اسلام ندارند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به مناسبتها از جمله یکشنبه 15 بهمن 17 جمادی‏الاول انتخاب دولت موقت انقلاب اسلامى (1357 ه‍. ش)، اظهارداشت: عملکرد دولت موقت و به ویژه مرحوم بازرگان و فتنه 78 و 88 به ویژه روحیه ذلت پذیری و منفعلانه این افراد و گروه‌ها در برابر دشمنان خارجی نظام از طرفی شناسنامه شوم آن‌ها را نشان می‌دهد و از طرفی نشان دهنده این است که هر وقت مردم ایران متوجه شده‌اند که افراد در صدد دور زدن خط قرمزهای انقلاب هستند، پاسخ دندان شکن داده‌اند.
وی افزود: افرادی مانند میرحسین موسوی و کروبی یک روزی در این جامعه ارزش داشتند؛ این در حالی است که امروز به عنوان سران فتنه شناخته می‌شوند. و این نشان می‌دهد که  مردم ولایتمدار ایران اسلامی در ارتباط با حفظ انقلاب و اصول و ارزش‌های آن با کسی تعارف ندارند.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان بااشاره به سه‏شنبه 17 بهمن 19 جمادی‏الاول سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام که با تدبیر و دوراندیشی امام راحل تأسیس شد‌، بیانگر جایگاه و ظرفیت بالای ولایت و مردم سالاری دینی است. بر خلاف آن چه که در بیان دشمن وجود دارد، مجمع تشخیص مصلحت ضامن دینی بودن نظام است و از هرج و مرج و حاکمیت هوای نفس جلوگیری می‌کند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به پنج‏شنبه 19 بهمن 21 جمادی‏الاول روز نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران، و  اعلام همبستگى همافران با انقلاب اسلامى و دیدار تاریخى آنان با حضرت امام خمینى(ره) (1357ه‍.ش)، اظهارداشت، این حضور نشان از اوج ارتباط عاطفی بین امام و متن جامعه بود. و در نقطه مقابل نشان می‌دهد که چه اندازه رژیم منحوس پهلوی حتی در میان نیروهای خود منفور بوده است.


      

‍خش مستند فیلم عمار در مصلای امام خمینی (ره) شهر ماهنشان

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدییور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پنج‏شنبه 12 بهمن 14 جمادی‏ الاول بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران (1357 ه.ش) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامى، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران آفتابی است که هر روز بر روشنی آن افزوده خواهد شد. آفتاب عالم‌تاب را نمی‌توان پشت پرده نگه داشت.
وی افزود: تحلیل‌ها و ارزیابی‌های دشمنان شاهد بسیار بزرگی بر پیروزی‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایران است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در گزارش خود می‌نویسد: «مقام‌ها در ایران بایستى از روال مسائل در سال 2017 خرسند باشند. به نظر می‌رسد حضور بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در قدرت، ضمانت‌شده است. همین‌طور حزب‌الله در لبنان. داعش، بخش زیادى از سرزمین‌هایش را از دست داد. دولت عراق، شهر نفت‌خیز کرکوک را پس گرفت. حوثى‌ها در یمن، عربستان سعودى را در باتلاق یمن گیر انداخته‌اند. که ایران در تمامى این تحولات نقش برجسته‌اى داشت و این باعث افزایش نفوذ این کشور در سراسر منطقه شده است.» .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: فوکو معتقد است؛ «تشیع با تکیه بر موضع مقاومت و انتقادى سابقه‌دار خود در برابر قدرت‌هاى سیاسى حاکم و نفوذ عمیق در دل انسان‌ها، توانست نقش‌آفرینى نموده و مردم را علیه رژیمى که مجهزترین ارتش‌ها را دارد و مورد حمایت آمریکا و دیگران برخوردار بوده را به خیابان بیاورد.» و بالاخره میشل فوکو با بیان این‌که «انقلاب ایران صد سال آینده جهان و غرب را نشان داده است.» میگوید: «انقلاب ایران روح یک جهان بى‌روح است.»
وی افزود: بنابراین برگزارى رزمایش‌هاى مختلف ضمن ایجاد آمادگى در نیروهاى مسلح قطعا بر توان نظامى کشور عزیزمان نیز تأثیرات مثبت دارد و از سویى دیگر باعث ایجاد رعب و وحشت در دل بدخواهان و دشمنان اسلام خواهد شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان افزود: اما آن چه در داخل وظیفه داریم این است که با درایت و بصیرت حافظ این همه دستاورد باشیم. به ویژه مسئولان با برنامه‌ریزی جامع و تلاش شبانه‌روزی و در یک کلمه با روحیه انقلابی قدر مردم و انقلاب را بدانند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان مستندساز، پیام به همه مردم و به ویژه مسئولان است، اظهارداشت: چرا که حفظ انقلاب و نظام بدون توجه به این توصیه‌ها امکان‌پذیر نیست، و همه این موارد بدون حمایت مسئولان عملی نخواهد شد.
وی افزود: جهت‌گیری انقلابی، توجه به جنگ نرم دشمن، نقد منصفانه، استفاده از زبان‌های هنری و امید بخش و اتکا و امید به خدا و کار براى خدا به عنوان مهمترین‌ محور این پیام باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: همچنانکه فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در جمع میهمانان اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی و نگاه امیدورانه آن‌ها به ایران پرتوی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: در این میان با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت جهان اسلام، جریان‌سازی و توجه ویژه به مسئله فلسطین باید در سیاست خارجی کشورمان تجلی پیدا کند. چرا که امروز ابتکار عمل کشورهای اسلامی در ایران اسلامی است. به ویژه مسئله فلسطین که رمز و راز وحدت بین مسلمین است.وی افزود: اگر غفلت کنیم دشمن در تلاش است فلسطین را به دست فراموشی سپرده و از این طریق امپراطوری خود را در جهان اسلام گسترش دهد.امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله ارتش از روز دوشنبه دوم بهمن با اعلام رمز یا رسول‌الله(ص) به مدت دو روز در آب‌ها و سواحل جنوب کشور برگزار شد، گفت: این رزمایش، در روزهای نزدیک به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اقتدار و عظمت انقلاب و نظام اسلامی برای ملت ایران و البته دوستان و دشمنان داخلی و خارجی بود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: قطعاً این رزمایش پیام اقتدار و ابّهت ایران اسلامی ایران، کلیه معادلات دشمنان آن را با چالش و البته تغییر مواجه خواهد ساخت. ضمن آن که هر انسان نسبتاً آگاهی می‌داند که این اقتدار در سایه انقلاب اسلامی و نظریه ولایت مطلقه فقیه ایجاد شده است.


      

جلسه هماهنگی ایام فاطمیه شهرستان ماهنشان  با حضور حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 


      

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در بیمارستان زاری با تبریک روز پرستار و دهه فجر از زحمات کارکنان این مرکز تشکرکردند.
حجت الاسلام زاهدی پور با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، ایشان را الگوی پرستاری دانستند و اظهار داشت: که حضرت زینب س بالاترین ویژگی شان، ایثارگری بود.
وی افزود: ایشان با پرستاری و نگهبانی ایثارگرانه از اهل بیت علیهم السلام نه تنها سلامتی جسمی آن بزرگواران بلکه سلامتی روح و روان و دین و ایمان جامعه بشری را برای همیشه تضمین کردند. چرا که جامعه بدون ایمان و دین و ولایت، جامعه‌ای مریض و ناقص است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با دعوت از پرستاران برای الگوگیری از حضرت زینب (س)، آن‌ها را تضمین کننده سلامت جامعه دانسته و تأکید کرد:  پرستاران مصداق بارز  آیه شریفه و یؤثرون علی انفسهم  بوده و ایثارگرانی هستند که با ایثار  و هدیه سلامتی خود، سلامتی افراد جامعه را تضمین می‌کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور با تأکید  اظهارداشت: به جرأت می‌توان گفت که موفقیت ورزیده‌ترین و ماهرترین پزشکان در گرو حضور پرستاران ایثارگر است و بی‌شک ایثارگری یک پرستار به مراتب بالاتر از یک پزشک است؛ این در حالی است که بهره‌مندی مادی یک پرستار به مراتب پایین‌تر از یک پزشک است.
وی در پایان با اشاره به جایگاه بی‌بدیل انقلاب و نظام اسلامی در پرورش نخبگان و رشد علمی و مهارتی جامعه از جمله نخبگان عرصه پزشکی، مراتب قدردانی مسئولان و مردم از پرستاران را یادآور شده و برای پرستاران آرزوی موفقیت و سلامتی و سربلندی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

 

 


      

بازدیدحجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه و استادیار حلقات صالحین شهرستان ماهنشان از حلقه صالحین روستای بهستان و تقدیر از فعالان


      

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.در این جلسه حجت الاسلام زاهدی پور به ویژگی های مهم انقلاب اشاره و بها دادن به تعلیم و تربیت عنوان کردند.


      
<      1   2   3