حضور و با بازدید حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره از اداره #ورزش و #جوانان شهرستان در تاریخ 1400/2/30


?امام جمعه شهرستان در این بازدید ضمن تشکر از زحمات رئیس محترم و کارکنان، اداره #ورزش و جوانان را یکی از ادارت #فرهنگی دانست که در رده های مختلف سنی حضور دارند و این ظرفیت خوبی است که باید از این ظرفیت برای #تربیت جوانان بهره برد.


?رییس قرار گاه فرهنگی شهرستان با اشاره به جایگاه #اخلاق در ورزش گفت: اداره ورزش و جوانان می تواند با اختصاص بخشی از زمان ورزش به اخلاق، بسیاری از #مشکلات و آسیب های اجتماعی را #اصلاح کرد.


?وی در ادامه به جایگاه اخلاق و جوانمردی در ورزش های #باستانی #ایرانی_اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولین ورزش و جوانان در این مورد می توانند از #کارشناسان این امر دعوت کنند تا در جلسه #شورای_فرهنگ_عمومی شرکت کنند و راهکارهایی برای #فرهنگ_سازی در #ورزش ارائه دهند.


?حجت الاسلام #زاهدی_پور با اشاره به جوان بودن ورزشکاران و لزوم برنامه ریزی #فرهنگی_ اخلاقی  گفت: با توجه به جاذبه ای که در #ورزش وجود دارد، باعث حضور پر رنگ جوانان می شود که باید از این #ظرفیت برای مصون سازی #فرهنگی و ایجاد معنویت در گروه های مختلف ورزشی استفاده کرد.