سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :268
بازدید دیروز :522
کل بازدید :901571
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 2:1 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

 


      

جلسه شورای زکات شهرستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ،فرماندار،و دیگر اعضا برگزار شد.

 

 

 


      

جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی شهرستان ماهنشان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان،  جناب آقای نوری فرماندار شهرستان و سایر اعضاء ستاد برگزار شد.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان  به امامت حجت الاسلام و المسلمین نقوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان  اقامه شد.


      

سخنران قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ماهنشان جناب آقای محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان  به مناسبت جشن نیکوکاری


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد. امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز تولد حضرت زهرا (س) گفت: تنها الگوی نجات و سعادت برای زنان و مردان و خانواده، حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته ماهنشان ،میزان موفقیت یک جامعه را به اندازه میزان الگوگیری از این الگوی بی‌نظیر جهانی دانست و افزود: جنایات امروز غرب ریشه در فروپاشی بنیان خانواده و نبود راه و راهنمای معصوم است، چرا که جای بسی شرمسازی و تأسف است که برخی متولیان فرهنگی به جای جهانی کردن این شخصیت بزرگ، به نظریه‌های باطل غربی در حوزه علوم انسانی می‌اندیشند.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته ماهنشان ،میزان موفقیت یک جامعه را به اندازه میزان الگوگیری از این الگوی بی‌نظیر جهانی دانست و افزود: جنایات امروز غرب ریشه در فروپاشی بنیان خانواده و نبود راه و راهنمای معصوم است، چرا که جای بسی شرمسازی و تأسف است که برخی متولیان فرهنگی به جای جهانی کردن این شخصیت بزرگ، به نظریه‌های باطل غربی در حوزه علوم انسانی می‌اندیشند.

وی، با بیان اینکه سؤال اساسی این است که آیا نظریه‌های جدا شده از دین قادر به هدایت انسان است؟ گفت: برخی ساده لوحان با استناد به انحرافات و آسیب‌های اجتماعی ایران اسلامی را دلیل بر عدم کارایی سیستم اجتماعی اسلام ارزیابی می‌کنند، این در حالی است که همه این آسیب‌ها به دلیل دوری از اسلام ناب محمدی (ص) است. حجت الاسلام زاهدی پور، با تأکید رهبر معظم انقلاب بر اعتماد به خدا و عدم اعتماد به دشمن، نشان می‌دهد که مسئولان مراقب امتحان دو راهی انتخاب خدا و دشمن باشند.

امام جمعه ماهنشان افزود: لازمه پیروزی در این آزمون حساس، توجه به آرمان‌های جهانی انقلاب و همچنین توجه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف انقلاب در طول چهل سال است؛ توجه داشته باشیم که دشمن در هیچ یک از پیروزی‌ها و افتخارات نقش مثبت نداشته و بلکه سنگ‌اندازی کرده و در نقطه مقابل در تمامی دست‌اندازهای کشور بی‌نقش نبوده است.

 

خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه چیزی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه هفت گامی خود بر آن تأکید کردند. این بود که در یک کلام دشمن و برخی دنباله‌روهای ساده لوح یا معاند تلاش در استحاله و عادی‌سازی انقلاب و عدم لزوم انقلابیگری در دهه پنجم دارند. بنابر این تنها راه ادامه پیروزی‌ها و افتخارات ادامه مسیر انقلابیگری است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به افتتاح فاز سوم ستاره خلیج فارس؛ لبیک سپاه به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازى در جهان و مهم‌ترین طرح راهبردى صنعت نفت بعد از پارس جنوبى است که فاز اول این پالایشگاه در اردیبهشت ماه سال 96 و دومین فاز آن هفتم تیر ماه همین امسال و در کمتر از 9 ماه، فاز سوم این پالایشگاه به همت قرارگاه سازندگى سپاه همانند دو فاز افتتاح شده قبلى روز یکشنبه 28 بهمن ماه توسط رئیس‌جمهورى افتتاح شد.

 

وی، ظرفیت پالایشگاه 360 هزار بشکه در روز در قالب سه فاز 120 هزار بشکه‌اى با هدف تولید بنزین، گازوییل، گاز مایع و سوخت جت در 25 کیلومترى غرب بندرعباس در زمینى به مساحت 700 هکتار احداث‌شده است گفت: در فاز اول این پروژه، روزانه 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و 6 میلیون لیتر نفت‌گاز از سال قبل تولیدش را شروع کرده که با راه‌اندازى فاز دوم میزان تولیدات این پالایشگاه از 12 به 24 میلیون لیتر بنزین در روز با کیفیت یورو 5 افزایش‌یافته و تولید نفت گاز این پالایشگاه نیز از 4 به 8 میلیون لیتر در روز افزایش پیدا کرد است.

 

امام جمعه ماهنشان بابیان اینکه هنگام افتتاح فاز دوم این پالایشگاه، فرمانده وقت قرارگاه سازندگى سپاه اعلام کرد: در فاز سوم این پروژه، این رقم به 36 میلیون لیتر بنزین در روز مى‌رسد. این در حالى است که با افتتاح فاز سوم ستاره خلیج فارس، روزانه 45 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در این پالایشگاه تولید خواهد شد که 9 میلیون لیتر بیشتر از وعده‌اى بود که در زمان افتتاح فاز دوم در تیر ماه امسال داده شده بود و میزان، مطابق با 50 درصد بنزین مصرفى کل کشور است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور به دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبرى اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند: «سیاست خارجى ترجیح شرق بر غرب، ترجیح همسایه بر دور» یکى از اولویت‌هاى امروز ماست.

 

وی همچنین به سفر رئیس مجلس به چین اشاره کرد و گفت: جایگزین خوبی برای اندیشه غربگرایی انحصاری در میان برخی مسئولان است در حالی که غرب دشمنی بنیادین با انقلاب و نظام اسلامی و ایران است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور، شرق و به ویژه چین ضمن آن که از دشمنی با ایران مبراست، به لحاظ اقتصادی و سیاسی نیز در رقابت با غرب است، و لازمه این رقابت جذب بازار رقبا به ویژه بازار ایران است، از این رو مسئولان ارشد کشور باید به جای نگاه ملتمسانه به غرب، نگاه استراترژیک و با برنامه نسبت به شرق داشته باشند.

 

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه مسئولان به جای نگاه ملتماسانه به غرب و لوایحی مانند fatf و پالرمو، به اقتصاد مستقل داخلی و تعامل به کشورهای خارجی غیر دشمن فکر کنند. وزیر محترم خارجه و برخی مسئولان دیگر اعلام می‌کنند که تضمینی برای حل مشکلات اقتصادی کشور حتی با تصویب با لوایح چهارگانه وجود ندارد. ما اعلام می‌کنیم که یقیناً لوایح چهارگانه هیچ گشایش اقتصادی ایجاد نخواهند

وی با اشاره به گرانی‌ها و قیمت‌های نجومی و نبود تدبیر و برنامه تأثیرگذار تصریح کرد: ضعف شدید در نظارت بسیار تلخ است؛ اما تلخ‌تر از آن اشرافیگری برخی مسئولان است؛ آن هم زمانی که مردم زیادی هستند که محتاج نان شب هستند.

وی، ما باید به دشمن بگوییم نمی‌توانیم توزیع گوشت یخ زده را مدیریت کنیم؟‌ چطور است برخی وقت‌ها به خاطر کشف چند جفت جوراب قاچاق افتخار می‌کنیم، اما جلوی قاچاق را نمی‌توانیم بگیریم؟

 

خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی و روز مهندس گفت:مهندسان ایرانی باید به جای الگوگیری اخلاقی و علمی از غرب از این شخصیت بزرگ تاریخی الگوگیری کنند. یکی از ضعف‌های اساسی مهندسی امروز، دوری از معنویت در ترسیم نقشه‌های ساختمانی و شهری و اصل قرار دادن درآمدهای کلان است.

وی الگوگیری از چنین شخصیت‌های بزرگ می‌تواند این مشکل را جبران کند. شیخ بهایی برای نقشه‌های بی‌نظیرش پول نگرفت، اما جهانی شد. و همچنین ساختار نظام مهندسی نیاز به تغییرات ساختاری به نفع مردم دارد؛ چرا که شکل فعلی ساختار نظام مهندسی کشور به دلیل هزینه‌تراشی سرسام‌آور و غیر لازم پروژه‌های عمرانی را با رکود مواجه ساخته و مرم را نیز نسبت به نظام اسلامی بدبین کرده است.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه همچنانکه برخی جرائم شهرداری‌ها در کلان‌شهرها صرفاً جنبه درآمدزایی دارد گفت: درآمدهایی که نصیب بخش خاصی می‌شود.

 

 


      

مراسم یاد بود گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در سپاه ناحیه ماهنشان  برگزار شد.

 

 


      
<      1   2