سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :430
بازدید دیروز :509
کل بازدید :897843
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 12:47 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر


      

نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان خرمدره به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره

10 بهمن 1399

 

 حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور با اشاره به جایگاه مهم انقلاب اسلامی ایران گفت: مردمی‌ترین انقلابی است که با داشتن رهبری بی‌نظیر ثمرات بسیار درخشان منطقه‌ای و جهانی به دنبال داشته است، امروز بسیاری از معادلات سیاسی جهان با پیروزی انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است، در داخل نیز با وجود برخی مشکلات اقتصادی روند حرکت کشور به لحاظ علمی و فناوری، اعتقادی و فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی کاملاً رو به رشد است.  

 

زاهدی پور گفت: متأسفانه کار زیادی در ارتباط با تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی انجام نداده ایم، مردم و مسئولان و به ویژه جوانان باید وارد میدان شده و ضمن معرفی موانع حرکت، دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را در عرصه جهانی معرفی کنند. 

 

امام جمعه شهرستان خرمدره با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: از مهمترین دغدغه‌های حضرت زهرا (س) زن بودن و حفظ کانون گرم خانواده است.

 

وی افزود تقسیم کار حضرت رسول (ص) برای خانواده علوی و فاطمی از سویی و شش ماه سلام ایشان در برابر باب ولایت، نشان از عظمت جایگاه خانواده و نقش بی‌بدیل حضرت زهرا (س) در حفظ این عنصر مهم و حیاتی اجتماعی است. 

 

خطیب جمعه خرمدره گفت: نظریه‌های فمینیستی و حامیان و مروجان آن با تأکید بر مردوارگی زن و به بهانه دفاع از حقوق زن بیشترین ظلم‌ها را در حق زن، خانواده‌ و جامعه روا داشته‌اند. 

 

حجت الاسلام زاهدی پور گفت: سقوط جوامع غربی در ورطه فساد و ابتذال به دلیل عدول از احکام و دستورات الهی، شاهدی‌ گویا بر شکست نظریه‌های روشنفکر مآبانه‌ای است که با تلاش فریبکارانه در پنهان کردن تفاوت‌های زن و مرد، زن را به یک برده جنسی تبدیل کرده اند. 

 

وی با تشکر از مجلس و قوه قضائیه در ارتباط با تعدیل میزان مهریه و ایجاد ساز و کارهای لازم قانونی و قضایی گفت:  مهریه بالا نشانگر پسماندهای فرهنگ طاغوتی است که خانواده را با بحران مواجه کرده و باید به شدت آن مبارزه کرد، به زعم باطل برخی ساده‌لوحان، مهریه بالا به هیچ وجه ایجاد امنیت برای زن نخواهد کرد.

 

 زاهدی پور در ادامه افزود: پدیده شوم افزایش غیر عقلانی مهریه نه یک چشم هم چشمی ساده که بلکه یک پروسه خطرناکی است که ضمن تبدیل زن به یک کالای قابل خرید و فروش، با تعمیق کینه‌ها و کدورت‌ها به جای مهر و محبت، کانون گرم خانواده را با تهدید جدی مواجه کرده و موجب افزایش ابتذال و فساد جنسی و طلاق در جامعه شده است. 

 

زاهدی پور با اشاره به وظایف مجلس انقلابی گفت: برخی معاندان در صدد تخریب مفهوم انقلابگیری هستند که مجلس باید هوشیار باشد.

 

حسینعلی زاهدی پور گفت: شفافیت آرا مطالبه ای به حق است که موجب سالم‌سازی بسیاری از بسترها و ساختارهای قانونی و اداری دیگر خواهد بود، عدم شفافیت نشان از بیماری در ساختار است که باید حل شود.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره با اشاره به افزایش تحرکات داعش در عراق و سوریه و ارتباط آن با دولت آمریکا گفت: باید هوشیار باشیم که بایدن دموکرات پدرخوانده داعش محسوب می‌شود، هیلاری کلینتون وزیر خارجه کابینه اوباما، در کتاب خاطراتش، جنبش تکفیری‌ها را دست‌ساز دولت اوباما خواند، جو بایدن معاون اول این دولت بود، وی هم‌چنین پس از حمله گسترده تکفیری‌ها به عراق طرح تجزیه عراق را به سه بخش شیعی و سنی و کردی، مطرح کرده بود و برای آن طرح و سناریو نوشته بود، آمریکا و بلینکن اشتباه می کنند آنها پیمان شکنی کرده اند. اما  کاهش تعهدات هم بر اساس برجام بوده البته غربگرایان هم اشتباهشان را ببینند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: موضعگیری بلینکن مبنی بر مذاکره برای برگشت به برجام ضمن آن که تفاوت ماهوی با دولت قبل ندارد؛ خباثت پشت صحنه آمریکایی ها را برای ساده لوحان غربگرا روشن تر ساخت.

مردم و حکومت ایران هیچ وقت بر سر عزت ملی و موشک و ... مذاکره نخواهند کرد.

 

 امام جمعه شهرستان خرمدره در پایان خطبه های نماز جمعه بیان کرد: محدودیت های کرونایی باید کاملاً هوشمند بوده و اگر هم ضرورت دارد، باید نسبت به بخش‌هایی باشد که قواعد و الگوهای بهداشتی را رعایت نمی کنند، از اجتماعات دینی که بیشترین مراعات را دارند، تشکر می‌کنم، در سفر به قم هم مشاهده کردم که متدینین بیشترین مراعات را دارند.


      

 

بخش مهمی از امنیت اقتصادی در گرو امنیت نظامی و دفاعی است.

امام جمعه خرم‌دره گفت: با وجود جیغ بنفش جاهلان یا معاندان، بخش مهمی از امنیت اقتصادی کشور در گرو امنیت نظامی و دفاعی است.


به گزارش دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (ع) و تکریم خانواده‌ها و به ویژه مادران شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا نقش بزرگی در بصیرت دهی به جامعه دارند و نهادهای متولی باید ضمن تکریم جایگاه خانواده‌های شهدا، فعالیت‌های زمینه‌ای لازم از جمله برگزاری برخی کارگاه‌های آگاهی‌بخش را برای این خانواده‌ها برگزار کنند.


وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا بالاترین ظرفیت را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دارند، افزود: خانواده‌های شهدا عزیزترین هستی خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و بنابراین تحمل سختی‌های دنیوی دیگر را بهتر درک می‌کنند و این درک عمیق و انقلابی خود را به دیگران نیز منتقل خواهند کرد. 


خطیب نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به برگزاری بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش‌، تصریح کرد: رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج‌فارس‌، رونمایی از ناوبندر راهبردی مکران‌، رزمایش دریایی اقتدار 99 توسط ارتش‌، تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران‌، است.


وی با اشاره به رزمایش‌های موشکی و پهپادی و برخی‌ رونمایی‌ها و رزمایش‌های دیگر، ادامه داد: رزمایش‌ها و رونمای‌های نظامی اخیر نیروهای مسلح با توجه به زمان مناسب و ابتکارات و قدرت‌نمایی کم نظیر موجب ارتقای جایگاه جمهوری در منطقه بوده، ضمن آن که دوستان و هم پیمانان منطقه‌ای ما را امیدوار کرد، با توجه به همزمانی آن با انتقال قدرت در آمریکا، نقش مهمی در محاسبات منطقه‌ای و بین منطقه‌ای دشمن خواهد داشت. 


امام جمعه خرمده تاکید کرد:با وجود جیغ بنفش جاهلان یا معاندان، بخش مهمی از امنیت اقتصادی کشور در گرو امنیت نظامی و دفاعی است. 


وی اذعان داشت: عظمت این رزمایش‌ها زمانی بیشتر آشکار می‌شود که می‌بینیم همه این اقتدار و توان مبتنی بر تکنولوژی بومی است. 


زاهدی پور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی زبانی غیر از زبان زور و قدرت نمی‌فهمند، تصریح کرد: تنها راه پیروزی ایران اسلامی، مقاومت، رفع مشکلات اقتصادی با برنامه‌ریزی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و تقویت قدرت و اقتدار دفاعی است. 


وی در ادامه با اشاره به انتقال قدرت در آمریکا، یاد آور شد: امام ما، آمریکا را به حق شیطان بزرگ می‌دانست و بایدتوجه کنیم که ظاهر مخملی دموکرات‌ها و دولت بایدن را نخوریم؛ بدترین دشمنی‌ها با ایران هم از سوی جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها بوده و بلکه دموکرات‌ها سابقه دشمنی بیشتری دارند.


خطیب نماز جمعه خرم‌دره به برخی‌ موضعگیری‌های اخیر دموکرات‌ها از جمله مشروط کردن برگشت به برجام، بر بازگشت ایران به تعهدات برجامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: گام اول خروج از برجام را خودشان برداشته‌ند و گام اول برگشت هم باید از سوی آنان باشد. 

وی تاکید کرد: مواظب باشیم که بایدن با سیاست‌ فریب تلاش خواهد کرد تا سیاستمداران بی‌بصیرت را با خود همراه کند. 


زاهدی پور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مبارزه با فساد، افزود: بیشترین بخش فساد اقتصادی مربوط به شرکت‌های دولتی است. 


وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دولتی بیش از 70 درصد بودجه را در اختیار دارند، ادامه داد: با وجود اینکه متأسفانه حقوق نجومی در برخی دستگاه‌ها قانونی شده است، مجلس باید در تنظیم بودجه ورودی جدی داشته باشد و قوه قضائیه هم باید نظارت‌ها خود در این حوزه را جدی‌تر انجام دهد.


فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ترویج اندیشه‌های علامه مصباح این است که اندیشه‌های علامه مصباح باید به عنوان یک رشته حوزوی و دانشگاهی تدریس شود، و تأسیس دپارتمان‌ و گروه‌های حوزوی و دانشگاهی در ارتباط با شناخت و تبیین و ترویج اندیشه‌های علامه مصباح یک ضرورت اساسی است. 


 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص نوسان و کاهش نرخ ارز گفت: متأسفانه خودروسازان به بهانه افزایش نرخ ارز در طول سال چند بار قیمت‌ها را به صورت نجومی افزایش داده‌اند، این در حالی است که با کاهش نرخ ارز فقط با لطفی که دارند، وعده عدم افزایش قیمت تا آخر سال را داده‌اند، تا زمانی که خودروسازی به معنای واقعی خصوصی نبوده و در عین حال رقابتی نباشد، قیمت‌ها و کیفیت‌ها به نفع مصرف‌کننده تغییر نخواهد داشت.