پیام امام جمعه شهرستان خرمدره به مناسب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا

بسمه تعالی
????????????
#انتخابات مهمترین نماد #مردم_سالاری_دینی است که ‌در پرتو انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای مردم عزیز ایران به دست آمده و ایران اسلامی را از #یوغ_استکبار و  #دیکتاتوری نجات داد.
#حضور_با_شکوه ملت عزیز ایران در سیزدهمین انخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره #شوراهای_اسلامی شهر و روستا، لبیک به ندای فطری #عدالت_طلبی و #ولایتمداری و موفقیت در آزمون بزرگ و #سرنوشت_ساز بود.
??????????
#حماسه باشکوه انتخابات 1400 در حالی رقم خورد که #دشمنان قسم‌خورده از هیچ گونه تلاش کینه‌توزانه دریغ نورزیدند.
????
این حضور با شکوه و #دشمن_شکن در کنار انتخاب #رئیس_جمهور_عالم و #انقلابی یعنی آیت الله رئیسی، شیرینی کام مردم را مضاعف کرده و جوانه‌های امید بر آمده از انقلاب اسلامی را شکوفاتر کرد؛ و به فضل الهی نویدبخش #آینده_ای_روشن و مبارک برای ملت عزیز ایران و همه #آزادیخواهان عالم خواهد شد.
????????
اینجانب ضمن تشکر از مجریان انتخابات و همه عزیزانی که در این #حماسه عظیم سهمی دارند، به نوبه خود این حماسه باشکوه و #سرنوشت_ساز را به محضر امام عصر (عج)، نایب عزیزش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران و به ویژه مردم عزیز شهرستان خرمدره تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
????????
در پایان به #منتخبان عزیز #شوراهای_اسلامی شهر و روستای شهرستان #خرمدره تبریک عرض نموده و یادآور می‌شوم که این #مسئولیت جدید را فرصتی برای #خدمتگزاری به #مردم عزیز و قدرشناس در قالب نظام #جمهوری_اسلامی قلمداد کرده و موفقیت خود را صرفاً در #سربازی و گوش به فرمانی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و تحقق آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و منویات رهبر معظم انقلاب بدانند. در این صورت است که هم در محضر #خالق_متعال و #خَلق_عزیز او #روسفید خواهند بود.
والسلام علی من اتّبع الهدی و الفرقان
حسین علی زاهدی‌پور
امام جمعه شهرستان خرمدره