سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :276
بازدید دیروز :289
کل بازدید :902254
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 11:42 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

نارضایتی مردم از عملکرد مسؤولان است/مشارکت حداکثری در انتخابات نماد بلوغ سیاسی است.

امام جمعه #خرمدره با تبیین #انواع_حکومت در کشورهای مختلف تصریح کرد: #جمهوری_اسلامی، جامع‌ترین حکومت از نوع #مردم_سالاری است، که امتیاز آن #دینی بودن و تناسب آن با #اعتقادات جامعه #ایران است؛ بنابراین به تعبیر #رهبر_معظم_انقلاب، نارضایتی‌ها از نظام حکومتی ایران که بلکه از عملکرد برخی مسئولان است.

به گزارش  دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به دستاوردهای ایجابی و سلبی #انقلاب و نظام اسلامی (علمی، صنعتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و قطع ایادی دشمنان از کشور) و اختیارات #رئیس_جمهور اظهار کرد: #مشارکت_حداکثری در #انتخابات نماد مسئولیت مردم بوده و نشان از #بلوغ_سیاسی_و_اجتماعی است.


امام جمعه #خرمدره با تبیین انواع حکومت در کشورهای مختلف تصریح کرد: جمهوری اسلامی، جامع‌ترین حکومت از نوع #مردم_سالاری است، که امتیاز آن دینی بودن و تناسب آن با #اعتقادات جامعه ایران است؛ بنابراین به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نارضایتی‌ها از نظام حکومتی ایران که بلکه از عملکرد برخی مسئولان است.


وی با اشاره به اهمیت #مشارکت_حداکثری در #انتخابات افزود: شکی نیست که مشارکت حداکثری در #انتخابات بسیار مهم بوده و نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی است.


زاهدی پور گفت: معاندان و مخالفان #نظام باید بدانند که نقطه عزیمت مردم در #انتخابات، حفظ و تقویت نظام از سویی و #رفع_مشکلات مملکت از سوی دیگر است و حضور یا عدم حضور کاندیدای جریان خاص مدّ نظر مردم با #بصیرت نیست.


خطیب جمعه #خرمدره با اشاره به اینکه انتخابات بهترین روش برای ایجاد #تغییر در مسئولان است و نشان از جایگاه و اهمیت #انتخاب‌کنندگان در مردم‌سالاری دینی دارد، ادامه داد: انتخابات در #نظام_جمهوری_اسلامی، نماد حق و تکلیف است و در عین حال انتخابات اصلی‌ترین ظرفیت برای #حل_مشکلات_اساسی کشور است.


وی با تبیین نقش #انقلاب_اسلامی ایران در معادلات جهانی و ایجاد دو قطبی #اسلام و استکبار افزود: جبهه استکبار و به ویژه #غرب از دوقطبی اسلام و استکبار راضی نیست و #انتخابات در جمهوری اسلامی، تقویت کننده این دو قطبی است.


زاهدی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیانات #رهبر_معظم_انقلاب در دیدار با #نمایندگان_مجلس، ضمن آن که جایگاه مهم مجلس و به ویژه #جایگاه_مجلس دوازدهم را نشان داد، قطب‌نمای سیر حرکت مردم، کاندیداها و مجریان #انتخابات بود که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.


امام جمعه #خرمدره با اشاره به ضرورت عقلی و دینی بررسی #صلاحیت‌_کاندیداها در #شورای_نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان مهمترین نهاد حامی #انتخابات_سالم است و البته کسانی که پرونده‌های خیانت به نظام و مردم ایران را دارند، از وجود شورای نگهبان ناراضی هستند.


وی با اشار ه به اینکه  به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بعضی‌ها وقتی که خودشان تأیید می‌شوند یا #انتخاب می‌شوند، انتخابات و شورای نگهبان را قبول دارند، ادامه داد: اما اگر روزی  صلاحیتشان تأیید نشود، یا انتخاب نشوند، انتخابات و #شورای_نگهبان را زیر سؤال می‌برند.


زاهدی پور افزود: مردم ایران ضمن تأکید بر حفظ #جایگاه_مهم_شورای_نگهبان، دفاع تمام قد خود از این نهاد انقلابی و پاسدار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کند.


امام جمعه خرمدره با تبیین #حضور_پرشور مردم #سوریه در انتخابات تصریح کرد: حضور پرشور مردم #سوریه در #انتخابات و به ویژه رأی قاطع به #بشار_اسد، نشانه‌ای قاطع از پیروزی #جبهه_مقاومت و #نظام_جمهوری_اسلامی در غرب آسیاست؛
وی با بیان اینکه دشمنان #مقاومت و آزادی‌خواهی، از انتخابات سوریه خشمگین هستند و این عصبانیت یکی از نشانه‌های #پیروزی_جبهه_حق است، افزود: #مسئولان باید توجه کنند که امروز اصلی‌ترین اولویت ایران عزیز، #برگزاری_انتخابات_با_شکوه است و محدودیت‌ها و #پروتکل‌های_بهداشتی کرونایی باید به نحوی اجرا شود که شور انتخاباتی تحت الشعاع قرار نگیرد.


      

دوشنبه / 3 خرداد 1400 / 13:03 دسته‌بندی: زنجان  کد خبر: 1400030302137 خبرنگار : 50163

امام جمعه خرم‌دره:

کاندیداها برای معیشت مردم برنامه داشته باشند

ایسنا/زنجان امام جمعه خرم‌دره گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید برای معیشت مردم برنامه داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، به مسئولیت دولت به عنوان مجری انتخابات گریزی زد و اظهار کرد: دولت باید بی‌طرفی خود را در انتخابات ثابت کرده و دولت‌مردان از بیان مسائلی که شائبه جانب‌داری از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

وی حضور در انتخابات را تکلیف الهی دانست و گفت: حضور در انتخابات، یک تکلیف الهی برای احقاق حق همگانی و دفاع از جغرافیای دینی و جغرافیایی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضور حماسی، همراه با بصیرت در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است، افزود: مردم ایران توجه دارند که دشمن با همه توان در برابر اسلام ناب محمدی صف کشیده و بر همین اساس با غیرت ایرانی - اسلامی خود، دشمنان را ناامید کرده و شکوه و عظمت خود را در برابر دشمنان نشان خواهند داد.

زاهدی‌پور با تاکید بر ضرورت عقلی و نقلی انتخاب اصلح و نگرانی دشمنان و معاندان از انتخاب یک رئیس‌جمهور انقلابی، اذعان کرد: برنامه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب در آستانه انتخابات این است که انقلابی‌گری را مساوی با ارتباط نداشتن با دنیا و یا حداقل ارتباط در حد ضرورت متهم کنند.

وی با اشاره به اینکه غرب‌گرایان تلاش دارند ارتباط با دنیا را در ارتباط با آمریکا و چند کشور اروپایی، آن هم از نوع ارتباط ذلت‌بار منحصر کنند، ادامه داد: ترسوهای غرب‌گرا سعی دارند به نام تعامل با آمریکا و البته برای رسیدن به مناصب و مطامع خود، به دنبال پیاده‌سازی مدل خاندان‌های زبونی مثل پهلوی و سعودی هستند.

امام‌ جمعه خرم‌دره با بیان اینکه در باور غرب‌گرایان پیشرفت و توسعه به معنای حاکمیت لیبرالیزم و فرهنگ غربی است، افزود: به فرمایش علامه مصباح یزدی الگوی فکری غرب‌گرایان چیزی جز ذلت و خودباختگی نیست.

زاهدی‌پور یادآور شد: تنها راه نجات کشور، اصلاح الگوهای معرفتی علوم انسانی و خودباوری دینی و احیا، ترویج و تعمیق سبک زندگی ایرانی - اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده جریان‌ها و دولت‌هایی که برنامه‌ای برای معیشت ندارند، به کلی‌گویی‌هایی از قبیل آزادی و توسعه سیاسی و امثال آن می‌پردازند، تاکید کرد: مردم باید با توجه اساسی به شعار سال به کسی رأی دهند که اعتقاد به عدالت در معیشت و دفاع از محرومان دارند.

امام جمعه خرم‌دره، انقلابی بودن را مهم‌ترین معیار اصلح معرفی کرد و گفت: کاندیداهای غیرانقلابی قادر به تامین دنیا و آخرت مردم نخواهند بود.

وی با اشاره به مسئولیت دولت به عنوان مجری انتخابات، متذکر شد: دولت باید بی‌طرفی خود را در انتخابات ثابت کرده و دولت‌مردان از بیان مسائلی که شائبه جانب‌داری از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

زاهدی‌پور یادآور شد: کاندیداها باید در حوزه‌های مختلف مانند عدالت و معیشت، کنترل جمعیت، مدیریت فضای مجازی، ترویج سبک اسلامی، افزایش ارزش پول ملی و روش‌های اشتغال‌آفرینی برنامه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای صلاحیت نداشتن یک کاندیدا، تخریب کاندیداهای دیگر به جای نقد است، افزود: کاندیداها برای تبلیغات خود برنامه ارائه دهند.
https://b2n.ir/e40064


      

دیدار حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام‌ جمعه شهرستان #خرمدره به همراه سرهنگ امیرخانی فرمانده محترم #سپاه ناحیه خرمدره، آقای کلانتری سرپرست محترم #بنیاد_شهید و دیگر همراهان با حاج #محمد_فیروزی جانباز عملیات بیت المقدس، به مناسبت سالروز آزادی #خرمشهر


      

دیدار حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام‌ جمعه شهرستان #خرمدره به همراه سرهنگ امیرخانی فرمانده محترم #سپاه ناحیه خرمدره، آقای کلانتری سرپرست محترم #بنیاد_شهید و دیگر همراهان با خانواده #شهید_مجید_مرشدی به مناسبت سالروز آزادی #خرمشهر


      

#یادواره_شهدا به مناسبت فرا رسیدن #سوم_خرداد و گرامیداشت عملیات #بیت_المقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره  مورخ 3 خرداد 1400برگزار گردید.


      

مراسم گرامیداشت #هفته_ایثار و #شهادت با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره


      

دیدار هیئت امنای #مسجد جامع #خرمدره با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در تاریخ 1400/3/2

"انما یعمر مساجد الله من آمن بالله و الیوم الآخر و اقام الصلاه و آتی الزکاه"

?امام جمعه خرمدره با تقدیر از زحمات هیئت امنا گفت: #خدمات و زحمات اعضای هیئت امنا جای تقدیر و تشکر دارد چرا که دارای سختی های فراوانی بوده و تنها کسانی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند آن را درک کنند.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور با توجه به شرایط موجود، #مسجد_سازی را کاری سخت و حساس شمرد و گفت: با شرایطی که هم اکنون بر #جامعه حاکم است و مردم دچار #مشکلات_اقتصادی فراوانی هستند و طرفی هم که دشمن #اعتقادات مردم را هدف قرار داده، در چنین شرایطی ساخت #مسجد و رسیدگی به آن کاری بسیار دشوار است.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان، #فرهنگ_سازی در مساجد و تعلیم #مسائل_دینی را یکی از مهمترین امور شمرد و افزود: یکی از راه هایی که می توان از آن در جهت فرهنگ سازی استفاده کرد، #فضای_مجازی می باشد، در این زمینه دشمن بسیار فعال بوده و در جهت تضعیف #اعتقادات مردم بسیار فعال عمل می کند، ما هم می توانیم با #برنامه_ریزی درست از این #فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

?وی در ادامه #جوانان را سرمایه ی اصلی یک جامعه شمرد و گفت: در بحث هیئت امنا حتما باید تعدادی از آنان را #جوانان تشکیل دهند، چون جوان دارای #شور_و_نشاط می باشد و می تواند در زمینه ی #فرهنگ_سازی فعالیت گسترده ای داشته باشد.

?حجت الاسلام #زاهدی_پور با اشاره به جایگاه #روحانیت در #نظام_حاکمیتی_اسلام و دخالت افراد غیر روحانی در فعالیت های تخصصی دینی گفت: دشمن برای ضربه زدن به مبانی اسلامی درصدد است، #اسلام منهای روحانیت را ترویج دهد، و مساجد را خالی از روحانی کند، پس یکی از انتظاراتی که از هیئت امنا می باشد این است که با وجود روحانی مساجد، دیگر اشخاص #پیش_نماز نشوند و تا جایی که امکان دارد روحانیت تحت #حمایت قرار گیرد.


      

#تقدیر از #خیرین و #داوطلبان هلال احمر شهرستان و #افتتاح_خانه_هلال اداره ورزش و جوانان با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره و مسئولان استان و شهرستان مورخ 2 خرداد 1400 برگزار شد.


      

در راستای دستگیری از #نیازمندان_جامعه و متأثرین از #کرونا #سومین مرحله #توزیع_بسته های حمایتی معیشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره و مسئولان استان و شهرستان مورخ 2 خرداد 1400 برگزار شد.


      

در راستای دستگیری از #نیازمندان_جامعه و متأثرین از #کرونا #سومین مرحله #توزیع_بسته های حمایتی معیشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره و مسئولان استان و شهرستان مورخ 2 خرداد 1400 برگزار شد.


      
<      1   2   3   4   5   >>   >