نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدییور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پنج‏شنبه 12 بهمن 14 جمادی‏ الاول بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران (1357 ه.ش) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامى، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران آفتابی است که هر روز بر روشنی آن افزوده خواهد شد. آفتاب عالم‌تاب را نمی‌توان پشت پرده نگه داشت.
وی افزود: تحلیل‌ها و ارزیابی‌های دشمنان شاهد بسیار بزرگی بر پیروزی‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایران است.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در گزارش خود می‌نویسد: «مقام‌ها در ایران بایستى از روال مسائل در سال 2017 خرسند باشند. به نظر می‌رسد حضور بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در قدرت، ضمانت‌شده است. همین‌طور حزب‌الله در لبنان. داعش، بخش زیادى از سرزمین‌هایش را از دست داد. دولت عراق، شهر نفت‌خیز کرکوک را پس گرفت. حوثى‌ها در یمن، عربستان سعودى را در باتلاق یمن گیر انداخته‌اند. که ایران در تمامى این تحولات نقش برجسته‌اى داشت و این باعث افزایش نفوذ این کشور در سراسر منطقه شده است.» .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: فوکو معتقد است؛ «تشیع با تکیه بر موضع مقاومت و انتقادى سابقه‌دار خود در برابر قدرت‌هاى سیاسى حاکم و نفوذ عمیق در دل انسان‌ها، توانست نقش‌آفرینى نموده و مردم را علیه رژیمى که مجهزترین ارتش‌ها را دارد و مورد حمایت آمریکا و دیگران برخوردار بوده را به خیابان بیاورد.» و بالاخره میشل فوکو با بیان این‌که «انقلاب ایران صد سال آینده جهان و غرب را نشان داده است.» میگوید: «انقلاب ایران روح یک جهان بى‌روح است.»
وی افزود: بنابراین برگزارى رزمایش‌هاى مختلف ضمن ایجاد آمادگى در نیروهاى مسلح قطعا بر توان نظامى کشور عزیزمان نیز تأثیرات مثبت دارد و از سویى دیگر باعث ایجاد رعب و وحشت در دل بدخواهان و دشمنان اسلام خواهد شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان افزود: اما آن چه در داخل وظیفه داریم این است که با درایت و بصیرت حافظ این همه دستاورد باشیم. به ویژه مسئولان با برنامه‌ریزی جامع و تلاش شبانه‌روزی و در یک کلمه با روحیه انقلابی قدر مردم و انقلاب را بدانند.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان مستندساز، پیام به همه مردم و به ویژه مسئولان است، اظهارداشت: چرا که حفظ انقلاب و نظام بدون توجه به این توصیه‌ها امکان‌پذیر نیست، و همه این موارد بدون حمایت مسئولان عملی نخواهد شد.
وی افزود: جهت‌گیری انقلابی، توجه به جنگ نرم دشمن، نقد منصفانه، استفاده از زبان‌های هنری و امید بخش و اتکا و امید به خدا و کار براى خدا به عنوان مهمترین‌ محور این پیام باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: همچنانکه فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در جمع میهمانان اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی و نگاه امیدورانه آن‌ها به ایران پرتوی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: در این میان با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت جهان اسلام، جریان‌سازی و توجه ویژه به مسئله فلسطین باید در سیاست خارجی کشورمان تجلی پیدا کند. چرا که امروز ابتکار عمل کشورهای اسلامی در ایران اسلامی است. به ویژه مسئله فلسطین که رمز و راز وحدت بین مسلمین است.وی افزود: اگر غفلت کنیم دشمن در تلاش است فلسطین را به دست فراموشی سپرده و از این طریق امپراطوری خود را در جهان اسلام گسترش دهد.امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله ارتش از روز دوشنبه دوم بهمن با اعلام رمز یا رسول‌الله(ص) به مدت دو روز در آب‌ها و سواحل جنوب کشور برگزار شد، گفت: این رزمایش، در روزهای نزدیک به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اقتدار و عظمت انقلاب و نظام اسلامی برای ملت ایران و البته دوستان و دشمنان داخلی و خارجی بود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: قطعاً این رزمایش پیام اقتدار و ابّهت ایران اسلامی ایران، کلیه معادلات دشمنان آن را با چالش و البته تغییر مواجه خواهد ساخت. ضمن آن که هر انسان نسبتاً آگاهی می‌داند که این اقتدار در سایه انقلاب اسلامی و نظریه ولایت مطلقه فقیه ایجاد شده است.