نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی افزودند: سعی کنیم خداوند متعال را از خودمان راضی کنیم که در این صورت در حقیقت خشنودی ما انسان ها است نتیجه این چنین خشنودی خداوند و غضب خداوند هیچ نتیجه تکوینی برای خداوند ندارد. اگر کل عالم گمراه شود و کل عالم گناهکار باشد. از خداوند چیزی کم نمی­شود. و اگر کل عالم هدایت و راستگار باشد. چیزی به خداوند اضافه نمی­شود. چون خداوند وجودی است با کمال مطلق که دیگر از آن بعد کمالی متصور نیست.هر کمالی که در ذهن بیاید آن کمال در خداوند مرتبه عالی و تمام شده هست لذا خداوند با هدایت ما هیچ چیزی به خداوند اضافه نمی­شود و خداوند تغییر ناپذیر است آن چیزی درآن تغییر ایجاد می­شود. آن خداوند نمی­تواند باشد. خداوند موجودی لایتغیر است. نه کمال پیدا می­کند چون کمال مطلق دارد.نه زوال کمال در آن وجود دارد. امکان ندارد چون خداوند است. لذا سعی کنیم خودمان را به کمال مطلق الهی خداوند نزدیک کنیم. و از نفس الأماره دور باشیم و نفس الأماره را تضعیف کنیم و لذا نفس لمامه مان را تقویت کنیم.
نکته مهم این است که با خداوند دوست باشیم و آن کسانی که با خداوند دوست هستند دوست باشیم.  شهادت امام جواد (ع) است تسلیت عرض می کنم این مصیبت را به آقا امام زمان (عج) و به رهبر معظم انقلاب و همه عاشقان و رهروان اهل بیت (ع) که فرمود: انسان در چند جا در قیامت ناله می­کند. انسانی که با انسان بدکار هم نشین باشد ابراهیم پیامبر بر آن مرتبه رسید که خداوند دوست خود قرار داد. و انسان به مرتبه ای برسد که با خداوند هم صحبت باشد که بشود موسی کلیم الله و اگر انسان در مسیر پست قرار بگیرد با شیاطین دوست می­شود. و آن کسی که خودش ناقص و عزتی ندارد چه کار می تواند برای دوست اش انجام دهد هر اندازه انسان به آن نزدیک شود.پست تر خواهد شد.
دوست نادان و جاهل می تواند انسان را در مرتبه نادانی و پست قرار بدهد. و دوست خداشناس می­تواند انسان را به مرتبه عالیه برساند. لذا سعی کنیم. دوستی انتخاب کنیم که به ساکنین بهشتیان شبیه باشد. چنانچه امام سجاد (ع) فرمود: انسان اگر در این دنیا با سنگ دوست باشد در قیامت با آن سنگ هم نشین خواهدشد. امام جواد(ع) فرمود: ای آقا، خانم، جوان موظب باش با انسان بدکار هم نشین نباش و دوست نشو انسانهای بدکار کسانی هستند که خداوند از آنها بی زار است. پست ترین انساها عبارتنداز: انسان منافق، انسان بی نماز، انسان شراب خوار، انسان ناپاک، انسان بی حجاب دورغ گو و کذاب می­باشند.ولی انسانی که از این اوصاف رذیله پاک است نباید با کسانی پست و بی ارزش دوستی کنند.که در روز قیامت حسرت و پشیمانی بکشند. چرا که امام جواد (ع) فرمود: آن انسان مانند شمشیر براق است اما ظاهر آلوده نیست.بیرون کشیده شد از قلاف وبه هرکس نزدیک شود بران است فرمود: انسان را فریب می­دهد چشم اندازه زیبا دارد مانند کسانی که ظاهرزیبا خوش زبان هستند انسان بدکار ظاهر خوش منزه است اما به دنبالش اثرهای ناروا می­بخشد. در زندگی فرمایشات امام جواد (ع) را نصب العین و شعار راه زندگی قرار دهیم.
جوانان توجه کنید که در مورد اطاعت از امر پدر و مادر که نتیجه خوبی می­گیرد که  این نکته را رهبرمعظم انقلاب فرمود: وقتی که از مشهد به قم آمدم پدرم بیمار بود و راضی نشد. بنده در قم بمانم با وجود اینکه دوست داشتم در قم بمانم چرا که قم دریا علم و معرفت بود. با این وجود برگشتم ویک جور شرایطی علمی برایم پیش آمد. این جچنین بزرگوار آقاهم از لحاظ سیاسی وو هم علمی و معنوی ذخیره جهان اسلام اند. همه نردبانها سقوط خواهند کرد به جز نردبان الهی انشاا... توجه کنیم مسله بعدی مناسبت شهادت امام رضا (ع) است که در مناسبت ها فعالیت تر باشیم در عزاداری ها در شادی اهل بیت پسند تولد ها مخصوصاً در زندگی راضی کنیم اهل بیت (ع) . مسئله بعدی شنبه 7 آبان اول ذیحجه که ماه حلول می­کند با صلوات و دعا با استقبال ای ماه نو مخصوصاً ذیحجه از ماه های بزرگ و پر عزمت است. ماهی که هیچ خداوند حج را در آن قرار داد که این ماه را بزرگ بداریم . اما یکشنبه سالروز ازدواج حضرت علی (ع)ا و حضرت فاطمه زهراء(س) است. که در روایات است که اگر حضرت علی (ع) نبود حضرت فاطمه بی همسر می ماند و اگر فاطمه زهرا (س) نبود حضرت علی (ع) بی همسر می ماند. این دو در حقیقت بهشتی اند که به فرمان خداوند ازدواج کردند و خداوند راضی شد و مبارک شد برای عالمیان و نسلی پاک و مبارک ثمره این ازدواج وجود یازده امام است جوانان دقت کنید که انتخاب انتخاب مبارکی باشد. که فقط به زیبایی­های ظاهری توجه نکنید در روایات است که هر کس با خانمی فقط به خاطر زیبایی ازدواج کند  خداوند او را به خود وا می کند به زیبایی و رحمت و توجه خودش را بر می دارد. اما یک نفر با یک نفر ازدواج کند به خاطر تدین و پاک دامنی البته این چنین ویژگی زیبا می باشد آن خانم و آقا قبل از ازدواج اطرافیان خود را بشناسد. جوانان عزیز اولاً در خیابان نمی توان خانم انتخاب کرد خانمی که در خیابان به صورت زننده خودش را عرضه می­کند این در حقیقت برای تو اولین فرد نیستی تو آن را می­بینی البته خانم ها هم باید توجه کند که جوانان به ظاهر با تیپ عالی و جیبی خالی از غیرت  به دام شیطان نه یفتندتوجه کنیم رهبر معظم انقلاب فرمود: با مهریه کزایی ازدواج را برای جوانان سخت می کنند عذابی سخت در محضر خداوند خواهند داشت.
مسئله بعدی هشت آبان دوم ذیحجه شهادت محمد حسین فهمیده دانش آموز13 ساله که این روز مناسبتی بزرگ و مهم برای نوجوانان درس باشد که امام راحل (ره) فرمود رهبر من آن نوجوانان 13 ساله است که زیر تانک دشمن رفت و از نوجوان 13 ساله امام حسن (ع) درس گرفت .
مسئله بعدی شهادت حضرت آیت ا... سید محمد قاضی طبا طبایی امام جمعه تبریز اولین شهید محراب است و بهاء نماز جمعه خیلی گران قیمت است توجه کنیم که چنین بزرگوارنی فدای این مناسبت بزرگ و فریضه الهی و سیاسی کردند امام راحل (ره) فرمودند: نماز جمعه در راس همه امور است.
نکته بعدی جریان وال استریت در حقیقت یک رسوایی برای آمریکا بود. که هنوز ادامه دارد. چند روز پیش قذافی که به درک واصل شد.فهمیدند که چطور او را به کشند. تا بعضی چیزهای محرمانه علیه استکبار افشا نشود. به چه کسانی قذافی نفت پول لیبی را داد تا رئیس جمهور شود و تبلیغات بکنند. لذا با یک نوعی او را کشتند. تا اینها افشا نشود.کاملاً با برنامه و نقشه بود. و انقلابیون لیبی نمی توانستند به آسانی به او دست پیدا کنند. ناتو در حقیقت او را پیدا کرد. و اصل ضرب را ناتو زد. قبل از اینکه به درک واصل شود در قیام لیبی اوبامای مردم فریب شعار حقوق بشر می­داد که مردم لیبی باید آزاد شود. و قیام کنند.اما ببینید در امریکا چقدر جنایتها در وال استریت علیه حقوق بشر اتفاق می­افتد. و چقدر امریکا رسوا شد و در این قضایا آن آمریکا که در سال 88 فتنه ایران را در حقیقت رهبری می­کرد. الان با آشوب داخلی مواجعه شده بیداری اسلامی که رهبری فرمود: نشعت پیدا کرد از کشورهای اسلامی و الحمدالله سرایت پیدا کرد به کشورهای کفر و استکبار که البته اینها خواستند ترور نقشه اتهام تروریستی به ایران، که دو نفر ایرانی که ایران خودش آنها را قبول ندارد. یک نقشه احمقانه ریختند تا یک سری مسائل فراموش شود. که واقعاً رسوای در اندر رسوایی شد.