امام جمعه ماهنشان گفت: مصلی شهرستان ماهنشان همچنان نیازمند 40میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه است. پروژه مصلی سید الشهدا شهرستان ماهنشان در سال 1390 با همت امام جمعه ماهنشان و با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه استان زنجان کلنگ زنی شد.
حجت الاسلام زاهدی پور  با اشاره به اینکه تکمیل پروژه مصلی ماهنشان با60 میلیارد ریال انجام می‌شود، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 6000متر مربع در حال ساخت است.
امام جمعه ماهنشان  با اشاره به پیشرفت بیش از 70 درصدی فاز نخست پروژه افزود: مصلی ماهنشان در سه فاز مختلف به بهره برداری می رسد که ساخت صحن اصلی آن 75 درصد پیشرفت دارد .
وی با اشاره به هزینه کرد این پروژه اضافه کرد: تاکنون 10 میلیارد ریال با احتساب برخی مصالح  موجود از قبل و برخی کارهای تبرعی هزینه شده است .
حجت الاسلام زاهدی پور  با بیان اینکه تا بحال 65 میلیون تومان از کمک های خیرین و مردم جمع آوری وهزینه شده است گفت: 600 میلیون تومان  از اعتبارات و کمک های دولتی برای ساخت پروژه مصلی در نظر گرفته شده است که از این میزان فعلا 250 میلیون تومان آن را واریز نکردند  .
امام جمعه ماهنشان با اشاره به کم کاری مسئولین جهت پرداخت به موقع اعتبارات اظهارکرد: با واریز به موقع این اعتبار،  درب های ورودی، سرویس های بهداشتی ، محراب مصلی تکمیل شده و با یاری خداوند متعال نماز جمعه و دیگر برنامه های ملی مذهبی در مصلی برگزار می شود .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به طرح مصلی شهرستان ماهنشان اضافه کرد: طرح این مصلی در قالب مجموعه فرهنگی ـ مذهبی طراحی شده و بخش های تجاری، خدماتی، درمانگاه، محل اسکان روحانیان و مبلغان اعزامی از سایر استان ها، پایگاه مقاومت بسیج و سالن جلسات ستاد نماز جمعه  شهرستان، در کنار نمازخانه اصلی است.