نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های نمازجمعه با تبریک 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی، اظهارکرد: نماز جمعه به تعبیر حضرت امام از عنایات حق تعالی برای این نظام است و باید قدردان آن باشیم. و همانطور که حضرت آقا فرمودند این قرارگاه فرهنگی نقش بسیار برجسته‌ای در تبیین آرمان‌های نظام و تحقق بخشی به آن دارد .
وی با اشاره به کوتای نظامی در ترکیه افزود: ترکیه تضعیف و ذلیل شده، برای عربستان خوب است، به دلیل اینکه داعیه رهبری جهان اسلام را دارد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به کوتای نظامی در ترکیه ، گفت: این به اصطلاح پدر جنایتکار، از طرفی کودتاچیان یا طرفداران آن‌ها عموما با ایران سازگاری ندارند. یا لائیک و سکولار هستند که به لحاظ مبنایی با انقلاب اسلامی مخالفند و یا اینکه رابطه تنگاتنگ با دشمنان ایران از جمله عربستان و آمریکا دارند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: این کودتا به نوعی عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا را تا مدت زیادی منتفی کرد که این هم تا حد زیادی به نفع منطقه و مسلمانان است. چرا که عضویت ترکیه در این اتحادیه پیامدهای ضد دینی فراوانی داشته و جای پا این اتحادیه را در میان کشورهای اسلامی بیشتر باز می‌کند.
*منطقه کشمیر مورد اختلاف بین هند و پاکستان است
وی افزود: منطقه کشمیر مورد اختلاف بین هند و پاکستان است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اکثریت ساکنین منطقه کشمیر مسلمانان هستند. فلذا کشتار 65 هزار نفری مسلمانان در این منطقه در سالیان اخیر محکوم است و البته باز مانند همیشه سازمان‌های حقوق بشری خفه خون گرفته اند.
حجت اسلام زاهدی پور اظهارکرد: هند برای غلبه بر پاکستان تلاش در منزوی کردن مسلمانان دارد.
وی افزود: مردم ایران این جنایات را محکوم می کند و انتظار می‌رود وزارت خارجه موضعگیری مناسب عملی داشته و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما صدای مظلومیت این مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.
خطیب نمازجمعه ماهنشان با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد اگر چه خسارت‌هایی برای کشورمان داشت، اما ضربه نهایی را بر پیکره دشمن به ویژه منافقان وارد کرد و راه نفس را بر آنان بست.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: اما آن چه هنوز تأسف بار است این که کشورها و سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر هنوز منافقان را در آغوش خود جای داده اند.


425216371_60725