حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه شهرستان #خرمدره، آقای #کاظمی معاون محترم فرماندار، آقای #جمادی رئیس محترم آموزش و پرورش به مناسبت #هفته_معلم به صورت #نمادین در تعدادی از #مدارس حضور یافته و از #معلمان تجلیل و قدر دانی کردند.

در این برنامه امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) و #تبریک_روز_معلم از همه معلم هایی که در شهرستان و سایر شهر ها #فعالیت و #تدریس می کنند تشکر و قدرانی و برای همه آنها آرزوی عاقبت به خیری کردند.

رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان با گرامی داشت یاد و نام #شهید_آیت_الله_مطهری گفت:  روشی که شهید مطهری داشتند روشی #ایثار_گرانه بود و از لحاظ  #شخصیتی_و_علمی الگو برای تمام معلمان در یکی دو قرن معاصر هستند، خصوصیتی که در پیامبر اکرم (ص) بود که حضرت طبیب دوار بودند، #شهید_مطهری هم به تبعیت از ایشان چنین خصوصیتی داشتند، سخنرانی ها و کتابهای این #شهید بزرگ بخشی از مشکلات جامعه را مطرح می کند و برای کشور و جامعه و انسانها مایه خیرات و برکات است.

ایشان در پایان یاد و خاطر#شهدای_معلم و #دانش_آموز را گرامی داشت و برای معلمانی که در قید حیات نیستند و برای جامعه اسلامی زحمت کشیدند از خداوند رحمت و رضوان الهی را خواستند.