حجت الاسلام زاهدی پور  در جلسه هماهنگی برنامه های دهه ولایت ضمن گلایه مندی از برخی مسئولین و مردم برای اهمیت ندادن به اجرا و حضور در برنامه های ولایی و فرهنگی اظهارکرد: چپ زمانی چپ است که نوکر ولایت باشد و راست هم زمانی راست است که نوکر و پیرو ولایت باشد وگرنه هردوانه ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه و کفار هستند.
وی با اشاره به حقوق بگیران و مسئولان افزود:از مردم و ولایت دور نباشید چرا که مشروعیت این نظام با ولایت است و مشروعیت گرفتن حقوق ، به میزان ارادت به ولایت است و کاری بالاتر از دهه ولایت هم نداریم که آن  را بهانه کنید.
امام جمعه ماهنشان تأ کید کرد: هرچی داریم از ولایت و امام علی (ع) داریم و این انقلاب با تأسی از اهل بیت عصمت و طهارت شکل گرفته است و هرچه به لحاظ امکانات پیشرفته باشید اما علم ولایت و امامت را نداشته باشید به هیچ دردی نمی خورد و ارزشی هم  ندارد،  بنابراین علم هم در امامت و ولایت است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اظهار گلایه مندی از عدم حضور برخی مسئولان در برنامه های فرهنگی و جلسات،  گفت:  توجیح عدم حضور برخی از مسئولان در برنامه های فرهنگی و ولایی برای بیش از چند بار غیر قابل قبول است و بنده به عنوان امام جمعه وظیفه دارم هماهنگی فکری برقرار کنم و پیگیر چنین مسائلی باشم چراکه دغدغه های فرهنگی داریم .
وی اضافه کرد: بعضی از مسئولین عملا تنبلی می کنند به برنامه های فرهنگی اهمیت نمی دهند و جای تأسف است که در مملکتی زندگی کنی که همه ی امنیت و آرامش آن به برکت ولایت بدست آمده است  و به آن بها ندهید ، فرهنگ مظلوم است ، نور الهی در امامت و ولایت است .
امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: میلیون ها پول در جاهای بی خود و بی اهمیت صرف می شود اما برای مباحث فرهنگی و دینی و پروژه های دینی اهمیت و اعتباری قائل نیستند ، اینگونه مسائل در مملکت علوی جای تأسف است و نشان از اجرایی شدن ترفندهای دشمنان است.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به گذران دوران گفت: پرچم ولایت نمی خوابد پس چه بهتر که در آزمون الهی و حمله تهاجم فرهنگی دشمن موفق و پیروز باشید ، حداقل در مملکت خودمان که همه چیزمان آغشته شده به ولایت ارزش قائل شویم و دهه ولایت را بروز دهید.
معاون فرماندار شهرستان ماهنشان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک اعیاد پیش رو اظهارکرد: در خصوص اهمیت و ضرورت این روزها جای سخن بسیار است  و وظیفه هرمسلمانی است که تا برای گرامیداشت این ایام  و گسترش ، ترویج فرهنگ علوی  و ولایت پذیری در جامعه  تلاش خود را انجام دهد.
لطفی افزود: ضروری است از دو منظر به این ایام نگریسته شود و برنامه ریزی ها در دو منظر انجام شود ، اولی در خصوص گرامیداشت و بزرگداشت این ایام که با برگزاری برنامه ها ومراسماتی مختلف  بتوان این روز ها را گرامی داشت.
وی اضافه کرد: حرکت دوم و گام بعدی در خصوص انجام اقداماتی برای تبیین واقعه غدیر  و بیان فلسفه آن واقعه است که بتوان برای نسل جوان و مردم،  این ایام را که تأثیر زیادی برای جهان اسلام گذاشته،  تبیین کرد.
اعضای جلسه نیز به ارائه برنامه های پیشنهادی پرداختند.