سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :463
بازدید دیروز :435
کل بازدید :897367
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 8:56 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته ناجا  از پلیس راه دندی ـ زنجان بازدید کردند.

 


      

به مناسبت روز دامپزشکی رئیس و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 


      

به مناسبت هفته ناجا کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند

 

 


      

به مناسبت هفته نیروی انتظامی حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی  ماهنشان حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهارداشت: اگر چه رهبری بر مذاکرات برجام اشراف داشتند، اما این بدان معنا نیست که برجام تحت نظارت رهبری بوده است، و اینکه  تنها راه در برابر شیطنت‌های آمریکا همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، مقاومت مستمر است.
وی افزود:  استمرار مقاومت و کوتاه نیامدن از این روست که دشمن به طور مستمر در حال توطئه و فشار علیه نظام است، و این بدان معناست که یک لحظه کوتاهی در مقاومت به معنای پذیرش این فشار و نیروی نامشروع دشمن و تسلیم در برابر اوست.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه برخی‌ها مدارا با دشمن را به معنای کوتاه آمدن در برابر او می‌دانند، گفت:  آنهایی که مدارا با دشمن را به معنای کوتاه آمدن در برابر آنها می داند به این دلیل است که یا غیرت دینی و میهنی ندارند و یا اینکه چنان ساده لوح هستند، که متوجه عواقب کار نیستند. ‌آن‌ها چون در غفلت و خواب هستند، تصور می‌کنند دشمن هم در خواب است. این در حالی است که مدارا با دشمن هم در هر زمانی تفسیر خاص خود را دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: جهت یادآوری مجدد می‌گوییم برجام تجربه بسیار مهمی برای شناخت آمریکاست. ما در این برجام به تعبیر رهبر معظم انقلاب از حق خودمان تنازل هم کردیم، اما دیدیم که نتیجه‌ مثبت نداشت و رهبر معظم انقلاب از برجام به خسارت محض تعبیر کردند. و البته در ارتباط با مملکتداری نه کسی به اندازه ایشان می‌فهمد و نه کسی به اندازه ایشان دلسوز است. چرا که گروه‌ها و جناح‌ها اثبات کرده‌اند که منافع مملکت را به شرط منفعت خودشان می‌خواهند.
وی افزود: اما مهم‌تر اینکه نباید هر کسی به خود اجازه دهد، در هر حوزه که تخصصی در آن حوزه ندارد، وارد شده و اظهار نظر کند. چنانکه همگان حق ندارند، به تحلیل‌های سیاسی تخصصی بپردازند، که نه وظیفه آن‌هاست و نه قدرت این کار را دارند. چیزی که متأسفانه در کشور ما به وفور یافت می‌شود. امنیت یک مملکت بازیچه نیست که هر کس در گوشه‌ای از اتاق کار یا سخنرانی‌های غیر مرتبط خود به آن وارد شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: فریب‌خوردگان هم باید بدانند که اگر آن‌ها در خواب هم باشند، دشمن در خواب نیست، اشغال مجدد و بی‌سر و صدای افغانستان از سوی آمریکا جهت کنترل ایران، روسیه و چین است.  و البته فرزندان انقلاب، سربازان،  بسیجیان و سرداران انقلاب نخوابیده‌اند و چشم بیدار این نظام و مردمان هستند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  ملت ایران مجدداً به دشمن جنایتکار و به شیطان بزرگ به تأسی از فرمایش از رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا تأکید می‌کند که: دشمن بداند، اگر زورگویی و قلدرمآبی در نقاط دیگر جهان جواب می‌دهد، در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است. [چرا که این کشور، کشور اهل بیت است مملکت محرم و صفر است و شعار او هیهات منا الذله و مرگ بر آمریکاست.]
وی افزود:  بار دیگر تکرار می‌کنیم، فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را که، ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه‌ی برجام، با عکس‌العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران، گفت: موضعگیری‌ رییس جمهور ترکیه بعد از هفت سال همراهی با دشمنان ایران و اینکه معتقد است باید با عوامل تجزیه سوریه و عراق مقابله شود، نشان از این دارد که موضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب یک موضعگیری حساب شده است.
*نیروی انتظامی ایران مایه افتخار و عزت برای مردم ایران است
حجت الاسلام زاهدی پور با تبریک هفته نیروی انتظامی به مرزبانان امنیت و آرزوی موفقیت برای آنان، اظهارداشت:  نیروی انتظامی ایران مایه افتخار و عزت برای مردم ایران است. و قطعا مردم قدردان این نعمت بزرگ الهی که در پرتو انقلاب به ما ارزانی شده است، هستند. و البته تقویت باورهای دینی و امنیت اخلاق محور هم پایدار، هم کم هزینه و هم گسترده خواهد بود.
وی با اشاره به آمار تصادفات در کشور ، افزود: در ارتباط با تصادفات همچنانکه رهبر عزیز انقلاب بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق، سریع و جامع برای مقابله با این مسئله و موضوعاتی همچون مقابله با قاچاق مواد مخدر و اشرار، تأکید کردند، در موضوع تصادفات جاده‌ای باید نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر همچون وزارت راه و مراکز صنعتی، سهم خود را در جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری مشخص کنند و با برطرف کردن نقاط ضعف، وظیفه‌ی خود را انجام دهند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نظر شخص بنده این است، که اگر چه به لحاظ عاملیت در تصادف نقش عامل انسانی مهم‌تر است، اما در ارتباط با فوت و جرح و آثار تصادف، نقش جاده و خودرو به مراتب بالاتر است.
*همه پرسی کردستان عراق از چند جهت مردود است
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه همه پرسی کردستان عراق از چند جهت مردود است، اظهارداشت:  همه پرسی در کردستان عراق اولاً مخالف قانون اساسی عراق است که چنین روندی را تأیید نمی‌کند،  ثانیاً با منافع کشورهای همسایه به ویژه ترکیه، ایران و خود عراق منافات دارد.
وی افزود: آمریکا تلاش دارد با بازی دوگانه خود در منطقه، به هدف خود یعنی تجزیه کشورهای خاورمیانه نزدیک شود. البته فعلا مصلحت و منفعت آمریکا در بازی دوگانه‌ و قرار دادن اسرائیل در پیشانی این بازی است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان گفت: چگونه می‌شود مخالفت آمریکا را باور کرد، در حالی که هیچ اقدامی در جهت مقابله با این اقدام انجام نداده است. و البته بخشی از این نقشه معطوف به ضعف آمریکاست. چرا که آمریکا حاضر نیست، به صورتی آشکار پیامدهای شکست تلخ را بپذیرد. و این به معنای تو خالی شدن طبل آمریکایی است. آمریکا امروز توان کافی برای تأمین امنیت داخلی خود را ندارد. مرگبارترین تیراندازى در لاس وگاس نشان از عمق فاجعه در آمریکا به دلیل فرهنگ لجام گسیخته خشونت و تجارت سلاح در آمریکاست.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: بالاخره رفتار آمریکایی‌ها کاملا مشکوک است . از طرفی با همه‌پرسی مخالفت می‌کنند و از سوی دیگر زلمای خلیل‌زاد و ریچارد هالبروک به عنوان مشاور در کنار مسعود بارزانی مشغول هدایت این روند هستند. به اضافه اینکه حمایت اسرائیل به عنوان اصلی‌ترین متحد آمریکا در منطقه از همه‌پرسی کاملاً معنادار است.
وی افزود: دقیقاً همانند بازی آمریکا در داعش است که از سویی ائتلاف ضد داعش تشکیل می‌دهد و از طرف دیگر آن‌ها را از مخمصه و گرفتاری نجات می‌دهد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اتهام جاسوسی علیه برخی سران نظام یا خانواده آن ها از جمله خانواده آیت الله آملی لاریجانی رئیس محترم قوه قضائیه از سوی یک کانال ضد انقلاب و جاسوس و واقعاٌ مضحک است. واقعاٌ سوال این است که این کانال به چه حقی فعالیت می کند؟ قوه قضائیه فعالیت این کانال نکبت را متوقف کند. حامیان و فعالان این کانال باید شناسایی و تعقیب شوند.
حجت الاسلام زاهدی پور از حضور مردم شهرستان ماهنشان به ویژه جوانان در مراسمات متعدد عاشورایی تشکر کرد و اظهارداشت: حضور مردم شهرستان ماهنشان به ویژه جوانان در مراسمات متعدد عاشورایی نشان از این دارد که حرکت مردم این شهرستان در محور وحدت خود شروع شده و روز به روز عمق بیشتری می‌گیرد.

 


photo_2017-10-06_13-11-19

 


      

مردم عزادار ماهنشان بعد از عزاداری و سوگواری با حضور در مصلی امام خمینی (ره ) بعد از بلند شدن نوای ملکوتی اذان ظهر  به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان نماز ظهر را به صورت باشکوه اقامه کردند.

 

photo_2017-10-01_15-06-06

photo_2017-10-01_15-06-46

photo_2017-10-01_15-05-55

photo_2017-10-01_15-06-00

photo_2017-10-01_15-06-36


      

مردم شهرستان ماهنشان، دهم محرم ،در عاشورای حسینی در جای جای این شهرستان با حرکت دستجات و هیئات حسینی، سینه زنی و زنجیر در سوگ سید و سالار شهیدان به سوگ نشستند.

photo_2017-10-01_15-08-21

photo_2017-10-01_15-08-28


      

آئین غبار روبی مزار مطهر شهدای ماهنشان و شهدای گمنام هزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین برگزارشد.
گفتنی است: جمعی از مسئولین که به صورت باشکوه در این مراسم شرکت داشتند ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا و روح شهدا، تجدید میثاق دوباره ای با شهدا کردند.

 

967643

967648

967651

967652

 

انتهای پیام/


      

دو پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای خلج و برون قشلاق با حضور  حجت الاسلام و المسمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

967620

967624

 967628

967630

 


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در مراسم یادواره شهدای روستای بهستان با بیان اینکه نقطه عظیمت شهدا از عاشورا است، اظهارداشت: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس در یافتند که تا زمانیکه فرهنگ عاشورایی پا برجا باشد، دشمنان هیچ نفوذی بین مسلمانان و شیعیان نخواهند داشت، چرا که حرارت و گرمی خون شهدا نسل به نسل در دلها به جوش خواهد آمد. وی با بیان اینکه شهدا الگوی بسیار نابی برای انسان بوده و نسل های امروز و فردا بهتر است بدانند، شهدا وقتی به اوج رسیدند که ارزش و جایگاه ولایتمداری را درک کردند و پشتیبان ولایت شدند، افزود: امروزه اگر در عرصه بین‌المللی مطرح هستیم به‌ خاطر سکان‌دار نظام اسلامی است بنابراین باید قدر ولایت را بدانیم. امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه فلسفه اصلی قیام امام حسین ع زنده نگاه داشتن امر به معروف و نهی از منکر بود و شهدای دفاع مقدس هم به تاسی از شهدای کربلا و سرورو سالرشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع در جنگ تحمیلی 8 ساله ایران و عرراق جانانه وارد نبرد شدند، گفت: بزرگ‌ترین منکر زاویه گرفتن از رهبری است و بهترین معروف هم پشتیبانی از ولایت فقیه بوده و شهدا این را در عمل به اثبات رساندند و امروزه وظیفه ماهم این است که باید به هرکسی که احساس کردیم از ولایت زاویه می‌گیرد نهی از منکر کنیم. حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه نوع حمله دشمن فرق کرده و ترفندهای گوناگونی را برای براندازی نظام اسلامی طرح ریزی می کنند و همیشه دنبال اجرایی کردند آن هستند، اظهار داشت: امروزه با توجه به امنیت حاکم در جامعه که آن هم به برکت شهدا و امام راحل و رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری به دست آمده باید به فکر خاکریزها بود و در برابر این همه هاجمات فرهنگی و سیاسی و … مقاومت کرد. وی افزود: کار جوانان امروز که ایران اسلامی را در عرصه های مختلف، نظامی و علمی سرپا نگه داشتند و حرفی در دنیا برای گفتن دارند، ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.

96754

96755


      
<      1   2   3      >