سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :224
بازدید دیروز :435
کل بازدید :897128
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 9:6 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.




      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه ماهنشان اقامه شد.


      

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح جمعه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم شهرستان ماهنشان برگزار شد.




      

امام جمعه شهرستان ماهنشان بر حضور انقلابی مسلمانان جهان در راهپیمایی روزقدس تأکید کرد و گفت: روز جهانی قدس عاملی برای وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است.
حجت الاسلام  زاهدی پور امام جمعه ماهنشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دفاع از قدس را یک مسئله اعتقادی و سیاسی دانست و افزود: دفاع از قدس شریف، دفاع استراتژیک از کل جهان اسلامی است.
وی با اشاره به این که مسجد بزرگ و تاریخی بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان و مرکز توحید بوده و انبیای الهی در آن مردم را به خداپرستی دعوت میکردند، اظهار داشت: هویت دینی مسلمانان جهان اسلام ریشه در بیت المقدس دارد.
امام جمعه ماهنشان گفت: امروز بیت المقدس به مرکز ظلم و فساد تبدیل شده و رژیم منحوس اسراییل از هیچ کشتار و جنایتی بر مردم مظلوم فلسطین دریغ نمی کند.
حجت الاسلام زاهدی پور از رژیم غاصب اسراییل به عنوان آینه تمام نمای ظلم و استکبار جهانی یاد کرد و گفت: این رژیم نماینده مستکبرین در فلسطین است که با انگیزه استعمار و حاکمیت در جهان اسلامی در این منطقه اقدام به جنایت های مختلف مردم ستمدیده فلسطین می کنند.
وی تصریح کرد: ملت مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر حفظ انسجام مسلمانان خود، نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین اضلاع استعمار و عدم حاکمیت این رژیم در جهان اسلامی را خواستار شده و این ندا را به گوش جهانیان می رسانند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نهضت بیداری اسلامی در برخی کشورهای اسلامی گفت: پیروزی کشورهای مصر، اردن و سایر کشورهای اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از ادامه مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته و فلسطین نقطه آغازین نابودی سلطه استکبار جهانی است.
حجت الاسلام زاهدی پور روز جهانی قدس را از یادگارهای ارزشمند، حکیمانه و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: نهضت بیداری اسلامی امروز در کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه می گیرد.
وی با بیان این که عربستان مهد وهابیت است و 35 درصد مردم این کشور شیعه اند، افزود: اکثر مردم نسبت به این مسأله بی اطلاع بودند ولی امروز با بیداری اسلامی آگاهی مردم مسلمان افزایش یافته است.
امام جمعه ماهنشان افزود: دفاع از فلسطین اشغالی دفاع از نیل تا فرات و در نهایت دفاع از کل جهان اسلامی است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: مردم ولایی و مؤمن ایران و سایر ملل مسلمان جهان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین و ستمدیدگان جهان حمایت و نفرت خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل اعلام خواهند کرد.
وی ادامه داد: با آغاز نهضت بیداری اسلامی و افزایش آگاهی مسلمانان نسبت به جنایات و توطئه های شوم دشمنان راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری پر رنگ تر از سنوات گذشته خواهد بود.

 


      

جلسه ستاد احیاء زکات شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.


      

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان به همراه مسئولین شهرستان از روستاهای سیل زده وهران، ایلی بلاغ، مادآباد بازدید کردند.


      

همایش بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان در دفتر امام ماهنشان برگزارشد.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نزول قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: این کتاب الهی به عنوان سرمایه ای عظیم و جاویدان برای تمامی مسلمانان جهان ایران اسلامی است.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهنشان بابیان این مطلب بر مطالعه قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط مردم بالاخص جوانان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: خواندن آیات الهی قلب انسان را صیقل و جلا می دهد.
وی با بیان این که قرآن مجید کتابی است تحریف ناپذیر و منشور جاودانه الهی و توشه آخرت است، اظهار داشت: ایجاد وحدت و انسجام و حفظ آن بدون این کتاب خدا غیر ممکن می باشد.
امام جمعه ماهنشان هم چنین قرآن کریم را حبل الله متین دانست و گفت: چشمه های علوم مختلف و حرکت انسانها در این کتاب آمده است و هر انسانی با خواندن این کتاب باید به آن عمل کند تا از مزایای آن بهره مند شود.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد:‌ دشمنان در طول تاریخ همواره در ایجاد خلاء در آیات کتاب خدا بودند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کردند ولی خوشبختانه در رسیدن به این اهداف خود موفق نبودند چون قرآن کریم برآمده از علم الهی است.
وی با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری، از قرآن کریم به عنوان سرمایه ای ماندگار و عظیم در کنار تقوا یاد کرد و افزود: مردم مؤمن و روزه دار باید با همه توان خود تلاش کنند با تقویت ایمان خود به این تقوای الهی برسند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه استجابت دعاهاست، افزود:‌ مردم باید از لحظه به لحظه این ماه برای استغفار و طلب مغفرت و مناجات با یگانه معبود خویش بهره ببرند و توشه ای برای آخرت داشته باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور سالروز شهادت مولی الموحدین امیر مؤمنان علی (ع) را تسلیت گفت و از حضور پرشور مردم روزه دار به ویژه جوانان و نوجوانان شهرستان ماهنشان در مراسم احیای شب های قدر در مساجد و تکایای این شهرستان قدردانی کرد.
وی با اشاره به پیش رو بودن سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیسم اظهار داشت: مردم لبنان با امدادهای غیبی موفق شدند در این جنگ 33 روزه به پیروزی برسند.
امام جمعه ماهنشان سالروز مقاوت اسلامی را گرامی داشت و گفت: بدون مقاومت در برابر دشمنان تحت هیچ شرایطی پیروزی امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام زاهدی پور هم چنین 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و از آنها به عنوان بزرگ ترین سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم سایر ممالک اسلامی باید از ایستادگی و مقاوت آنها و این افتخار ارزشمند ایران درس عبرت بگیرند.


      

مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرستان ماهنشان در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزارشد.


      

http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30077134

حجت الاسلام "حسین علی زاهدی پور" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قرآن کریم را بزرگترین و با ارزشترین هدیه خداوند به مسلمانان و پیامبر بزرگ اسلام(ص) دانست و افزود: دین اسلام از همان ابتدای نزول خود توجه ویژه ای را نسبت به کتاب و کسب علم داشته و دارد.

وی، به نتایج مطالعه و کتابخوانی در فرد و جامعه اشاره کرد و یادآورشد: کتاب مناسب و خوب نقش هدایت کنندگی برای فرد ایفا می کند و علیرغم افزایش اندوخته های فردی زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را با سرعت بیشتری مهیا می کند.

حجت الاسلام زاهدی پور، کتاب و نوشتن آن را موجب حفظ فرهنگ و ارزشهای یک جامعه دانست و تصریح کرد: دین اسلام و ائمه معصومین(ع) نیز نوشتن و کتابت را بهترین وسیله برای حفظ دانش و فرهنگ معرفی و برآن تاکید می کنند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان، انسان را نماد ساز و کتاب را بهترین نماد انسان دانست و گفت: انسانها باید ارزش این نماد را بدانند و برای ترویج و گسترش آن تلاش کنند.

به گفته وی، همه کتابها خوب نیستند و افراد برای مطالعه کتاب مناسب باید کتابشناس خوبی باشند تا بدین وسیله از مطالعه کتابهایی که برای انسان سودمند و مفید نیستند پرهیز کنند.

حجت الاسلام زاهدی پور، کتاب را دوست انسان دانست که باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشد و افزود: انسان باید کتابشناس خوبی باشد تا بتواند علیرغم مطالعه کتاب خوب، کتاب مناسب نیز بنویسد و منتشر کند.

امام جمعه ماهنشان قرآن را تنها کتاب خوبی دانست که علیرغم مفید و سودمند بودن تمامی کلمات و جملات آن، هیچ حرف اضافه و زائدی در آن بیان نشده است.

وی به ضرورت ترویج کتابخوانی در سنین کودکی تاکید کرد و یادآورشد: انسان ها باید از سنین کودکی با کتابهای مناسب آشنا و عجین شوند تا بدین طریق روح آنان با مطالعه و کتابخوانی انس بگیرد.

حجت الاسلام به ضرورت حذف موانع کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه های دیداری و شنیداری بزرگترین مانع برای افزایش مطالعه انسان است که باید از مرکزیت خانه ها و جوامع خارج شود.

 


      
   1   2      >