سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :509
کل بازدید :897460
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 2:16 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

در این دیدار و دیدار های دیگر حجت الاسلام نقوی به تشریح فعالیتهای عملی  مربوط به جمع آوری از قبیل حضور در جمع مؤدیان و تبلیغ چهره به چهره زکات پرداخت.
مسئول جمع آوری زکات شهرستان ماهنشان، عدم تخصیص مشوق های زکات را یکی از موانع موجود در این زمینه بیان کرد.
حجت السلام نقوی میزان زکات جمع آوری شده تا امروز را حدود 286 میلیون تومان بیان کرد.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان ضمن تشکر صمیمانه از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با زکات؛ تبلیغ مستمر و آشناسازی مردم با پیامدهای دنیوی و اخروی زکات میتواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقاء فرهنگ زکات پرداخت.
ایشان افزودند: وظیفه دینی و الهی مردم و مسئولان به ویژه اعضای شورای زکات شهرستان ایجاب می­کند که همکاری خود با عاملان زکات را افزایش دهند.

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران، گفت: تکیه بر کفر و استکبار به ویژه آمریکا ثمره ای جز فرار از ایران ندارد، آنهایی که امروز به نام ایران علیه نظام اسلامی کار می کنند، باید درس بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهارکرد: مردم سالاری دینی، در برابر دیکتاتوری مدرن دموکوراسی غربی است، چون هیچ کس حق حاکمیت ندارد.
وی افزود: مردم سالاری دینی مشورت ولی فقیه با مردم است ، مشروعیت حکومت هم الهی است، هرجا هم خدا محوری و مردم سالاری و عزت مداری مغفول شود، دشمن سوء استفاده خواهد کرد، فلذا امروز می بینیم که آمریکا تلاش می کند، بیشترین بهره برداری را از برجام انجام دهد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تحریم های جدید موذیانه از این دست است، البته دستگیری تفنگداران آمریکایی و تحقیر آمریکا، هم مردم را امیدوار کرد که هنوز بسیج و سپاه و نیروهای مسلح آماده اقتدار ولایی لازم را دارند .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: آمریکایی ها تحقیر را با تمام وجود احساس کردند چنانکه تحلیلگران و رسانه هایشان اذعان کردند و از طرف دیگر گوش مالی محکمی بود به دهن کجی های تازه به دوران رسیده های نوجوان و یا فرتوت های بلاعقل منطقه، به ویژه عربستان که باید بفهمد کشوری که آمریکا از آن عذر خواهی کند، عربستان فرصت عذرخواهی در برابر آن را نیز نخواهد داشت.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود:یکی از مهمترین مباحث انتخابات، انتخابات اصلح یعنی صالح ترین و توانمندترین فرد است، مگر ما انتظار نداریم مسئولان اصلح انتخاب شوند؟ پس باید اول خودمان انتخاب اصلح داشته باشیم .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به احادیثی گفت: انتخاب اصلح و توانمند برای پیشرفت جامعه و منطقه و بیان مطالبات مردم در مجلس کمک می کند و مردم باید نسبت به انتخاب صحیح خود بصیرت داشته باشند و نسبت به حق الناس بودن انتخابات آگاه باشند.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بهره برداریهای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، اظهار کرد: بهره برداری از این فاز ها یعنی تحقق شعار ما می توانیم است و همین طور قرارگاه خاتم الانبیا نماد توان داخلی است.
وی افزود: بهتر است یادمان باشد که همه این عزت، ثمره مقاومت و ایستادگی و ولایت پذیری است و مبتنی براین لازم است بیدار باشیم و به دشمن اعتماد نکنیم و در این میان وزارت نفت باید مواظب قراردادهای نفتی و شکل جدید آن باشد که بسیار خطرناک بوده و تبعات جبران ناپذیر می تواند داشته باشد .
خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: امتیازات فراوان به شرکت های خارجی که کمترین آن معافیت از مالیات است قابل تأمل می باشد اینکه قراردادهای نفتی از نمایندگان مردم مخفی باشد جای تأمل دارد در حالی که خارجی های خواهند دید.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: البته نمایندگان باید تحرک لازم را داشته باشند، و به دو نکته اینکه ضرورت های سازگاری قرارداد های نفتی با سیاست های بهینه بهره برداری از مخازن نفت و گاز و مغایرت قرارداد های نفتی با اصول حاکم بر اقتصاد مقاومتی داشته باشند.


      

شورای فنی استانداری زنجان از پروژه مصلای ماهنشان بازدید کردند؛ در این باز دید که مهندس عبادی ،مهندس اسکندری، مهندس موسوی ناظر پروژه و حضور مهندس حاتمی نماینده اوقاف استان و ریس اوقاف ماهنشان اعضای تیم بازدید کننده کیفیت سازه و معماری این پروژه را در بالاترین حد ارزیابی کرده و بهترین مصلای استان معرفی کردند.

 


      

 دیدار کارکنان  آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش


      

حلقه مربیان صالحین شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پو امام جمعه و سر مربی حلقه های صالحین شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در این جلسه افزودند: دشمن با استفاده از فرصت انتخابات پیش رو، روزنه ای را برای نفوذ خود به ارکان اصلی نظام می خواهد پیدا کند  و با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم و استفاده از روش های مرسوم، دنبال اهدافی است که در فتنه سال 88 به آن نرسیدند. ایشان در جمع برخی بسیجیان گفت:
نفوذ فرهنگی در جامعه بگونه‌ای پیش رفته که در دل رهبری، مردم و جامعه اسلامی دغدغه ایجاد کرده است.  وی جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل کشو را یکی از دغدغه‌های مستمر و همیشگی دلسوزان نظان و انقلاب عنوان و تصریح کرد: دشمن در مقام آن است که با نفوذ در همه عرصه‌ها و مسائل  مربوط انتخابات اهداف شوم خود را عملیاتی کند، بنابراین جلوگیری از نفوذ دشمن مسئله بسیار مهم و اساسی است که بسیجیان باید با استفاده از حلقات صالحین اولویت ها را برای مردم روشن کنند .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با  تاکید براینکه دشمن به مراتب بیشتر از ما به اهمیت وجود موثر ولی فقیه در کشور واقف است، گفت: طی چند دهه اخیر، تمام برنامه های شوم خود را در جهت تضعیف و حذف این مهم بکار برده، که بحمد الله تا کنون  با هوشیاری و بصیرت مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی خنثی شده است.حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: یکی از مهمترین حوزه های نفوذ دشمن که عملاً خود را هم نشان  داده است مسئله انتخابات پیش رو است که می خواهند جایگاه ولایت را تضعیف کنندالبته تجربه تاریخ نشان می دهد که هیچ جریان انقلابی و حقیقت جویی بدون داشتن پشتوانه یک رهبر دینی نتوانسته به نتیجه مطلوب برسد و ابتر مانده است.وی افزود: دشمن با حمایت از برخی چهره های سرشناس و منجی نشان دادن آن ها سعی دارد در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ کند و بدون حضور فیزیکی و نظامی می خواهد در کشور به اهداف خود که نتوانسته سال ها به آن دست یابد برسد.امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: ضعف و سستی نباید در بسیجیان  باشد زیرا اگر دشمن در ما ضعف ببیند بر ما غره خواهد شد نقشه های شوم خود را به دست خود مردم عوام عملی خواهد کرد، جوانان و بسیجیان باید پشتیبان ولایت باشند، جایگاه ولایت باید در جامعه به خوبی تبیین شود تا دشمن نتواند بر ما غلبه کند. حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: مردم باید در انتخابات دقت کنند و با اولویت بندی معیار ها آگاهانه پای صندوق های رأی حضور یابند
.


      

کارگاه مصون سازی فرهنگی کارکنان و مقابله با جنگ نرم در سپاه ناحیه ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزودند: مقام معظم رهبری  فرهنگ را بالاتر از اقتصاد میدانند و همچنین در رابطه با بحث نفوذ بیگانگان در فرهنگ و هویت ما به مسئولان و مردم هشدار داداند.

 

 

 


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.ایشان در خطبه اول به اهمیت خواندن قرآن و عمل به قرآن و اینکه قرآن در جامعه در مهجوریت قرار گرفته ایراد کردند.
در خطبه دوم نماز جمعه اعدام آیت الله شیخ نمر را که به دست آل سعود انجام گرفت را محکوم نموده و هدف از اعدام این عالم بزرگ را ضعیف بودن آل سعود و تضعیف شیعیان دانستند.
قیام خونین مردم قم که در 19 دی ماه 56 اتفاق افتاد مردم و مراجع در اعتراض به چاپ مقاله ای که در آن به امام (ره) توهین شده بود تظاهرات کرده و رژیم شاه مردم را به خاک و خون کشیدند.


      

نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام  و المسلمین  زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 17 دی 26 ربیع‏الاول اجرای توطئه استعماری کشف -حذف- حجاب به‏ دستور رضاخان پهلوی درسال 1314 ه ش، افزودند: با بررسی مقایسه‌ای بین افراد با حجاب و بی‌حجاب حتی بدون توجه به دین مشخص می‌شود، حجاب عامل صیانت است. بیشترین آمار فحشا، تجاوز، طلاق و سایر انحرافات اجتماعی مربوط به افراد و خانواده‌های بی‌حجاب است.
وی گفت: می‌گویند خداوند زیبایی‌ها را آفریده است. پس چرا باید محدود شد؟ در جواب باید گفت: اگر زیبایی را خداوند آفریده و اعطا کرده است، پس حق تعیین مرز برای بروز و ظهور زیبایی را هم دارد. به اضافه اینکه مصادیق موجود در جامعه، نشان دادن زیبایی طبیعی هم نیست،  بلکه نشان دادن زیبایی‌های ساختگی برای جلب توجه نامحرم است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 13 دی 22 ربیع‏الاول سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف، رهبر شوروی سابق در 1367 ه ش، گفت: پیام امام راحل به رهبر شوروی سابق و نوع برخورد مقتدرانه ایشان با فرستاده گورباچف و از طرفی پیش‌بینی فروپاشی کمونیزم و تحقق این پیش‌بینی با کمترین فاصله زمانی، یکی از نقاط عطف تاریخ ایران و بلکه جهان است، چرا که کمونیزم یک ایده جهانی بود و مهد عملیاتی سازی آن نیز شوروی به حساب می ‌آمد.
حجت الاسلام زاهدی پور با شاره به 16 دی 25 ربیع‏الاول سالروز شهادت حماسه شهدای هویزه در1359 ه ش، روز شهدای دانشجو، اظهارکرد: این شهدا با تعداد 100 نفر نیرو در برابر صدها تانک و سلاح‌های پیشرفته و شش هزار نیروی مسلح عراق ایستادند و استقامت را به نسل‌های آینده یاد دادند.
وی با اشاره به تلاش آمریکا برای تحریم‌های جدید روادید و موشکی، افزود: آمریکا حتی حاضر نشد برای چند ماه هم که شده ایران نفس راحتی بکشد، البته مردم بسیجی ایران، راه نفس آن‌ها را خواهند گرفت.
خطیب نمازجمعه شهرستان ماهنشان گفت: این‌ها نشان می‌دهد که آمریکا به دنبال یک ارتباط دو سویه با یک کشور قدرتمند نیست، بلکه به دنبال برده‌ داری جدید است، سؤال مردم ایران از کسانی که شیفته آمریکا هستند، این است که کدام کشور تحت یوغ استکبار آمریکایی رفته و روی آسایش و خوشی را دیده است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: موضعگیری دولت و رئیس جمهور محترم در این زمینه قابل تقدیر و تشکر است و لازم است همه مسئولان در سطوح بالا با موضعگیری‌ های مقتدرانه خود، دشمن را نا امید سازند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات از چند جهت اهمیت بیشتری دارد.
اولا دو انتخاب حساس و مهم است که دشمن در مورد هر دو برنامه دارد، دشمن تلاش دارد حداقل مجلس ششم را تکرار کند، و از طرفی تلاش برای نفوذ در خبرگان دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: به تعبیر برخی مراجع ثبت نام انسان‌های معلوم الحال و یا کم سواد و یا بی‌سواد در حوزه فقاهت، از طرفی در جهت تنزل دادن به جایگاه مجلس خبرگان است و از طرفی در جهت خدشه در جایگاه رهبری است و در یک دیدگاه کلان به دنبال تضعیف ارکان نظام و نفوذ در لایه‌های آن هستند.
وی تأکید کرد: بنا بر این توجه به معیارها در انتخاب بسیار ضروری است و برائت صریح از فتنه 78، 88 و فتنه مجلس ششم یکی از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح است.


      

مراسم گرامیداشت 9 دی در سالن شهید آوینی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور در این مراسم با اشاره به انقلابی بودن حماسه نهم دی اظهارکرد: یکی از وجوه انقلاب اسلامی ایران انقلابی ماندن ملت ایران است و نقطه اوج انقلابی بودن ما هم در رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است .
وی افزود: جامعه از انقلابی بودن خوشش می آید چرا که هرساله سایت مقام معظم رهبری نظر سنجی بین سخنان حضرت آقا برگزار می کند و بهترین و مهمترین بیانات ایشان از طرف مخاطبان نظرسنجی می شود که سال گذشته حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در بیانات خود فرموده بودند «من انقلابی ام » بالاترین و ماندگار ترین جمله ایشان آمار نظرسنجی را به خود اختصاص داده بود این یعنی ملت ایران هنوز انقلابی هستند و انقلابی فکر می کنند و آن را هم تأیید می کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر حرکتی انقلابی باشد شور و شوق ایجاد می کند و موفقیت در آن مسیر قطعا بدست می آید، اگر به چرایی خلق حماسه 9 دی ماه سال 88 بخواهیم پاسخ بدهیم می گوییم چون این حماسه برگرفته از دل مردم و انقلابی بودن آن بود رخ داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تمام نقشه فتنه گران در جای خود خاموش و کور شد و اهداف فتنه گران و دشمنان که با عناصر داخلی می خواستند اصل نظام را نشانه بروند به جایی نرسیدند و همچنان هوشیاری رهبر عظیم و الشأن انقلاب و ملت با بصیرت اجازه نفوذ در مملکت را ندادند.
وی افزود: خود کم بینی از ویژگی های فتنه گران بود و می خواستند خود تصمیم گیرنده این مملکت باشند و به هرشکلی که بخواهند آن را اداره کنند و البته کسانی فریب آنان را خوردند و از مسیر اصلی حرکت خود انحراف شدند اما بعد ها و کمی دیرتر بیدارشدند و راه خود را پیداکردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ایران اسلامی با قدرت ولایت برگرفته از ولایت رسول اکرم (ص) و خداوند متعال حرکت می کند و روز به روز پیشرفت می کند.
حجت الاسلام زاهدی پور تأکید کرد: هرکس به دشمن اعتماد کرد قطعا در پای دشمنان بیدار خواهد شد، به تعبیر حضرت آقا آمریکا هنوز شیطان بزرگ و استکبار خونخوار است و از فرصت ها استفاده می کند و با تشکیل گروه های داخلی و خارجی در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر تقوا نداشته باشید انحراف شده و نمی توانید دوست و دشمن را تشخیص دهید.
وی اضافه کرد: پرچم بصیرت و حق بر دست کسانی همچون علمدار کربلا که بصیرت و آگاهی به شرایط داشتند می دهند و دشمن با بصیرت ملت غیور و ولایی خوار و از بین می رود و دوستداران هم با صبر در پای خود می ایستند و این نظام را همراهی می کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان تأکید کرد: انتخابات پیش روی مردم ایران با شور و عشق حسینی برگزار خواهد شد و با قدرت بصیرت و با انتخاب مناسب دیده دشمنان را کور و دوستان را روشن می کند.

0247924502

024792509


      

جلسه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و ستاد احداث یادمان شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مدیر کل محترم حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از بیماریهای روحی و روانی جامعه جلوگیری می کند و برخی از فساد ها و مشکلات به وسیله اجرایی شدن این فریضه رخ نمی دهد.  ویژگی های امت رسول اکرم (ص) عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر است. خود پیامبر (ص) می فرماید بهترین مردم از امت من کسانی هستند که امر به معروف و نهی ازمنکر را اجرایی می کنند و اگر این فریضه اجرایی نشود جزء بهترین امت رسول الله (ص) نمی باشید.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر امربه معروف ونهی از منکر را در جامعه اجرایی نکنید اشرار بر شما مسلط می شود و قطعا در شرایط کنونی جامعه ما از مصادیق این فریضه انتخابات است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: یکی از منکرات مهمی که اشرار را بر ما مسلط می کند و مطرح شد  تا عملی شود مسئله شورای رهبری است، که با مطرح شدن و عملی شدن آن جامعه را فشد می کند با طرح این موضوع مشورت هم به درد نمیخورد اگر رهبر چند نفر باشد تصمیم گیریها با مشورت به تأخیر می افتد جامعه به هرج و مرج رسیده و دشمن سوءاستفاده می کند و به اهداف می رسد.
وی افزود: اگر امربه معروف و نهی از منکر را مردم عمل کنند جامعه به آبادانی میرسد البته آبادانی غرب که مطرح میکنند آن آبادانی آباد نیست و درجایی از جمله آمریکا  250 میلیون سلاح روزانه تولید و در هر 11 ثانیه تیراندازی رخ می دهد که آباد نیست .
در  این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در ساخت یادمان شهدای گمنام اظهار کرد: متولی و جمع آوری نزورات مردمی و مساعدت ها و … دفتر امام جمعه شهرستان است .
ایشان افزود: بنیاد شهید شهرستان ماهنشان در مورد احداث یادمان شهدای گمنام باید پیگیری های بیشتری داشته باشد. و نقشه مربوط به احداث یادمان شهدای گمنام هم آماده و طراحی شده است لذا بنیاد شهید شهرستان پیگیری کند .
در این جلسه اعلام شد: با توجه به مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان و مبادله توافق نامه مربوطه با استانداری و تأمین درصدی از اعتبار احداث یادمان شهدای گمنام ، بنیاد شهید نسبت به احداث آن در اولین فرصت و مساعد بودن هوا اقدام کند.


      
   1   2      >