سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :190
بازدید دیروز :289
کل بازدید :902168
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 3:19 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

خطبه 31 اردیبهشت ص 1
????دولت بی طرفی خود را در #انتخابات ثابت کند/
???? مردم در انتخاب اصلح، به برنامه و سابقه عملیاتی کاندیداها توجه کرده و شعارهای دوران انتخابات را معیار اصلی انتخاب قرار ندهند.

?امام جمعه شهرستان خرم‌دره با اشاره به #مسؤولیت_دولت به عنوان مجری #انتخابات گفت: دولت باید بی‌طرفی خود را در انتخابات ثابت کرده و دولتمردان از بیان مسائلی که شائبه جانبداری از یک #کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

????به گزارش دفتر امام جمعه خرمدره ، حجت الاسلام حسینعلی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه #خرم‌دره با دعوت مردم به تقوا، حضور در #انتخابات را تکلیف الهی دانست و اظهار داشت: حضور در انتخابات، یک تکلیف الهی برای احقاق حق همگانی و دفاع از جغرافیای دینی و جغرافیایی است.


?وی با تکید بر اینکه #حضور حماسی، همراه با #بصیرت در #انتخابات موجب نا امیدی دشمن است، افزود: مردم ایران توجه دارند که دشمن به تمام عده و عُدّه در برابر اسلام ناب محمدی (ص) صف کشیده و بر همین اساس با #غیرت ایرانی، اسلامی خود، دشمنان را ناامید کرده و شکوه و عظمت خود را در برابر دشمنان نشان خواهند داد.


♦?خطیب نماز جمعه خرم‌دره آتش بس در #فلسطین_اشغالی راکارنامه پیروزی دیگری برای #مقاومت معرفی و خاطر نشان کرد: این پیروزی برآمده از وحدت در نقاط مختلف #فلسطین در پرتو سخنرانی #وحدت_بخش و #بصیرت_آفرین ولی امر مسلمانان عالم، حضرت امام خامنه‌ای بود.

?وی تصریح کرد: پیام مهم #پیروزی مردم مظلوم فلسطین برای اشغالگران که با حمایت #ایران_اسلامی شکل گرفت، بسیار گویا و روشن بود و رژیم اشغالگر قدس با شکست در برابر جبهه #مقاومت به این نتیجه رسید که عرض اندام در برابر #ایران_مقتدر فقط زوال و نابودی آن رژیم را نزدیک خواهد کرد.

 ??زاهدی پور با تأکید بر ضرورت عقلی و نقلی #انتخاب_اصلح و نگرانی دشمنان و معاندان از انتخاب یک رئیس جمهور #انقلابی اذعان داشت: برنامه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب در آستانه #انتخابات این است که انقلابیگری را مساوی با عدم ارتباط با دنیا و یا حداقل ارتباط در حد ضرورت متهم کنند.
 
?وی با اشاره به اینکه #غربگرایان تلاش دارند ارتباط با دنیا را در ارتباط با آمریکا و چند کشور اروپایی، آن هم از نوع ارتباط ذلت بار، منحصر کنند، ادامه داد: ترسوهای غربگرا سعی دارند به نام تعامل با آمریکا و البته برای رسیدن به مناصب و مطامع خود، به دنبال پیاده سازی مدل خاندان‌های زبونی مثل پهلوی و سعودی هستند.

 
??خطیب نماز جمعه خرم‌دره با بیان اینکه در باور غربگرایان پیشرفت و توسعه به معنای حاکمیت لیبرالیزم و #فرهنگ_غربی است، افزود: به فرمایش #علامه_مصباح_یزدی (ره) الگوی فکری غربگرایان چیزی جز ذلت و خودباختگی نیست.

?زاهدی پور یاد آور شد: تنها راه #نجات_کشور، اصلاح الگوهای معرفتی علوم انسانی و خودباوری دینی و احیا، ترویج و تعمیق سبک زندگی ایرانی، اسلامی است.

??وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده جریان‌ها و دولت‌هایی که #برنامه‌ای برای #معیشت ندارند، به کلی گویی‌های از قبیل آزادی و توسعه سیاسی و امثال آن می‌پردازند، تاکید کرد: مردم باید با توجه اساسی به #شعار_سال به کسی #رأی دهند که اعتقاد به عدالت در معیشت و دفاع از محرومان دارند.


?امام جمعه خرم‌دره، #انقلابی بودن را مهمترین معیار #اصلح معرفی کرد و گفت: کاندیداهای غیر انقلابی قادر به تأمین دنیا و آخرت مردم نخواهند بود.

?وی با اشاره به مسؤولیت #دولت به عنوان مجری انتخابات تأکید کرد: دولت باید بی‌طرفی خود را در #انتخابات ثابت کرده و دولتمردان از بیان مسائلی که شائبه جانبداری از یک #کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

?زاهدی پور یاد آور شد: کاندیداها باید در حوزه‌های مختلف مانند؛ #عدالت و #معیشت،کنترل جمعیت، مدیریت #فضای_مجازی، ترویج سبک اسلامی، افزایش #ارزش_پول_ملی، روش‌های اشتغال آفرینی برنامه ارائه دهند.

??وی با بیان اینکه یکی از معیارهای عدم #صلاحیت یک کاندیدا، تخریب کاندیداهای دیگر به جای نقد است، افزود:کاندیداها برای #تبلیغات خود برنامه ارائه دهند.

??خطیب نماز جمعه خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به #مذاکرات_وین گفت: تیم #مذاکره باید مواظب باشد که دشمن در صدد است با فرسایشی کردن #مذاکرات_برجامی، ضمن بهره‌برداری انتخاباتی از مذاکرات وین، از زیر بار لغو #تحریم‌ها شانه خالی کند.

?وی تصریح کرد: هدف آمریکا در بازگشت به برجام بهره‌برداری از آن در راستای زیر فشار قرار دادن #ایران البته بدون دادن هر گونه #امتیاز است.


??رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خرمدره با تبیین مشکلات اقتصادی کشور و لزوم مدارا با فقرا و توجه ویژه دین اسلام به فقرا و همنشینی پیامبر اکرم (ص) با فقرا گفت: تکرار کتک زدن دستفروش در یکی از شهرهای کشور و هشدار در مورد تکرار آن گفت: برخوردهای ناروا با این افراد با اصول بنیادین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نبوده و لازم است قوه قضائیه، به ویژه دادستان‌ها برخورد جدی با چنین اقدامات غیر اخلاقی و غیر دینی داشته باشند.


      

حضور و با بازدید حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره از اداره #ورزش و #جوانان شهرستان در تاریخ 1400/2/30


?امام جمعه شهرستان در این بازدید ضمن تشکر از زحمات رئیس محترم و کارکنان، اداره #ورزش و جوانان را یکی از ادارت #فرهنگی دانست که در رده های مختلف سنی حضور دارند و این ظرفیت خوبی است که باید از این ظرفیت برای #تربیت جوانان بهره برد.


?رییس قرار گاه فرهنگی شهرستان با اشاره به جایگاه #اخلاق در ورزش گفت: اداره ورزش و جوانان می تواند با اختصاص بخشی از زمان ورزش به اخلاق، بسیاری از #مشکلات و آسیب های اجتماعی را #اصلاح کرد.


?وی در ادامه به جایگاه اخلاق و جوانمردی در ورزش های #باستانی #ایرانی_اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولین ورزش و جوانان در این مورد می توانند از #کارشناسان این امر دعوت کنند تا در جلسه #شورای_فرهنگ_عمومی شرکت کنند و راهکارهایی برای #فرهنگ_سازی در #ورزش ارائه دهند.


?حجت الاسلام #زاهدی_پور با اشاره به جوان بودن ورزشکاران و لزوم برنامه ریزی #فرهنگی_ اخلاقی  گفت: با توجه به جاذبه ای که در #ورزش وجود دارد، باعث حضور پر رنگ جوانان می شود که باید از این #ظرفیت برای مصون سازی #فرهنگی و ایجاد معنویت در گروه های مختلف ورزشی استفاده کرد.


      

دیدار دکتر #عبداللهی رئیس #دانشگاه_کار خرمدره با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور #امام_جمعه شهرستان


      

#فلسطین
#قدس_اشغالی
#فلسطین_اشغالی
#ائمه_جمعه

??انتشار نامه ائمه جمعه جمهوری اسلامی ایران،  خطاب به ائمه جمعه جهان اسلام در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی

??? متن نامه سرگشاده ائمه جمعه جمهوری اسلامی ایران،  خطاب به ائمه جمعه جهان اسلام در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حاوی چهار محور و پیشنهاد عملیاتی و اجرایی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.
موضوع فلسطین بی تردید مسئله اول جهان اسلام است و ملت ایران همواره پیشتاز دفاع از مظلوم بوده است، نجات فلسطین و قدس شریف بیشتر از همیشه نیازمند اتحاد و یکدلی مسلمانان وآزادی خواهان جهان است، ولی متاسفانه در چند سال اخیر شاهد عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی هستیم، که همین امر باعث امنیت بیشتر رژیم غاصب صهیونیست در منطقه و نیز جنایات روزافزون این رژیم اشغالگر شده است.
??? در همین راستا و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اشغالی و محکومیت جنایات بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی متن نامه سرگشاده ائمه جمعه جمهوری اسلامی ایران،  خطاب به ائمه جمعه جهان اسلام در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حاوی چهار محور و پیشنهاد عملیاتی و اجرایی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لینکهای زیر بپیوندید??????:
??:sapp.ir/namazejome
??:eitaa.com/namazejome
??:http://ejna.ir
شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»:
?? https://www.instagram.com/namayejome?


      

برگزاری جلسه شورای #فرهنگ_عمومی شهرستان #خرمدره با موضوع راه کارهای #افزایش_جمعیت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان در حسینیه ی امام خمینی (ره) در تاریخ 1400/2/29

" و انکحوا الایامی منکم و الصالحین من عبادکم و امائکم ان یکونوا فقرا یغنهم الله من فضله و الله واسع علیم "

?امام جمعه خرمدره با مهم شمردن مسئله ی #انتخابات گفت: بهترین انتخابات ، #حضور_حداکثری به همراه #انتخاب شخص اصلح است.

?حجت الاسلام زاهدی پور با ابراز نگرانی از #کاهش_رشد_جمعیت کشور گفت: طبق آمارهای موجود شاهد کاهش رشد جمعیت هستیم که متاسفانه در  مسئله #کنترل_جمعیت گاهی دچار افراط و گاهی هم دچار تفریط شده ایم که در آینده نزدیک با #مشکلات اساسی مواجه خواهیم شد، پس این مسئله نیازمند اقدامات ویژه است.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان رشد جمعیت هر کشور را از #ابزار_قدرت آن کشور شمرد و تاکید کرد: جمعیت در معادلات بین المللی، نظامی، اقتصادی و.... حرف اول را می زند، متاسفانه بعضی وقت ها #جمعیت زیاد مایه ی عذاب شمرده می شود، در حالی که چنین نیست، و با #افزایش_جمعیت است که موفقیت های بسیاری کسب می شود که در این زمینه می توان به کشور #چین اشاره کرد، با وجود افزایش جمعیت نه تنها دچار مشکلات نشده اند بلکه در حال تبدیل شدن به #قطب_اقتصادی جهان هستند، حتی در سایر زمینه ها مانند #ورزش هم دارای #پیشرفت های بسیاری بوده اند، پس اگر در مسئله ی #افزایش_جمعیت برنامه ریزی وجود داشته باشد، نه تنها مشکل ایجاد نمی کند، بلکه یک #فرصت استثنایی برای پیشرفت کشور در همه ی زمینه هاست.

?وی در ادامه به مسئله ی #فرهنگ_سازی در زمینه ی #رشد_جمعیت اشاره کرد و گفت: در مسئله ی رشد جمعیت فرهنگ ما باید #ایرانی_اسلامی باشد، چرا که منشا مشکلات جمعیتی کشور در پیروی از #فرهنگ_غربی است، این غرب است که دارای #سلطه ی رسانه ای می باشد و آن طور که دوست دارد خود نمایی می کند و برنامه های خود را پیش می برد، و یکی از برنامه های غرب #کنترل_جمعیت سایر کشورها می باشد، چرا که موفقیت آن ها در عقب نگه داشتن سایر کشورها می باشد که از جمله ی آن ها کنترل جمعیت سایر کشورها می باشد.

?حجت الاسلام زاهدی پور #دین_داری را منشا حل بسیاری از #مشکلات دانست و گفت: مشکلاتی که امروزه در کشورهای غربی شاهد آن هستیم و می توان به توزیع نا عادلانه ی #ثروت در آمریکا اشاره کرد که 67 درصد ثروت این کشور تنها در اختیار 11 درصد جمعیت آن می باشد از بی دینی آن ها سرچشمه می گیرد، و اگر هم دین داشته باشند، دین تحریف شده می باشد.

?امام جمعه خرمدره به تشریح #فرهنگ ایرانی_اسلامی پرداخت و گفت: فرهنگ ما به گونه ای است که غرب آن را قبول ندارد، چرا که فرهنگ ما آماده سازی برای #ظهور است، که غرب با آن مخالف بوده و آن را مغایر با #منافع خود می داند، تمام تلاش #غرب این است که فرهنگ خود را بر ما غالب سازد و ما را به ابزاری برای رسیدن به اهداف خود قرار دهد، مثل زمانی که سران مملکت ما هم مثل سران برخی کشورها تنها گاو شیرده آن ها بودند و کارایی دیگری نداشتند و تنها ابزاری برای رسیدن #غرب به اهدافشان بودند.

?در پایان جلسه، حاضران راه کارهای خود را برای #افزایش_جمعیت ارائه دادند.


      

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور :
دشمن برای ضربه زدن به مبانی نظام اسلامی، در صدد است اسلام منهای روحانیت را ترویج کند؛ امام راحل (ره) فرمود: #اسلام_منهای_روحانیت، #اسلام_آمریکایی است.
#مفسر_نمایان نهضت آزادی، نقش زیادی در این زمینه داشتند.


      

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره با موضوع #بصیرت در #انتخابات در حضور #اساتید و #طلاب حوزه علمیه #حضرت_معصومه سلام الله علیها خرمدره و #تجلیل از اساتید به مناسبت #روز_معلم


      

دیدار اعضای #ستاد_ائتلاف شهرستان #خرمدره با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه #خرمدره در تاریخ 1400/2/26 در حسینیه ی امام خمینی (ره)

?امام جمعه خرمدره ضمن تشکر از حضار محترم و تبریک #عید_سعید_فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: حرکت #انقلابی که در سطح شهرستان وجود دارد، فارغ از هر نتیجه، عملی مبارک بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

?حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به #جایگاه_روحانیت در نظام حاکمیتی اسلام و دخالت افراد غیر روحانی در فعالیت های تخصصی دینی گفت: دشمن برای ضربه زدن به #مبانی_اسلامی، درصدد است، اسلام منهای روحانیت را ترویج کند، #امام_راحل(ره) فرمود: اسلام منهای روحانیت، #اسلام_آمریکایی است، #مفسر_نمایان نهضت آزادی، نقش زیادی در این زمینه داشتند، همچنین یکی از عادت های غلطی که بین مردم مرسوم شده، #امام_جماعت شدن هر شخصی غیر از روحانیت می باشد، که این همان خواسته ی دشمن است که کاری خطرناک مخصوصا برای #انقلاب است.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان، #تدبیر_و_مدیریت را دو #رکن_اساسی در #حکومت_دینی شمرد و گفت: اگر مبانی نظری حل شود، اعتقادات هم درست می شود، که نتیجه ی آن #انتخاب فرد اصلح است.

?وی در ادامه #افزایش_قیمت خودرو و لوازم خانگی را از مصادیق مهم بی تدبیری و سو مدیریت دانست و تاکید کرد: ابتدا که افزایش قیمت این دو محصول کلید خورد، آن را مربوط به #افزایش_قیمت_ارز می دانستند، ولی اکنون که قیمت ارز سیر نزولی پیش گرفته باز هم شاهد افزایش قیمت این محصولات هستیم، که ناشی از #بی_تدبیری است، که خود این مطلب هم نشات گرفته از کم کاری #افراد_انقلابی می باشد.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور یکی از راه های اصلی #تقویت جبهه ی انقلاب و آسیب زدایی از این جبهه را #تبیین مبانی شناختی و معرفتی و نظری #نظام_اسلامی و تعمیق ارزش های بنیادین آن بر شمرد و وظیفه ی مهم #نیروهای_انقلابی را یک وظیفه ی مستمر و غیر مقطعی دانست و تاکید کرد: محدود کردن فعالیت های نیروهای انقلابی به زمان #انتخابات یک خطای مهم است، چرا که نیروهای انقلابی باید به صورت همه جانبه و به ویژه بعد از انتخابات با روش های مختلف از جمله تشکیل کار گاه های تخصصی اقشار مختلف جامعه، به ویژه #جوانان را با اصول مبانی آشنا سازند.

?وی در ادامه حرکات احساسی و مقطعی را از آسیب های مهم #انقلابی_گری دانست و گفت: اینکه می بینیم در برخی #انتخابات، انتخاب های غیر عقلانی صورت میگیرد به این معناست که انقلابی گری به صورت بنیادین به یک #فرهنگ عمومی تبدیل نشده است.

?امام جمعه خرمدره با اشاره به روایت "کلکم راع و کلکم مسئول" گفت: از ویژگی های مهم #مردم_سالاری_دینی، مسئولیت در برابر خداست و بر همین اساس به تعبیر حضرت علی (ع)، #انتخاب اصلح با شایسته گزینی مهمترین معیار پیشرفت و بالندگی یک حکومت بوده و از سوی دیگر #انتخاب افراد ناشایست و ناتوان موجب افول و عقب ماندگی یک نظام حاکمیتی است.


      

#تودیع و #تکریم مهندس #هاشمی_نژاد و #معارفه مهندس #ابراهیمی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره و مهندس #خواجه_ای مدیر کل #بنیاد_مسکن_انقلاب_اسلامی استان #زنجان مورخ 26 اردیبهشت 1400


      

دیدار دکتر موسوی مدیر کل هلال احمر استان زنجان به همراه همکاران با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره مورخ 26 اردیبهشت 1399


      
<      1   2   3   4   5   >>   >