سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :64
بازدید دیروز :281
کل بازدید :902323
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/20    ساعت : 3:39 ص
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

#نماز بر پیکر #ام_زوجه حجت الاسلام و المسلمین #نوری امام جمعه محترم #صائین_قلعه توسط حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره مورخ 25 رمضان 1442


      

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه مجازی با اشاره به هفته معلم و تبریک این روز به همه معلمان اظهار کرد: اینکه خداوند خود در جایگاه تعلیم قرار می‌گیرد و بهترین و کامل‌ترین انسان‌ها را برای تعلیم و نجات بشریت از جهالت انتخاب می‌کند، نشان از جایگاه برجسته معلمی است.
امام جمعه خرمدره با بیان اینکه باید توجه کنیم که اصلی‌ترین وظیفه یک معلم حرکت دادن جامعه متعلمین در مسیر تزکیه و تقوا و به ویژه بصیرت سیاسی است، افزود: استاد شهید مطهری هم به لحاظ روش تعلیم و هم به لحاظ شخصیت انسانی خود، یک الگوی وارسته برای معلمان بوده و بهترین معیار برای سنجش موفقیت معلمان است.  
وی با تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات کارگران و با اشاره به اینکه کارگران جایگاه ویژه در فرهنگ دینی داشته و حمایت از کارگران یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های تولید است، تصریح کرد: کارگران موتور محرکه جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه قدس به چند دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: قدس قبله اول مسلمانان و 13 سال در مکه و 17 ماه در مدینه به سوی بیت المقدس نماز خوانده شده است.
زاهدی پور با بیان اینکه معراج پیامبر در قدس صورت گرفته است، گفت: نماز در بیت المقدس برابر با هزار نماز یا نماز واجب در آن برابر با یک حج و نماز مستحب در آن برابر با یک نافله به فرمایش امام صادق (ع) است.
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه دفاع از اماکن تاریخی و دینی، دفاع از هویت است، تصریح کرد: اصولاً تاریخ نشان می‌دهد جوامع قوی، برای حفظ هویت خود تلاش می‌کنند و جوامعی که این‌هویت‌ها را مانند دین، زبان و غیره حفظ نمی‌کنند، حتی در عرصه‌های دیگر نیز اقتدار کافی نداشته و حتی در صورت پیشرفت نیز همیشه دنباله‌رو هستند.
زاهدی پور با بیان اینکه اشغال قدس به معنای ایجاد پایگاه از سوی دشمن در کنار مسلمانان است، گفت: ما به عنوان مسلمان تا حدی که می‌توانیم باید از مظلومان، به ویژه از  مسلمانان مظلوم دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه نقشه رژیم صهیونیستی‌ محدود به فلسطین نبوده و شعار نیل تا فرات بخش مهمی از ایران را هم در بر‌می‌گیرد، تصریح کرد: بنابراین اجازه رشد به رژیم صهیونیستی پروراندن مار در آستین است.
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه آن‌ها که فکر می‌کنند که ارتباط اعراب با رژیم اشغالگر موجب تقویت آن رژیم می‌شود، اشتباه می‌کنند؛ چرا که با گذشت زمان، آن رژیم به تدریج دست‌درازی به کشورهای عربی را نیز آغاز کرده و این آغازی مجدد برای مقاومت خواهد بود، تاکید کرد: آزادی فلسطین به معنای دسترسی ما به یک شاهراه ارتباطی و جغرافیایی برای صدور انقلاب و آماده‌سازی زمینه‌های ظهور است، ضمن آن که اگر با تفکر ملی‌گرایی هم بیندیشیم، گسترش نفوذ ایران در کشورهای دیگر به معنای اقتدار آن در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصاد است.
زاهدی پور در ادامه با بیان اینکه دیپلماسی و دموکراسی ادعایی امروز دشمن، قرآن‌های بر نیزه در جنگ صفین است که با تحمیل حکمیت فریبکارانه، مسیر جامعه اسلامی را تغییر داد، افزود: باید در مقابل دشمنان آگاه باشیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با سخنان وزیر امور خارجه و دو قطبی‌سازی میدان و دیپلماسی و اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب این بیانات مایه تأسف بوده و تکرار حرف‌های دشمن است، تصریح کرد: سخنان وزیر امور خارجه حداقل از دو جهت مخدوش است؛ اولاً؛‌ پیش فرض این سخنان، این است که گویا سیاست‌های خارجی کشور را وزارت خارجه تعیین می‌کند، این در حالی است که وزارت خارجه به عنوان مجری سیاست‌های نظام اسلامی، صرفاً باید به ارائه راهکارهای عملیاتی‌سازی سیاست‌های نظام اسلامی همت کند و ثانیاً؛ این سخنان بر این پیش‌فرض باطل استوار است که ایفای نقش مقتدرانه نیروهای مسلح، مانع از تحقق سیاست‌هاست، این در حالی است که طرف مقابل، یک دشمن زورگو و بی‌منطق است.
امام جمعه خرمدره با بیان اینکه در دنیای امروز دیپلماسی بدون اقتدار نظامی یک خیال باطل و بیهوده بوده و پیش‌فرض آن اعتماد ساده‌لوحانه به دشمن است، افزود: دیپلماسی و دموکراسی ادعایی امروز دشمن، قرآن‌های بر نیزه در جنگ صفین است که با تحمیل حکمیت فریبکارانه، مسیر جامعه اسلامی را تغییر داد.
 زاهدی پور تصریح کرد: تصور صلح بدون اقتدار در میدان نظامی و حل مشکلات اقتصادی آن هم در برابر دشمنی جنایتکار که هدفی جز گسترش سلطه استعماری و استثماری خود ندارد، بسیار ساده‌لوحانه و تأسف‌بار است.
وی افزود: در برابر روح بلند و جایگاه رفیع سردار سلیمانی سر تعظیم فرود‌ می‌آوریم و همه مسؤولان را به ادامه آن شهید و همه شهدای عزیز اسلام و در یک کلمه حرکت در مسیر ولایت دعوت می‌کنیم.

امام جمعه خرمدره با اشاره به افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی داخلی گفت: مصوبه افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی با وجود کاهش قیمت دلار یک تصمیم شترمرغی در آستانه انتخابات بوده و موجب یأس و ناامیدی است.
زاهدی پور افزود: مصوبه افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی با وجود کاهش قیمت دلار نشان دهنده این است که برخی مسئولان یا توان ذهنی خود را از دست داده‌اند و یا به دلیل فاصله گرفتن از مردم، آگاهی کافی از واقعیت‌ها ندارند و یا اینکه صرفاً به دفاع از مرفهان بی‌درد می‌اندیشند.
انتهای پیام/73002/ق


      

مراسم احیای #شب_قدر بیست و سوم ماه #رمضان

سخنران: حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره

مکان: جوار #شهدای_گمنام خرمدره
ساعت: 22


      

برگزاری مراسم سخنرانی و در جوار شهدای گمنام خرمدره با سخنرانی و مناجات حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان خرمدره

جهت مشاهده پخش زنده مراسم به پیج اینستاگرامی
 https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
مراجعه فرمائید.


      

آغاز تهیه و توزیع یکصد بسته غذایی در بین نیازمندان با همکاران اصناف و بازاریان و کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمدره، با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان


      

برگزاری جلسه شورای #امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور و با حضور سایر اعضای شورا در حسینیه امام خمینی (ره)

?در ابتدای جلسه حجت الاسلام #زاهدی_پور با تسلیت فرا رسیدن #ایام_شهادت حضرت #امیرالمومنین_علی (ع)، #لیالی_قدر را فرصتی مناسب برای بهره مندی کامل از #معنویات شمرد و افزود: #شب_قدر شبی است که #قرآن در آن نازل شده(الذی انزل فیه القرآن) و در برتری این شب همین بس که خداوند آن را بر هزار ماه برتری داده است.

?امام جمعه خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از #مدافعان_سلامت گفت: قشری که در راس و در #میدان مبارزه با کرونا هستند مدافعان سلامت می باشند که باید قدر دان زحمات این عزیزان باشیم.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان علت بسیاری از مشکلات را عدم #برنامه_ریزی درست شمرد و گفت: وجود یک برنامه ی صحیح و منسجم بسیاری از #مشکلات را حل کرده و تبعیض هایی که هم اکنون در جامعه باعث بد بینی شده را برطرف می کند.

?حجت الاسلام زاهدی پور منشا #کرونا را بی دینی شمرد و گفت: این که امروز ویروس منحوس کرونا سراسر جهان را فرا گرفته، به خاطر #عدم_رعایت عده ای بی دین در گوشه ای از دنیا می باشد که باعث گرفتاری کل جهان شده اند، همچنین طبق #آمار وزارت بهداشت کمترین آمار مبتلا به کرونا بین متدینین بوده است، پس با #ترویج_صحیح_دین می توان به نحو احسن با کرونا مقابله کرد.

?وی در ادامه به مسئله ی مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک #اصل است، که متاسفانه به نحو صحیح اجرا نمی شود که خود این عدم اجرا، سرمنشا بسیاری از مشکلات می باشد.

?همچنین در این جلسه، سایر اعضا پیشنهادات خود را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و درباره مسئله ی #کرونا بیان کردند.

?در پایان هم #مصوباتی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مسئله ی کرونا ابلاغ شد و برای اجرا به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.


      

حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره، آقای #کاظمی معاون محترم فرماندار، آقای #جمادی رئیس محترم آموزش و پرورش به مناسبت #هفته_معلم به صورت #نمادین در تعدادی از #مدارس حضور یافته و از #معلمان تجلیل و قدر دانی کردند.

در این برنامه امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) و #تبریک_روز_معلم از همه معلم هایی که در شهرستان و سایر شهر ها #فعالیت و #تدریس می کنند تشکر و قدرانی و برای همه آنها آرزوی عاقبت به خیری کردند.

رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان با گرامی داشت یاد و نام #شهید_آیت_الله_مطهری گفت:  روشی که شهید مطهری داشتند روشی #ایثار_گرانه بود و از لحاظ  #شخصیتی_و_علمی الگو برای تمام معلمان در یکی دو قرن معاصر هستند، خصوصیتی که در پیامبر اکرم (ص) بود که حضرت طبیب دوار بودند، #شهید_مطهری هم به تبعیت از ایشان چنین خصوصیتی داشتند، سخنرانی ها و کتابهای این #شهید بزرگ بخشی از مشکلات جامعه را مطرح می کند و برای کشور و جامعه و انسانها مایه خیرات و برکات است.

ایشان در پایان یاد و خاطر#شهدای_معلم و #دانش_آموز را گرامی داشت و برای معلمانی که در قید حیات نیستند و برای جامعه اسلامی زحمت کشیدند از خداوند رحمت و رضوان الهی را خواستند.


      


      

حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره، آقای #کاظمی معاون محترم فرماندار، آقای #جمادی رئیس محترم آموزش و پرورش به مناسبت #هفته_معلم به صورت #نمادین در تعدادی از #مدارس حضور یافته و از #معلمان تجلیل و قدر دانی کردند.

در این برنامه امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) و #تبریک_روز_معلم از همه معلم هایی که در شهرستان و سایر شهر ها #فعالیت و #تدریس می کنند تشکر و قدرانی و برای همه آنها آرزوی عاقبت به خیری کردند.

رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان با گرامی داشت یاد و نام #شهید_آیت_الله_مطهری گفت:  روشی که شهید مطهری داشتند روشی #ایثار_گرانه بود و از لحاظ  #شخصیتی_و_علمی الگو برای تمام معلمان در یکی دو قرن معاصر هستند، خصوصیتی که در پیامبر اکرم (ص) بود که حضرت طبیب دوار بودند، #شهید_مطهری هم به تبعیت از ایشان چنین خصوصیتی داشتند، سخنرانی ها و کتابهای این #شهید بزرگ بخشی از مشکلات جامعه را مطرح می کند و برای کشور و جامعه و انسانها مایه خیرات و برکات است.

ایشان در پایان یاد و خاطر#شهدای_معلم و #دانش_آموز را گرامی داشت و برای معلمانی که در قید حیات نیستند و برای جامعه اسلامی زحمت کشیدند از خداوند رحمت و رضوان الهی را خواستند.


      

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره، #شب_19 ماه #رمضان در #امامزاده_ اسماعیل شناط ابهر


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >