نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان با اشاره به فاجعه مصیبت بار منا و کشته شدن جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام،  اظهار کرد: با توجه به رخ دادن حوادث ناگوار برای حجاج در برگزاری مراسمات حج که مأمن مسلمین است ، باید این مراسم با مشارکت کشورهای قدرتمند جهان اسلام اجرا شود.
وی افزود: در طول حج امسال چهار مورد حادثه حداقل شامل سقوط جرثقیل، دو مورد آتش سوزی و مورد اخیر یعنی کشته شدن تعداد زیادی از حجاج به دلیل بسته شدن راه همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در پیام خود تأکید فرمودند، مسئولیت اساسی این اتفاق متوجه عربستان سعودی است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این بی لیاقتی های آل سعود، از طرفی چهره بین المللی اسلام و مسلمین را مخدوش می سازد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و اعلان سه روز عزای عمومی ، تأکید کرد: در عین حال رسانه ها به ویژه رسانه ملی ، اعلان عزای عمومی از سوی رهبر انقلاب را رعایت کنند و در شکل و محتوای برخی برنامه ها تجدید نظر کنند.
وی با اشاره به 3 مهر 11 ذی الحجه سالگرد تهاجم آمریکا به مردم مظلوم و بی پناه افغانستان به بهانه واهی مبارزه با تروریزم ، گفت: تجربه نشان داده آمریکا ، برای رسیدن به مطامع خود،  ابتدا مسئله سازی کرده و سپس اقدام به تجاوز می کنند.
امام جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به 5مهر 13 ذی الحجه سالروز شکسته شدن حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در سال 1360 ه ش،  اظهار  کرد: شکست حصر آبادان و مواردی از این دست ، نشان دهنده این است که ، با اتکا به ایمان و ولایت می توان در برابر همه قدرت های عالم مقاومت کرد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به طرح دو فوریتی مجلس در ارتباط با افزایش تعرفه واردات خودرو ، افزود: طرح دو فوریتی مجلس در ارتباط با افزایش تعرفه واردات خودرو، اولا چاره ساز نیست ، ثانیا مگر چند صدم درصد مردم ، خودرو های وارداتی خریدند، ثالثا چقدر می خواهیم ، مردم را به خاطر خودرو سازان ، نسبت به نظام اسلامی بدبین کنیم ؟.
وی اضافه کرد: به نظر می رسد بهتر است به جای این طرح ها ، طرح هایی در ارتباط با الزام خودرو سازان به افزایش کیفیت خودرو ارائه دهند ، کسی نیست بپرسد آیا با این کار خودرو های داخلی با کیفیت خواهد شد؟ چرا دغدغه حیثیت نظام اسلامی و ایران را نداریم ؟ چرا یکبار برای همیشه تصمیم نمی گیریم که خوب بسازیم ؟ چرا به سود منطقی قانع نیستیم تا قیمت های منطقی داشته باشیم ؟چرا برخی مدیران خودرو سازی به جای تجدید نظر در کیفیت ، طلبکار هم هستند؟.
خطیب نمازجمعه ماهنشان در ادامه گفت: جالب است که مدیر عامل فولکس واگن ، به خاطر دروغ 70 درصدی در میزان آلودگی زیست محیطی خودرو ها ، مجبور به استعفا می شود وسهام این شرکت 35 درصد سقوط می کند ؟ چون رقابتی هست ، البته افشای این دروغ تلنگری هم به کسانی است که ایمان مطلق به خودرو های خارجی دارند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: در بخش خودرو سازی بیاییم به جوانان بسیجی اعتماد کنیم ، ما می توانیم امروز حسن فرماندهان جوان داشته باشیم ، که از هیچ همه چیز بسازند، تا زمانی که  عافیت طلبان ، جای خود را به بسیجیان ندهند، تحول هم نخواهد بود.
وی افزود: این چه مدیریتی است که خودروی آماده را چنان بلایی سرش می آوریم که شباهت به نسخه اصل ندارد.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به 15 ذی الحجه 7 مهر ماه سالروز فرخنده میلاد حضرت امام عی النقی(ع)،گفت: مراسماتی در شأن این بزرگواران باید برگزار و سیره اهل بیت (ع) تبیین و ترویج شود.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 9 مهر 17 ذی الحجه روز همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ،اظهار کرد:  نظامیان صهیونیستی در مسجد الاقصی حضور دارند ، و مسلمانان به دنبال تخریب و تحریم همدیگر هستند.