نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: آل‌سعود در اقدامی خصمانه و غیرحقوقی حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمرباقرالنمر را تایید کرد که با اعدام شیخ نمر آل سعود سقوط خواهد کرد و جهان اسلام در قبال این عمل ساکت نخواهند نشست.  به گزارش اوج بیداری، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» امروز در خطبه های این هفته در مسجد ولیعصر(عج)،ضمن محکوم‌کردن اقدام آل‌سعود مبنی بر اجرایی‌کردن حکم اعدام “شیخ‌نمر”اظهارکرد: حکام عربستان سعودی با حمایت و نو کری آمریکا و صهیونیست دشمن ترین دشمنان بوده و با جنایت های دلخراش و با اعدام شیخ نمر در بین مسلمانان دنیا نیز منفورتر خواهد شد.
وی با اشاره به 13 آبان روز مبارزه با استکبار و دانش آموزی، افزود: شهید محمد حسین فهمیده با اقدامی در برابر دشمن،ماندگار شد، پس الگوی خوبی برای نوجوانان است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: پدافند غیر عامل، یک روش عاقلانه و پیشگیرانه و در عین حال کم هزینه است، این مقوله باید به یک فرهنگ تبدیل شده و از طرفی مردم و مسئولان این نکته مهم را جدی بگیرند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به روز فرهنگ عمومی، اظهارکرد: ازجمله کارهایى که مسؤولین فرهنگى دولت خیلى باید به آن بپردازند و واقعا یک دقیقه را در آن فروگذار نکنند، این است که به فرهنگ عمومى جامعه و ابزارها و وسایل فرهنگى، جهت ارزشى بدهند.
وی تأکید کرد: چرا که تلاش زیادى شده تا جریانهاى فرهنگى و عاملهاى فرهنگى، هنر و ادبیات و شعر و سینما و … در جهت غیرارزشى حرکت کنند و راه بیفتند،شما باید کمک کنید و همه تلاشتان را انجام دهید که به تحرکات فرهنگى کشور در جهت ارزشى، جهت بدهید.
امام جمعه ماهنشان افزود: از سویی رهبر انقلاب،ماه رمضان امسال در دیداربا دانشجویان، در پاسخ به این سؤال که “وضعیت چه می‌شود” فرمودند: “مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل‌ترین مصداق استکبار است، به مسئولین مذاکره کننده نیز گفته‌ایم که فقط در موضوع هسته‌ای حق دارید مذاکره کنید و با اینکه طرف امریکایی گاهی مسائل منطقه، از جمله سوریه و یمن را پیش می‌کشد، مسئولین ما می‌گویند در این مسائل مذاکره نمی‌کنیم.”
حجت الاسلام زاهدی پور گفت:اعتراف مسئولان آمریکائی و سازمان ملل بر ضرورت حضور و نقش مهم ایران در ارتباط با سوریه نشان از خسران بزرگ تاریخی خاورمیانه به دلیل ظلم هایی است که غرب و عوامل آن بر این منطقه روا داشته اند.
وی اضافه کرد: البته این معضل هنوز وجود دارد، حضور عربستان به عنوان جنایتکار جنگی و با دستان آلوده به خون بیگناهان یمن، توجیه شرعی و قانونی ندارد.