امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: برای حفظ فرهنگ عاشورا وفرهنگ بسیجی باید در مسیر ولایت ورهبری حرکت کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در دیدار با بسیجیان وکارکنان سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت هفته بسیج اظهارکرد:بسیج به تعبیر امام (ره)فرهنگ است وموفقیت های امام راحل دراین بود که فرهنگی نو برای جامعه ایران اسلامی تعریف کرد.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب وزمان طاغوت بیان کرد: امام خمینی (ره) با کیاست وریاست به اندازه ای توانست پیشرفت کند که فرهنگ 2500ساله طاغوت را کنار گذاشته ویک فرهنگی برگرفته از فرهنگ عاشورا را رقم بزند.
زاهدی پور با بیان ویژگی های امام راحل واستفاده از توانمندی های مردم وبسیج تصریح کرد: امام خمینی (ره) با ایجاد موجی عظیم دردلهای مردم ، آنها را به این باور رساند که می توان دربرابر ظلم وناحق با دست خالی هم ایستاد وحتی سلاح هم تولید کرد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان بابیان این مطالب نقشه شوم دشمنان علیه مردم مسلمان را درهرزمان تشریح وخاطرنشان کرد: دشمن در هرعرصه ای می خواهد قدرت بسیجی بودن را از ما بگیرد واین قدرت وفرهنگ بسیجی زمانی پایدار خواهد ماندکه بتواند با الهام از فرهنگ عاشورا ومکتب حسینی وبا داشتن معرفت در خط ولایت حرکت کند.
*بیش از 50عنوان برنامه در هفته بسیج اجر می شود
در ابتدای این مراسم برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته بسیج اظهارکرد: بیش از 50عنوان برنامه در هفته بسج در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می شود .
وی با اشاره به برنامه های پیشنهادی حوزه های تابعه وپایگاهها به اهم برنامه های اجرایی پرداخت: برگزاری یادواره شهدا ، افتتاح پروژه های صالحین ، شکوه مقاومت ، برگزاری نهضت روشنگری ، همایش ائمه جماعات وفرماندهان ، برگزاری نمایشگاه ومسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه هایی است که در سطح ناحیه ، حوزه ها وپایگاههای مقاومت برگزار خواهدشد
.