سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :788
بازدید دیروز :509
کل بازدید :898201
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 7:5 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

به مناسبت هفته دولت مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان دیدار کردند. در این دیدار امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: مسئولین در هفته دولت تمامی برنامه ها، افتتاح و کلنگ زنی ها را برای جلب رضایت مردم انجام دهند تا بازخورد خوبی از عملکرد دولت و نظام در دل مردم ایجاد شود. حجت الاسلام زاهدی پور در مراسم دیدار مسئولین به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در این شهرستان، یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشته و اظهارداشت: مسئولین در اجرای برنامه ها ضمن داشتن رضایت خدا برای کار گشایی و جلب رضایت مردم فعالیت کنندف مردمی که برای این نظام و انقلاب خون دلها خورده اند و در عرصه های مختلف نظام و انقلاب پیش قدم بودند.
وی افزود: دوم شهریور هر سال آغاز هفته دولت است که روز پایانى آن سالروز شهادت محمد على رجایى؛ رئِس جمهور و محمد جواد باهنر؛ نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 است، شهیدان رجایى و باهنر تشکیل دهندگان نخستین دولت ایران پس از یکدست شدن جمهورى اسلامى ایران که پس از خروج دولتمردان عصر حکومت موقت و دولت ابوالحسن بنى صدر استقرار یافت. از این جهت دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى بشمار میرود و شهادت آنها ضایعه اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آنان بوده و این هفته را گرامی می دارند.

96611

96612

9661


      

نمایشگاه صنایع دستی در ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان افتتاح شد.

9668

9666

9669


      

خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت:  بهترین روش برای خدمت این است که با مردم صادقانه سخن بگوییم. مانور برخی مسئولان بر تصویب به جای تخصیص، انتظار کاذب و بدبینی در مردم ایجاد می کند.
وی افزود: بسیاری از مردم فرق بین تصویب و تخصیص را نمی‌دانند و زمانی که از تصویب سخن گفته می‌شود، احساس می‌کنند مسئله حل شده و اعتبار تخصیص پیدا کرده است. و همین مسئله منشأ بسیاری از شایعات و بدبینی‌ها شده است. این در حالی است که نوعاً در ارتباط با تخصیص خیلی توضیح و خبر منتشر نمی شود.
خطیب جمعه ماهنشان با تبریک هفته هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:  دولت 28 روزه شهید رجائی و باهنر نشان داد که کیفیت اگر بالا باشد دولت 28 روزه هم می‌تواند نقطه عطف یک تاریخ باشد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در میان همه وظایف دولت دو چیز از همه مهم‏تر است که در برنامه‏ریزیها باید به این دو چیز اهمیت بدهد: یکی از این دو چیز عبارت است از گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور – رفع مشکلات و اصلاح امور اقتصادی – دیگری ارتقاء فرهنگ دینی.(28/2/1380)
*پول های دریافتی بعد از ابطال آبونمان گاز توسط دیوان عدالت اداری به مردم بازگردانده شود
وی افزود: ابطال آبونمان گاز توسط دیوان عدالت اداری جای تقدیر و سپاس فراوان داشت، پول‌های دریافتی به مردم بازگردانده شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ابطال آبونمان گاز توسط دیوان عدالت اداری جای تقدیر و سپاس فراوان داشت،« بنده چند سال قبل این مسئله را در خطبه‌ها مطرح کردم. متأسفانه در طول چند سال میلیاردها تومان آبونمان دریافت شده است. فلذا انتظار می‌رود این پول‌ها به مردم بازگردانده شود».
*سود بالای تسهیلات کمر تولید را شکسته است
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: کاهش سود سپرده ها از سوی بانک مرکزی اقدامی مثبت است ولی صرفا تامین کننده منافع بانک هاست. و آنچه که گفته می شود بانک ها ناراضی هستند، صرفا دعوای زرگری است.
وی افزود:  در عین حال همزمان باید سود تسهیلات هم کاهش می یافت. در این صورت بانک مرکزی می توانست ادعا کند بخشنامه صادر شده، همسو با اقتصاد مقاومتی و البته مبتنی بر عدالت  صادر شده است. سود بالای تسهیلات کمر تولید را شکسته است. به اضافه اینکه با ترفندهای مختلف از جمله خواب پول، سود تسهیلات در حقیقت به مرتب بالاتر از آن چیزی است که رسما اعلام می شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه (س)، گفت: الگوهای زندگی جامعه ما از بدو تولد تو لب گور مادی و یا غربی شده و ما در حقیقت متناقض زندگی می‌کنیم که خود این واقعیت، عامل بسیاری از مشکلات اجتماعی و روان شناختی‌ است. ما اعتقادات دینی قوی بدون عمل به آن‌ها را داریم. چرا که در عمل اکثر آن اعتقادات به مرحله اجرا نمی‌رسد. متولیان فرهنگی هم مقصر هستند. چرا که بسیاری از آن‌ها حتی اعتقاد هم ندارند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: این یک واقعیت است که ارزش‌ها و اعتقادات اگر به ساختار و الگوی زندگی اجتماعی تبدیل نشوند، ثمره چندانی نخواهند داشت. خداوند وعده بی‌نیازی می‌دهد و ما اعتقادا داریم ولی در عمل به هزار دلیل متوسل می‌شویم تا این وعده الهی را ابطال کنیم. از طرفی شیطان وعده فقر می‌دهد و ما به هزار دلیل متوسل می‌شویم تا این وعده باطل را اثبات کنیم. تقریبا اکثر تأخیرها در سن ازدواج مبتنی بر همین وعده شیطانی است.
وی بابیان اینکه یک دفعه است که انسان مثل شهید حججی به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت خدا می‌شود، افزود: پس یک انسان عادی اگر به اوج انسانیت برسد حجت خدا می‌شود. یعنی آن‌ها که در غفلت بودند، دیگر بهانه‌ای ندارند.حججی ترجمان خلیفه اللهی انسان بود. این‌ها هستند که اعتقاد حقیقی دارند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به  3 شهریور  3 ذی‌الحجه  اشغال ایران به‏وسیله متفقین و فرار رضاخان (1320 ه ش)، گفت: وقایع تاریخی مانند اشغال ایران از سوی متفقین و فرار ذلیلانه رضاخان و مقایسه آن با وضعیت امروز  و بالندگی و قدرت کم نظیر امروز ایران، نشانگر جایگاه بی‌بدیل انقلاب اسلامی و پیروی از اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: به نظر می‌‌رسد همین لکه ننگ کافی است تا سلطنت طلبان خارج نشین سرافکنده شوند. مخصوصاً آن‌ها که از خود پهلوی چیزی ندیده‌اند و امید به ربع پهلوی احمق بسته‌اند.


      

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی  شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 


      

جشن سالروز ازدواج علی(ع) و حضرت فاطمه (س) شهرستان ماهنشان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.


      

حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور در مراسم همایش ائمه جمعه و جماعات اظهارداشت: مهمترین آسیب در امر ولایتمداری و مسائل دینی جدایی روحانیت است.
وی با بیان اینکه در برنامه های دینی، مسائل اجتماعی و سیاسی می خواهند روحانیت را حذف و جایگاه ان را کم رنگ کنند، افزود: کسی که دین را از مسائل سیاسی جدا کند، همان کار بت پرستی را انجام می دهد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه اگر برنامه های بسیج در مساجد اجرا شود نتیجه بخش تر خواهد شد، گفت: کسی که با بسیج مخالف است با اسلام و قران هم مخالف، خطار کار و خیانت کار است چرا که برنامه های بسیج در راستای اسلام و قرآن حرکت کرده و   به انقلاب و نظام اسلامی اقتدار می بخشد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه در برخی از نقاط خادمین و … خواسته یا ناخواسته جوانان را از مساجد دور می کنند ، اظهار داشت: با دور کردن جوانان از مساجد، آنها را از مسائل اجتماعی و دینی هم دور می کنیم، و کسانیکه مردم و جوانان را از مساجد دور می کنند تابع هوای نفس بوده و مهمترین آسیب را به جامعه وارد می کنند.
وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عده ای می خواهند در برنامه هایی حتی برنامه های معنوی و مذهبی از جمله نماز جماعات، دسته های عزاداری و….حضور روحانیت را حذف و کم رنگ کنند بنابراین اینگونه ترویج برنامه های دینی و فرهنگی بدون حضور روحانیت عین بت پرستی است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اوضاع مساجد شهرستان ماهنشان گفت: در خود شهر ماهنشان تعداد مسجد نه کم و نه زیاد است به نسبت تعداد جمعیت و محیط جغرافیایی ان خوب است اما در برخی از از روستاها مساجد آن تخریب شده و نیاز به حضور جوانان است.
وی افزود: باتوجه به ساخت و احداث مساجد بهتر است جوانان وارد میدان شده تا ساخت و بهسازی مساجد را براساس معماری اسلامی طراحی و احداث کنند چرا که در شهرستان ماهنشان برخی مساجد بر اساس شهر سازی و معماری اسلامی طراحی و ساخته نشده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد ع تاکید کرد: از حضور جوانان در مساجد استفاده شود، خوش خلقی، خوش تیپی و خوش زبانی باعث می شود جوانان جذب برنامه های فرهنگی و مساجد شوند پس بهتر است خادمین و هیئت امنای مساجد این نکات را رعایت کنند
.


photo_2017-08-21_13-49-27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      

مراسم احسان شام، سوگواری و سینه‌زنی به مناسبت شهادت امام جواد (ع) در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرک کالسیمین دندی با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
گفتنی است امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم  در خصوص جایگاه امام جواد علیه السلام و تربیت فرزندان به ایراد مطالبی پرداخت.
حجتالاسلام زاهدی پور در بیانات خود به تربیت فرزند صالح و حق فرزندان بر والدین اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت فرزندان صالح ی?ی از وظایف اصلی پدر مادر است و این وظایف از زمان قبل تولد بر والدین تعریف شده است.

photo_2017-08-22_12-10-36

photo_2017-08-22_12-10-39

photo_2017-08-22_12-10-45

photo_2017-08-22_12-10-48

photo_2017-08-22_12-23-25

 

 

 

 

 


      
<      1   2   3