برگزاری جلسه شورای #امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور و با حضور سایر اعضای شورا در حسینیه امام خمینی (ره)

?در ابتدای جلسه حجت الاسلام #زاهدی_پور با تسلیت فرا رسیدن #ایام_شهادت حضرت #امیرالمومنین_علی (ع)، #لیالی_قدر را فرصتی مناسب برای بهره مندی کامل از #معنویات شمرد و افزود: #شب_قدر شبی است که #قرآن در آن نازل شده(الذی انزل فیه القرآن) و در برتری این شب همین بس که خداوند آن را بر هزار ماه برتری داده است.

?امام جمعه خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از #مدافعان_سلامت گفت: قشری که در راس و در #میدان مبارزه با کرونا هستند مدافعان سلامت می باشند که باید قدر دان زحمات این عزیزان باشیم.

?رئیس شورای فرهنگی شهرستان علت بسیاری از مشکلات را عدم #برنامه_ریزی درست شمرد و گفت: وجود یک برنامه ی صحیح و منسجم بسیاری از #مشکلات را حل کرده و تبعیض هایی که هم اکنون در جامعه باعث بد بینی شده را برطرف می کند.

?حجت الاسلام زاهدی پور منشا #کرونا را بی دینی شمرد و گفت: این که امروز ویروس منحوس کرونا سراسر جهان را فرا گرفته، به خاطر #عدم_رعایت عده ای بی دین در گوشه ای از دنیا می باشد که باعث گرفتاری کل جهان شده اند، همچنین طبق #آمار وزارت بهداشت کمترین آمار مبتلا به کرونا بین متدینین بوده است، پس با #ترویج_صحیح_دین می توان به نحو احسن با کرونا مقابله کرد.

?وی در ادامه به مسئله ی مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک #اصل است، که متاسفانه به نحو صحیح اجرا نمی شود که خود این عدم اجرا، سرمنشا بسیاری از مشکلات می باشد.

?همچنین در این جلسه، سایر اعضا پیشنهادات خود را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و درباره مسئله ی #کرونا بیان کردند.

?در پایان هم #مصوباتی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مسئله ی کرونا ابلاغ شد و برای اجرا به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.