حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: مردم انتظار دارند، پیامدهای مثبت این افزایش را لمس کنند.

حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار فعالان اقتصادی و تولید کنندگان برتر، گفت:
همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسئو‌لان باید اقتصاد را مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولیدکنندگان مدیریت کرده و از شرطی سازی اقتصاد پرهیز کنند.همه باید بدانند که دشمنان قسم خورده نظام گزینه‌های خوبی برای اعتماد در عرصه‌های مختلف مدیریت نیستند.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به حوادث و اتفاقات مربوط به افزایش قیمت بنزین، اظهارداشت: مردم و نظام اسلامی پیروز این میدان بود.
وی افزود: مردم با بصیرت و ولایتمداری و تفکیک اغتشاش از اعتراض، دشمنان این نظام را نا امید کردند. مسئولان هم باید صدای مردم را بشنوند و با عقلانیت هر چه بیشتر، هم به فکر امنیت اقتصادی مردم باشند و هم از دادن بهانه به دست دشمنان داخلی و خارجی نظام خودداری کنند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت:مردم انتظار دارند، پیامدهای مثبت این افزایش را لمس کنند. دولت باید با کنترل و نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها از سویی و برنامه‌ریزی برای ارتقای بنیادین سطح زندگی مردم اقدام کنند.
وقایع مربوط به بنزین باید در تاریخ ثبت شده و دولت‌ها تلاش کنند چنین بی‌تدبیری‌هایی تکرار نشود.

حجت اسلام زاهدی پور اظهارداشت: سؤالی که مردم از مسئولان ارشد استان دارند این است که هزینه تقریبی دو و نیم میلیون تومانی نگهداری و سرویس و هزینه‌های مصرفی مانند هزینه خرید بنزین و لاستیک خودروهایی که روزانه توسط مدیران بین شهرستان و مرکز استان جابجا می‌شوند، با کیست؟ انتظار مردم این است که مدیران شهرستان اگر هم در شهرستان بیتوته ندارند، حداقل با هزینه‌های شخصی به رفت و آمد بپردازند.

وی با اشاره به هفته بسیج و تشکر از رزمایش گردان‌های بیت المقدس شهرستان، افزود: بسیج امروز به یک تشکل عظیم بی‌بدیل و الگوی بین المللی تبدیل شده و بسیاری از موفقیت‌های امروز نظام مرهون روحیه بسیجی مردم است.