سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :322
بازدید دیروز :434
کل بازدید :900699
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 6:51 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

زنگ انقلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ماهنشان در مدرسه کوثر طنین انداز شد


      

 

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: جشن چهل سالگی زمانی آغاز می‌شود که دشمنان قسم خورده انقلاب، چهل سال تمام از هیچ توطئه و دشمنی فروگذار نکردند. اما به لطف خدا و به تعبیر رهبر عظیم الشأن انقلاب، انقلاب ما چهل برابر نسبت به گذشته قوی‌تر و پویاتر شده است.

انصافاً حفظ این انقلاب به مراتب سخت‌تر از پیروزی آن بود. و ما باید به این نکته توجه کنیم؛ این انقلاب فقط کاخ‌‌های پهلوی را نلرزاند؛ بلکه کاخ مستکبران را در تمام عالم با چالش مواجه ساخته و به لرزه درآورده و البته به فضل خدا، این زلزله‌ها به زودی به تخریب این کاخ‌ها خواهد انجامید که ان فرمود: «کَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَ رُسُلِی» و فرمود: «أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ» و «نصر من الله و فتح قریب»

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: انقلاب ما در چنین مقطع حساسی است. اولاً به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای، در چهل سالگی و آغاز دوران بلوغ است‌،‌و ثانیاً‌ ما قدرت استکبار را در سرازیری سقوط قرار داده‌ایم؛ بنابر این باید بیشتر از گذشته امیدوارتر باشیم و قدر این فرصت‌ طلایی را بدانیم. بالاخره دشمن چهل سال تلاش کرده و ما هم تلاش کرده‌ایم، اما بر کسی پوشیده نیست که ما پیروز میدان هستیم؛ چرا که ما روز به روز قدرتمندتر شده‌ایم و به همان اندازه دشمن‌ ضعیف شده است.

وی افزود: از هم اکنون باید همه و به ویژه مسئولان تلاش کنند تا مردم دستاوردها و شیرینی‌ انقلاب را بیش از پیش لمس کنند.به تعبیر امام راحل، یکی از اساسی‌ترین دستاوردهای انقلاب، تأسیس حکومت اسلامی است؛ شعار انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و مردم ایران توانست با تبعیت از رهبری انقلاب، یک حکومت طاغوتی دست‌نشانده را ساقط کرده و به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برسد. این استقلال در حالی به دست آمده که نظام طاغوتی قادر به هیچ تصمیمی بدون اجازه آمریکا نبوده است؛ فلذا محمدرضا شاه در ارتباط با موضوعی در برابر سفیر آمریکا ملتمسانه می‌گوید: «آمریکا باید به ایران که در قضیه ویتنام با آمریکا بوده است، اعتماد کند.» (اسناد لانه‌ى جاسوسى، کتاب اول، مؤسسه مطالعات و پژوهش‌هاى سیاسى، صفحه 347)

وی افزود؛ ارتشبد حسین فردوست یار گرمابه و گلستان محمدرضا در رابطه بابى‌شخصیتى محمدرضا مى‌نویسد:«رفتار پرون (جاسوس انگلیس در دربار محمدرضا) با محمدرضابى‌پروا و بسیار زننده بود. گاه با همین صراحت به محمدرضا مى‌گفت تو ارزش ندارى که من با تو صحبت کنم. اوایل من انتظار داشتم که محمدرضا در مقابل چنین توهینى خجالت بکشد... ولى با تعجب مى‌دیدم که محمدرضا سکوت مى‌کرد و گاه تنها چند روزى قهر مى‌کرد

من گاه خود را با محمدرضا مقایسه مى‌کردم و به خود مى‌گفتم اگر به جاى محمدرضا بودم با یک دستور که «از اتاق برو بیرون و دیگر نبینمت» خود را از شر پرون خلاص مى‌کردم. ولى محمدرضا چنین نمى‌کرد. در طول سالیان متمادى این رفتار پرون و محمدرضا برایم عادى شد و دیگر تعجب آور نبود.» (ظهور و سقوط سلطنت پهلوى، ج 1، ص 191)

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تاج الملوک مادر محمدرضا در مورد تاخت و تاز آمریکایى‌ها در ایران و سوء استفاده‌هاى آن‌ها مطالب جالبى مى‌نویسد:«یک روز محمدرضا که خیلى ناراحت بود به من گفت: مادر جان! مرده شور این سلطنت را ببرد که من شاه و فرمانده کل قوا هستم ولى بدون اطلاع من هواپیماهاى نظامى را آمریکایى‌ها برده‌اند به ویتنام.و حسین فردوست در بخشى از خاطرات خود با اشاره به ملاقاتش با ترات رئیس اطلاعات انگلیس در ایران و ناراحتى او از این‌که محمدرضا به رادیوهاى آلمان گوش مى‌کند و از روى نقشه‌هاى آن‌ها جنگ جهانى دوم را دنبال مى‌کند؛ مى‌گوید: پس از بازگشت جریان را به محمدرضا گفتم. او شدیداً جا خورد و پرسید: انگلیسى‌ها از کجا مى‌دانند که من به رادیو گوش مى‌دهم..... فردا اول وقت با ترات تماس بگیر و بگو محمدرضا نقشه‌ها را پاره کرد و به هیچ رادیویى هم گوش نخواهد کرد مگر رادیوهایى که ترات اجازه دهد.

 

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: سقوط نظام طاغوتی بزرگترین شکست آمریکا از انقلاب اسلامی ایران بود و چهل سال است در عرصه‌های مختلف این شکست تکرار شده است. شکست‌هایی مانند جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 50 روزه غزه، جنگ تحمیلی، حمله به عراق که نتایج آن به اذعان دوست و دشمن به نفع ایران بود، اضمحلال داعش به عنوان مزدوران آمریکا، شکست در کنار گذاشتن بشار اسد به عنوان متحد استراتژیک ایران و شکست‌های فراوان که هر کدام از آن‌ها برگ زرینی برای انقلاب اسلامی ایران و سرافکندگی بزرگ برای آمریکا بود.

وی افزود: مواظب باشیم این همه عظمت و

اقتدار را به خاطر برخی نواقص نادیده نگیرند. دشمن تلاش می‌کند ما اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم. و بهترین روش برای دشمن این است که این موفقیت‌ها را به عنوان نقطه ضعف معرفی کند. این درحالی است که این چهل سال برای آمریکا سال‌های بدبختی و فلاکت بوده است.

خطیب جمعه ماهنشان گفت: اگر چه نواقص فراوانی داریم،‌ در عین حال باز هم این نواقص قابل مقایسه با فقر مطلق قبل از انقلاب نیست. حداکثر چیزی که ما قبل از انقلاب داشتیم، این بود که تا حدی در سه،‌ چهار شهر بزرگ برخی مظاهر تجمل و رفاه، آن هم برای بخش جزئی جامعه فراهم بود. که البته همان شهرها هم نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: سوریه امروز یک دستاورد بزرگ است؛ برخی ساده‌لوحان ابله، حضور در سوریه را حیف و میل منابع کشور می‌دانستند، این در حالی است که دوست و دشمن، ایران را برنده نبرد سوریه می‌داند. حتی به لحاظ اقتصادی نیز ما امروز در سازندگی سوریه نقش اصلی را داریم.

با توجه به همین دستاوردهاست که دشمنان ما نگران هستند و البته ما بر اساس همین دستاوردها، هیچ ارزشی برای نگرانی آن‌ها قائل نیستیم.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: فرانسه اعلام کرده که ما اولاً موشک تولید نکنیم و ثانیاً به کشورهای دیگر تحویل ندهیم. چهل سال است که این عربده‌کشی ها را انجام می‌دهند و قادر به هیچ غلطی نبوده‌‌اند و نخواهند بود. مسئولان باید مواظب دشمنان به بهانه spv موضع طلبکاری به خود نگیرد. ‌آن که در برجام و spv طلبکار است، ما هستیم نه دشمنان.

وی افزود: بهترین راهکار برای گرفتن طلب‌ها از دشمن، حفظ روحیه انقلابی مسئولان است. و البته باید چهره دشمن به ویژه آمریکا را از یاد نبریم؛ کودتای مذبوحانه آمریکا در ونزوئیلا علیه دولت قانونی و منتخب مردم برگی دیگر از شناسنامه نکبتبار غرب و آمریکاست.

خطیب جمعه ماهنشان گفت: بزرگترین وظیفه مردم و مسئولان در چهل سالگی انقلاب، حضور در راهپیمایی 22 بهمن است؛ مردم بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی در این راهپیمایی، برای چهلمین بار دشمن غدار را ناامید و مأیوس خواهند ساخت.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به مشکلات و گرانی های موجود جامعه اظهارداشت؛ باز از مسئولان انتظار داریم بیشتر به فکر مردم باشند و به ویژه تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم داشته باشند؛ در این دوران که تورم سر به فلک کشیده از ایجاد هزینه‌های بیهوده پرهیز کنند.

امروز جامعه تاب طرح افزایش قیمت یا وضع عوارض چند هزار تومانی به بنزین را ندارد. پیش‌بینی درآمد چهل هزار میلیارد تومانی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی منصفانه نیست. بسیاری از این جرائم از جیب مستضعفان و محرومان اخذ خواهد شد. چرا که آن‌ها هستند که خودروشان آینه ندارد، آن‌ها هستند که خودروشان برخی نقائص فنی را دارد ولی پول ندارند تا تعمیر و تجهیز کنند. نیروی انتظامی هم در ارتباط با میزان جرائم با مردم مدارا کند. به ویژه در ارتباط با برخی نقائص فنی که به دلیل فقر در خودروها زیاد شده است.

وی افزود : شهرداری‌های شهرهای بزرگ ازبزرگترین عاملان نارضایتی مردم هستند.برای بازسازی یک ساختمان صد و چند متری در یک خیابان نیمه اصلی 350 میلیون تومان مطالبه می‌شود. همه این موارد تورم‌زا هستندو نشان ازعدم درک مسئولان نسبت به مشکلات مردم.پیشنهاد می‌کنم مدیران ارشد به ویژه نمایندگان مجلس هم مانند ائمه جمعه از گرفتن حقوق و رانت و امتیاز محروم باشند، تادردمردم را بفهمند و از ارائه طرح‌های تورم‌زا پرهیز کنند. مردم قدر ائمه جمعه را بدانند وبدانند که هجمه‌های دشمنان خارجی و داخلی به این نهاد مقدس به دلیل دفاع ازمردم ونظام اسلامی است.

کمیته مبارزه باگرانی وگرانفروشی قوه قضائیه بسیار جای تقدیر وتشکر دارد. انتظار داریم دربرخورد با دانه‌ درشت‌های بهره‌مند ازرانت مسامحه و اغماض نکنند.پیشنهاد می‌کنم مدیران ارشد به ویژه نمایندگان مجلس هم مانند ائمه جمعه از گرفتن حقوق و رانت و امتیاز محروم باشند، تا درد مردم را بفهمندواز ارائه طرح‌های تورم‌زا پرهیز کنند.مردم قدر ائمه جمعه را بدانند و بدانند که هجمه‌های دشمنان خارجی وداخلی به این نهاد مقدس به دلیل دفاع ازمردم و نظام اسلامی است.

 

 

 

 

 

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد97/11/5

امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های نماز جمعه ماهنشان با توجه به امیدواری برخی‌ها به رفع تحریم با تصویب لوایح چهارگانه به ویژه fatf گفت: تحریم‌ها نه به خاطر این لوایح وضع شده‌اند و نه با تصویب لوایح چهارگانه رفع خواهند شد.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در دیدار مسئولان و محققان پژوهشکده علوم شناختی کشور فرمودند:توصیه‌های غرب قابل اعتماد نیست و این لوایح هم توصیه‌های غربی برای ایران است، و غرب به چیزی نابودی و اضمحلال این انقلاب و نظام اسلامی نمی‌اندیشد و البته این آرزو را به گور خواهد برد. آن‌ها برجامی را که امضا کرده‌ بودند، زیر پا نهادند؛ چه برسد به پالرمو و امثال آن که هیچ تعهدی هم در برابر آن ندارند.

وی افزود: حجاب از ضروریات و بلکه از اجباریات دین است؛ عدم اجبار در دین مربوط به حوزه باورهای درونی است و گرنه بسیاری از احکام اسلام برای اعضای جامعه اسلامی لازم الاجرا بوده و در صورت عدم رعایت سخت‌ترین مجازات با رعایت مراتب در نظر گرفته شده است. قطعاً حجاب اختیاری نیست. و به ویژه حکومت اسلامی موظف به دفاع از این مقوله بسیار مهم و حیاتی است.

خطیب جمعه ماهنشان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال،اقتصادی،سیاسی و نظامی است، این در حالی است که قبل از انقلاب همه ساختارهای اقتصادی تحت نفوذ بیگانگان و به ویژه آمریکا بود. اسدالله علم نخست وزیر زمان طاغوت در خاطرات خود می‌نویسد. از مدت‌ها پیش ، شکایت داشته‌ام عمال بیگانه ، در دولت، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بسیاری از وزارتخانه‌ها نفوذ کرده‌اند. شاه با این همه گزارش‌های اطلاعاتی که دریافت می‌کند، این حقیقت را نادیده می‌گیرد. این ما هستیم که تحت فشار قرار داریم نه طرف مقابل. وقتی خزانه خالی است چگونه می‌توانیم وارد جنگ اقتصادی شویم؟»

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: به لحاظ سیاسی هم وابستگی شدیدی وجود داشت؛ جان دی استمپل» وابسته سیاسی سفارت آمریکا در تهران در کتاب خود«درون انقلاب ایران» می‌نویسد:« شاه آنقدر به ایالات متحده نزدیک شده بود که به نظر می‌رسید بیشتر برای مقاصد آمریکا فعالیت می‌کند تا هدف‌های ایران».

وی افزود: اگر روزی سران متفقین بدون هماهنگی و حتی اطلاع شاه ملعون در ایران حضور پیدا می‌کردند و حتی خود او را به جلسه راه نمی‌داند، امروز اقتدار ایران اسلامی در کل خاورمیانه دشمنان ایران به ویژه آمریکا را هراسان کرده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: انقلاب اسلامی ایران برآمده از اندیشه جهانی امامت حضرت حجت (عج) است و فراگیری اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی حتی در خود غرب، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: اگر غرب به لحاظ زندگی حیوانی پیشرفت‌هایی داشته است، در پرتو جهانی کردن نظریات سیاسی و اجتماعی‌شان بوده است. بنابر این جهانی شدن انقلاب اسلامی آغازی برای پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی است.

وی افزود: پیشرفت‌های ایران اسلامی رابطه معکوس با افول و فروپاشی غرب و به ویژه آمریکا داشته است؛ امروز در حالی ایران دراقتدار کامل به سر می‌برد که بیش از یک ماه است آمریکا دچار بحران و سردرگمی و تعطیلی دولت است. و ترامپ به دنبال اعلام وضعیت فوق العاده است.

بسیار تأسف بار است؛ برخی‌ها در حالی به امید عنایات و توجهات آمریکا نفس می‌کشند که آمریکا خودش نیاز به اکسیژن دارد.

استانی شدن انتخابات، ضمن ایجاد مافیای قدرت، حق حوزه‌های انتخاباتی کوچک را ضایع کرده و در نهایت کل کشور را متضرر خواهد ساخت. این طرح تعارض بنیادین با روح مردم سالاری دینی و عدالت و شایسته‌سالاری دارد.

 

 


      

جلسه روحانیون شهرستان ماهنشان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و سایر روحانیون در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزار شد.

 

 

 


      
<      1   2   3