سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش
صفحات اختصاصی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :731
بازدید دیروز :509
کل بازدید :898144
تعداد کل یاد داشت ها : 2062
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 5:11 ع
درباره وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
ولایت ، امام جمعه ماهنشان ، رمضان ، قدس ، مهدویت ، نماز جمعه ، هفته دولت ، ولایت فقیه ، ولی فقیه ، عدالت ، جهاد ، فرهنگ ، ماهنشان ، انتخابات ، حجاب و عفاف ، رهبری ، روح عبادت ، زائر ، زاهدی پور ، زباله دان تاریخ ، زنان ، زینب کبری ، ستاد اقامه نماز ، سفیانی ، سکولاریزم ، سید جمال الدین ، سینما ، شاهنشاهی ، شجره طیبه ، شراب ، شهروندی ، شورای نگهبان ، صداو سیما ، صداوسیمای مرکز زنجان ، ضرورت کنترل ، ظهور ، ظهور امام مهدی ، عاشورا ، حضرت ابوالفضل ، حضرت زهرا ، حضرت زینب ، حضرت عباس ، حلال خداوند ، حمله به حجاب ، حوزه علمیه ، حیامندی ، حیاوحجاب ، خانه ای را ... ، خاورمیانه ، خدمت به خلق ، خودکفایی ، دستمایه فرهنگی ، دعاومناجات ، دفاع استراتژیک از ایران ، دکتر چمران ، دیدار مسئولان ، دین در متن زندگی ، راه و ترابری ، رجوع از مجتهد زنده ، رحیمیت ، انحرافات ، انحرافات اجتماعی ، اهدای خون ، اوقاف و امورخیریه ، اولین نماز جمعه ، ایت اله طالقانی ، بدحجابی ، بعثت ، بهترین افتخار ، بی‏حجابی ، پرورش ماهی ، پیروی از هوی و هوس ، پیشگیری ، تجوید ، تخریب بارگاه ائمه بقیع ، تربیت دینی ، تسخیر لانه جاسوسی ، تشریفت ، تقلید ، توبه و طهارت ، تولد ولایت ، جامعه شناسی سیاسی ، جایگاه زن ، جایگاه وقف ، جنبش مردم مصر، مصاحبه با ایرنا ، امام خامنه ای ، امام خمینی ، امام خمینی (ره) ، امام شناسی ، امام موسی صدر ، امنیت اجتماعی ، امنیت جامعه ، انتخاب اصلح ، آسیب پذیران ، آسیب ها ، اجلاس بیداری اسلامی ، ادیان و مذاهب ، استصغار ذنب ، استقبال ، اصل نماز ، اعتدال ، اعتقاد به ظهور ، اعتکاف ، افزایش طلاق ، امام جمعه ، مبعث ، محبت ، محیط زیست ، مذاکرات استانبول ، مرجعیت دینی ، مساجد ، مستضعفان ، مشروطیت ، مصاحبه با ایرنا ، مصاحبه با فارس نیوز ، معارفه ، معرفت الهی ، معیار ، معیار اصلح ، مهارت ، فرهنگ دینی ، فروتنی ، فعالیتهای ستاد ، فیض کاشانی ، حاکمان ، حج وزیارت ، حجاب ، عدالت محوری ، عدول ، عزت ، عفاف ، عفاف و حجاب ، علایم و نشانه ها ، عید فطر ، غذای حلال ، غزه ، فرج ، یاد جمعی خداوند ، یارانه ، کوروش بت پرست ، ولایت پذیری ، هیأت نظارت ، وابستگی ، وحدت امت اسلامی ، وزیر بازرگانی ، نماز جمعه ماهنشان ، نیل تا فرات ، رهبر عالیقدر ، رهبرآگاه ، موادمخدر ، میانه رو ، میانه روی ، میلاد موعود ، ندای روح بخش آسمانی ، نقش انقلاب اسلامی ایران در مصر ، نقش زنان در انقلاب اسلام ، نقش معلم ، نقش ولایت و رهبری ، نماز ، قرآن ، قرائت ، قسط و عدل ، قلب ، قوانین راهنمایی و راننندگی و درآمدزایی ، قوه قضائیه ، کاردانی ، کارکردهای انتظار ، کمک رهبر معظم ، کوی بی‏نشان ، گردهمایی ،
امکانات دیگر

پیام امام جمعه شهرستان خرمدره به مناسب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا

بسمه تعالی
????????????
#انتخابات مهمترین نماد #مردم_سالاری_دینی است که ‌در پرتو انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای مردم عزیز ایران به دست آمده و ایران اسلامی را از #یوغ_استکبار و  #دیکتاتوری نجات داد.
#حضور_با_شکوه ملت عزیز ایران در سیزدهمین انخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره #شوراهای_اسلامی شهر و روستا، لبیک به ندای فطری #عدالت_طلبی و #ولایتمداری و موفقیت در آزمون بزرگ و #سرنوشت_ساز بود.
??????????
#حماسه باشکوه انتخابات 1400 در حالی رقم خورد که #دشمنان قسم‌خورده از هیچ گونه تلاش کینه‌توزانه دریغ نورزیدند.
????
این حضور با شکوه و #دشمن_شکن در کنار انتخاب #رئیس_جمهور_عالم و #انقلابی یعنی آیت الله رئیسی، شیرینی کام مردم را مضاعف کرده و جوانه‌های امید بر آمده از انقلاب اسلامی را شکوفاتر کرد؛ و به فضل الهی نویدبخش #آینده_ای_روشن و مبارک برای ملت عزیز ایران و همه #آزادیخواهان عالم خواهد شد.
????????
اینجانب ضمن تشکر از مجریان انتخابات و همه عزیزانی که در این #حماسه عظیم سهمی دارند، به نوبه خود این حماسه باشکوه و #سرنوشت_ساز را به محضر امام عصر (عج)، نایب عزیزش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران و به ویژه مردم عزیز شهرستان خرمدره تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
????????
در پایان به #منتخبان عزیز #شوراهای_اسلامی شهر و روستای شهرستان #خرمدره تبریک عرض نموده و یادآور می‌شوم که این #مسئولیت جدید را فرصتی برای #خدمتگزاری به #مردم عزیز و قدرشناس در قالب نظام #جمهوری_اسلامی قلمداد کرده و موفقیت خود را صرفاً در #سربازی و گوش به فرمانی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و تحقق آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و منویات رهبر معظم انقلاب بدانند. در این صورت است که هم در محضر #خالق_متعال و #خَلق_عزیز او #روسفید خواهند بود.
والسلام علی من اتّبع الهدی و الفرقان
حسین علی زاهدی‌پور
امام جمعه شهرستان خرمدره


      

‍ مردم به کسانی رأی بدهند که طعم فقر را چشیده باشد

?امام جمعه #خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که #فقر و #بی‌_عدالتی برچیده شود، باید درست #انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی #رأی دهند که طعم فقر را چشیده و در کارنامه خود #سابقه_فساد_ستیزی داشته باشد.


?به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به #انتخابات و نقش آن در تامین خواسته‌های مردم، اظهار کرد: اصلی‌ترین ساختار حکومتی که باید برای تأمین #عدالت و #مبارزه با فساد اقدام کند، #دولت و قوه مجریه است.


?امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که فقر و بی‌عدالتی را برچیده شود، باید درست #انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی #رأی دهند که #طعم_فقر را چشیده و در #کارنامه خود سابقه فساد ستیزی داشته باشد.
وی با بیان اینکه #مردم_ایران به دنبال دولتی هستند که تأمین کننده #عزت برای #جهان_اسلام و ایران و موجب ذلت جبهه کفر، نفاق و استکبار باشد، تصریح کرد: #ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های آنها باید اولویت دولت باشد.


?زاهدی پور با اشاره به حضور #ناو_گروه #نیرویی_ریایی #جمهوری_اسلامی_ایران در آب‌های بین المللی از جمله #اقیانوس_اطلس شمالی ادامه داد: حضور ناوگروه نیروی دریایی #ارتش_جمهوری_اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس اطلس شمالی، نمودی دیگر از #اقتدار_ایران_اسلامی است.


?امام جمعه خرمدره با بیان اینکه #اقتدار_ایران_اسلامی امروز مرزهای منطقه‌ای و بین المللی را در نوردیده و این #اقتدار محصول #ایمان و #مشارکت_مردم در صحنه حکمرانی است، اظهار داشت: تلاش دشمنان برای تضعیف #انتخابات هم نشان از حرکت منفعلانه آن‌ها در برابر #اقتدار_ایران_اسلامی است.


?وی با بیان اینکه #حضور_مردم در #حماسه_انتخابات، #مظهر_اقتدار_ایران مبتنی بر ولایتمداری است، تصریح کرد: #انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات در هر کشوری است و مردم با حضور و #مشارکت خود در انتخابات نقش خود را در #حاکمیت و #اداره_کشور به خوبی اعلام می‌کنند.


?زاهدی پور در ادامه به #زوال_دولت_نتانیاهو و انتخاب دولتی منفعل و بدون انسجام در #سرزمین‌های _اشغالی اشاره کرد و گفت: این امر نشان دهنده ضعف مفرط در #رژیم_اشغالگر_قدس بوده و به روشنی مشخص می‌سازد که این رژیم توان تعبیر خواب‌های تعبیر نشدنی نتانیاهو را نداشته و رو به #زوال است.

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور #امام_جمعه شهرستان #خرمدره در پای صندوق های رأی، مکان مسجد حضرت رسول الله (ص)
10:00
28خرداد1400

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره در جمع #بسیجیان پایگاه #شهید_کلاهدوز با موضوع #انتخابات_1400

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

دیدار جناب آقای جمادی رئیس #آموزش_و_پرورش شهرستان #خرمدره به همراه همکاران با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در مورخ 1400/3/24

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

دیدار جناب آقای محمدی رئیس #جهاد_کشاورزی شهرستان #خرمدره به همراه همکاران محترم با حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در تاریخ 1400/3/22

امام جمعه خرمدره با تبریک فرا رسیدن #ولادت_حضرت_معصومه (س)، #جایگاه_جهاد_کشاورزی را بسیار والا شمرد و گفت: کشاورزی شغلی بسیار #مقدس بوده و نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال #سال_تولید، #پشتیبانی ها و #مانع_زدایی_ها می باشد ، یکی از تولیدات کم دغدغه که عامل حفظ #محیط_زیست هم می باشد و ثمره ی #عبادی هم دارد #کشاورزی است.

حجت الاسلام زاهدی پور کار کشاورزی را عاملی برای #آرامش و ترویج دهنده ی #فرهنگ_تولید دانست و افزود: کشاورزی کاری است که از نظر عبادی  نزدیک کننده به خداوند بوده و مایع #آرامش است، و از سویی دیگر تامین کننده ی #منافع_اقتصادی_و_ملی می باشد که نتیجه ی آن #فرهنگ_سازی درست بین مردم است.


      

حضور در #انتخابات و #انتخاب_اصلح، اصلی‌ترین راه #کاهش_مشکلات است

?امام جمعه خرمدره با تاکید بر لزوم #تبیین #حضور_حداکثری در #انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و #دموکراسی اعتقاد دارند و نه به #اسلام، گفت: #حضور_حماسی در #انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم #مردم‌_سالاری دینی هم همین است.


?به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه_خرمدره با تبریک میلاد #حضرت _معصومه و آغاز #دهه_کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بهترین الگوی #دختران برای سعادت جاودانه دختران جامعه است، دختران و زنان جامعه باید توجه کنند که ایشان ضمن حفظ #حیا_و_عفت، یک حرکت سیاسی و اجتماعی عظیم مبتنی بر #ولایت انجام داده و ماندگار شد.


?امام جمعه #خرمدره با تاکید بر لزوم تبیین #حضور_حداکثری در #انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و دموکراسی اعتقاد دارند و نه به اسلام، گفت: #حضور_حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه #کاهش_مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی هم همین است.

 
?وی با بیان اینکه همانگونه که امامین #انقلاب تأکید دارند، حضور حداقلی در انتخابات، استراتژی دشمنان انقلاب است و مردم انقلابی و آگاه ایران، دشمن را ناامید خواهند کرد، تاکید کرد: انتظار مردم این است که #کاندیداها به جای تخریب شخصیت دیگران، به #ارائه_کارنامه و برنامه مستدل در چارچوب #آرمان‌های_انقلاب و قوانین #نظام_جمهوری_اسلامی بپردازند.


?زاهدی پور با بیان اینکه کاندیدایی که به #تخریب دیگران می‌پردازند، شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران را مخدوش می‌سازد، ادامه داد: زیر سؤال بردن #حجاب و برخورد با بی‌حجابی توسط برخی کاندیداها درست نیست چرا که اعتقاد به حجاب از ضروریات #دین بوده و شرط مسلمان بودن است و حمله به حجاب و حمایت از بی‌حجابی، افراد را از #صلاحیت حداقلی خارج می‌سازد.

 
?امام جمعه خرمدره با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح تصریح کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که بتواند در کنار #رفع_مشکلات_اقتصادی در کوتاه مدت و ارائه برنامه بلند مدت #اقتصادی، به لحاظ سیاسی نیز تعامل جهانی را مبتنی بر سه اصل #عزت، #حکمت و #مصلحت تعریف و اجرا کند.

 
?وی با تبریک هفته #محیط_زیست، گفت: حفظ محیط زیست مبتنی بر #قوانین_کشور، ضمن آن که یک #وظیفه_شرعی_و_قانونی است، ضامن حفظ #سرمایه‌های_بنیادین کشور است.


      

#گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های #بسیج با موضوع حضور در #انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره مورخ 19 خرداد 1400 برگزار گردید.

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor


      

بازدید حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان خرمدره از #شرکت_مینو


      

?? جلسه #علما و #هیئت_اندیشه_ورز_بسیج_طلاب به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام‌جمعه شهرستان خرمدره مورخ  17 خرداد 1400 در حسینیه امام خمینی (ره) شهرستان برگزار گردید.


??حجت الاسلام #زاهدی_پور ضمن تقدیر و تشکر از حضار محترم و گرامیداشت ایام گفت:‌ #انتخابات امر بسیار مهمی است که باید تلاش شود تا با حضور #پرشور برگزار شود.

??امام جمعه خرمدره از جمله مشکلات موجود را #عدم_شناخت_حقیقی #مردم عنوان کرد و گفت: عدم شناخت مردم ریشه ی بسیاری از مشکلات است، پس با شناخت درست و شرکت دادن مردم در برنامه ها می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

??حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه راه حل هایی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات ارائه دادند که می توان به به موارد زیر اشاره کرد:??

?فعالیت در #رسانه_ی_ملی و #فضای_مجازی

?ایجاد #حلقات_صالحین و #تربیت_نیروهای #جوان و #انقلابی توسط #بسیج

?پرهیز از #کلی_گویی

?معرفی #کاندیداها به طور اصولی و دوری از افراط و تفریط

?پاسخ اصولی به #شبهات_انتخاباتی


      
   1   2   3   4   5   >>   >