امام جمعه موقت ماهنشان امروز درخطبه های نمازجمعه بااشاره به 18اردیبهشت روزجهانی صلیب سرخ گفت:چهل روز از حمله عربستان به یمن می گذرد اما صلیب سرخ همچنان به وظیفه اش در قبال یمن عمل نمی کند.
حجت الاسلام کریمی امام جمعه موقت ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان افزود: تیم مذاکره کننده بایدباهشدارهایی که مقام معظم رهبری درخصوص مذاکرات فرمودندآگاه بوده واگر بار دیگر آمریکایی ها تهدید کردند مذاکره کنندگان ما باید میز مذاکرات را ترک کنند.
وی اظهارکرد: آمریکایی ها با پررویی ایران را تهدید می کنند که گزینه های نظامی را همچنان روی میز داریم و این به معنای این است که ملت ایران از روی ترس در حال مذاکره است در حالی که آمریکایی ها باید بدانند که رهبری ، مردم و نیروهای نظامی آمادگی کامل برای مقابله با آن ها را دارند.
حجت الاسلام کریمی با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم آل سعود به یمن گفت: رژیم متفرعن آل سعود با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیست ها و سردمداران استکبار جهانی و آمریکا، با تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه ها یک کشور اسلامی دیگر به دست خود مسلمان ها و با بودجه خودشان، به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست ها راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است.
امام جمعه موقت ماهنشان با اشاره به مناسبت های هفته اظهارکرد: اردیبهشت‎ماه سال 79 بسیج سازندگی با فرمان رهبری به‌طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی درعرصه های بهسازی ،زیباسازی مدارس، عرصه کشاورزی، آبیخیزداری،عرصه بهداشت،ساخت غسالخانه ومساجد،اقتصادمقاومتی خدمات ارائه می دهدودرراستای محرومیت زدایی گام برمی دارد.
کریمی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در 25 ماه رجب روز چهارشنبه گفت:امام کاظم (ع)همواره از بیم خدا مى‏گریست، چندان که محاسنش از اشک تر مى‏شد وهمواره به نیازمندان کمک می کردوزمانی که از دنیارفت فقرا تازه فهمیدندکه چه کسی برایشان کمک می کرد.