خطبه 31 اردیبهشت ص 1
????دولت بی طرفی خود را در #انتخابات ثابت کند/
???? مردم در انتخاب اصلح، به برنامه و سابقه عملیاتی کاندیداها توجه کرده و شعارهای دوران انتخابات را معیار اصلی انتخاب قرار ندهند.

?امام جمعه شهرستان خرم‌دره با اشاره به #مسؤولیت_دولت به عنوان مجری #انتخابات گفت: دولت باید بی‌طرفی خود را در انتخابات ثابت کرده و دولتمردان از بیان مسائلی که شائبه جانبداری از یک #کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

????به گزارش دفتر امام جمعه خرمدره ، حجت الاسلام حسینعلی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه #خرم‌دره با دعوت مردم به تقوا، حضور در #انتخابات را تکلیف الهی دانست و اظهار داشت: حضور در انتخابات، یک تکلیف الهی برای احقاق حق همگانی و دفاع از جغرافیای دینی و جغرافیایی است.


?وی با تکید بر اینکه #حضور حماسی، همراه با #بصیرت در #انتخابات موجب نا امیدی دشمن است، افزود: مردم ایران توجه دارند که دشمن به تمام عده و عُدّه در برابر اسلام ناب محمدی (ص) صف کشیده و بر همین اساس با #غیرت ایرانی، اسلامی خود، دشمنان را ناامید کرده و شکوه و عظمت خود را در برابر دشمنان نشان خواهند داد.


♦?خطیب نماز جمعه خرم‌دره آتش بس در #فلسطین_اشغالی راکارنامه پیروزی دیگری برای #مقاومت معرفی و خاطر نشان کرد: این پیروزی برآمده از وحدت در نقاط مختلف #فلسطین در پرتو سخنرانی #وحدت_بخش و #بصیرت_آفرین ولی امر مسلمانان عالم، حضرت امام خامنه‌ای بود.

?وی تصریح کرد: پیام مهم #پیروزی مردم مظلوم فلسطین برای اشغالگران که با حمایت #ایران_اسلامی شکل گرفت، بسیار گویا و روشن بود و رژیم اشغالگر قدس با شکست در برابر جبهه #مقاومت به این نتیجه رسید که عرض اندام در برابر #ایران_مقتدر فقط زوال و نابودی آن رژیم را نزدیک خواهد کرد.

 ??زاهدی پور با تأکید بر ضرورت عقلی و نقلی #انتخاب_اصلح و نگرانی دشمنان و معاندان از انتخاب یک رئیس جمهور #انقلابی اذعان داشت: برنامه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب در آستانه #انتخابات این است که انقلابیگری را مساوی با عدم ارتباط با دنیا و یا حداقل ارتباط در حد ضرورت متهم کنند.
 
?وی با اشاره به اینکه #غربگرایان تلاش دارند ارتباط با دنیا را در ارتباط با آمریکا و چند کشور اروپایی، آن هم از نوع ارتباط ذلت بار، منحصر کنند، ادامه داد: ترسوهای غربگرا سعی دارند به نام تعامل با آمریکا و البته برای رسیدن به مناصب و مطامع خود، به دنبال پیاده سازی مدل خاندان‌های زبونی مثل پهلوی و سعودی هستند.

 
??خطیب نماز جمعه خرم‌دره با بیان اینکه در باور غربگرایان پیشرفت و توسعه به معنای حاکمیت لیبرالیزم و #فرهنگ_غربی است، افزود: به فرمایش #علامه_مصباح_یزدی (ره) الگوی فکری غربگرایان چیزی جز ذلت و خودباختگی نیست.

?زاهدی پور یاد آور شد: تنها راه #نجات_کشور، اصلاح الگوهای معرفتی علوم انسانی و خودباوری دینی و احیا، ترویج و تعمیق سبک زندگی ایرانی، اسلامی است.

??وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده جریان‌ها و دولت‌هایی که #برنامه‌ای برای #معیشت ندارند، به کلی گویی‌های از قبیل آزادی و توسعه سیاسی و امثال آن می‌پردازند، تاکید کرد: مردم باید با توجه اساسی به #شعار_سال به کسی #رأی دهند که اعتقاد به عدالت در معیشت و دفاع از محرومان دارند.


?امام جمعه خرم‌دره، #انقلابی بودن را مهمترین معیار #اصلح معرفی کرد و گفت: کاندیداهای غیر انقلابی قادر به تأمین دنیا و آخرت مردم نخواهند بود.

?وی با اشاره به مسؤولیت #دولت به عنوان مجری انتخابات تأکید کرد: دولت باید بی‌طرفی خود را در #انتخابات ثابت کرده و دولتمردان از بیان مسائلی که شائبه جانبداری از یک #کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

?زاهدی پور یاد آور شد: کاندیداها باید در حوزه‌های مختلف مانند؛ #عدالت و #معیشت،کنترل جمعیت، مدیریت #فضای_مجازی، ترویج سبک اسلامی، افزایش #ارزش_پول_ملی، روش‌های اشتغال آفرینی برنامه ارائه دهند.

??وی با بیان اینکه یکی از معیارهای عدم #صلاحیت یک کاندیدا، تخریب کاندیداهای دیگر به جای نقد است، افزود:کاندیداها برای #تبلیغات خود برنامه ارائه دهند.

??خطیب نماز جمعه خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به #مذاکرات_وین گفت: تیم #مذاکره باید مواظب باشد که دشمن در صدد است با فرسایشی کردن #مذاکرات_برجامی، ضمن بهره‌برداری انتخاباتی از مذاکرات وین، از زیر بار لغو #تحریم‌ها شانه خالی کند.

?وی تصریح کرد: هدف آمریکا در بازگشت به برجام بهره‌برداری از آن در راستای زیر فشار قرار دادن #ایران البته بدون دادن هر گونه #امتیاز است.


??رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خرمدره با تبیین مشکلات اقتصادی کشور و لزوم مدارا با فقرا و توجه ویژه دین اسلام به فقرا و همنشینی پیامبر اکرم (ص) با فقرا گفت: تکرار کتک زدن دستفروش در یکی از شهرهای کشور و هشدار در مورد تکرار آن گفت: برخوردهای ناروا با این افراد با اصول بنیادین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نبوده و لازم است قوه قضائیه، به ویژه دادستان‌ها برخورد جدی با چنین اقدامات غیر اخلاقی و غیر دینی داشته باشند.