حضور در #انتخابات و #انتخاب_اصلح، اصلی‌ترین راه #کاهش_مشکلات است

?امام جمعه خرمدره با تاکید بر لزوم #تبیین #حضور_حداکثری در #انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و #دموکراسی اعتقاد دارند و نه به #اسلام، گفت: #حضور_حماسی در #انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه کاهش مشکلات و مفهوم #مردم‌_سالاری دینی هم همین است.


?به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه_خرمدره با تبریک میلاد #حضرت _معصومه و آغاز #دهه_کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بهترین الگوی #دختران برای سعادت جاودانه دختران جامعه است، دختران و زنان جامعه باید توجه کنند که ایشان ضمن حفظ #حیا_و_عفت، یک حرکت سیاسی و اجتماعی عظیم مبتنی بر #ولایت انجام داده و ماندگار شد.


?امام جمعه #خرمدره با تاکید بر لزوم تبیین #حضور_حداکثری در #انتخابات و با بیان اینکه مخالفان حضور در انتخابات نه به جمهوریت و دموکراسی اعتقاد دارند و نه به اسلام، گفت: #حضور_حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، اصلی‌ترین راه #کاهش_مشکلات و مفهوم مردم‌سالاری دینی هم همین است.

 
?وی با بیان اینکه همانگونه که امامین #انقلاب تأکید دارند، حضور حداقلی در انتخابات، استراتژی دشمنان انقلاب است و مردم انقلابی و آگاه ایران، دشمن را ناامید خواهند کرد، تاکید کرد: انتظار مردم این است که #کاندیداها به جای تخریب شخصیت دیگران، به #ارائه_کارنامه و برنامه مستدل در چارچوب #آرمان‌های_انقلاب و قوانین #نظام_جمهوری_اسلامی بپردازند.


?زاهدی پور با بیان اینکه کاندیدایی که به #تخریب دیگران می‌پردازند، شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران را مخدوش می‌سازد، ادامه داد: زیر سؤال بردن #حجاب و برخورد با بی‌حجابی توسط برخی کاندیداها درست نیست چرا که اعتقاد به حجاب از ضروریات #دین بوده و شرط مسلمان بودن است و حمله به حجاب و حمایت از بی‌حجابی، افراد را از #صلاحیت حداقلی خارج می‌سازد.

 
?امام جمعه خرمدره با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح تصریح کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که بتواند در کنار #رفع_مشکلات_اقتصادی در کوتاه مدت و ارائه برنامه بلند مدت #اقتصادی، به لحاظ سیاسی نیز تعامل جهانی را مبتنی بر سه اصل #عزت، #حکمت و #مصلحت تعریف و اجرا کند.

 
?وی با تبریک هفته #محیط_زیست، گفت: حفظ محیط زیست مبتنی بر #قوانین_کشور، ضمن آن که یک #وظیفه_شرعی_و_قانونی است، ضامن حفظ #سرمایه‌های_بنیادین کشور است.