نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت‌الاسلام  زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته ماهنشان با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس شاید به ظاهر جذاب باشد ولی لزوما مفید نیست، اظهار داشت: استانی شدن انتخابات مجلس سبب قطبی شدن انتخابات می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه با استانی شدن انتخابات مجلس یک چرخه باطل و موروثی در انتخابات مجلس شکل می‌گیرد، عنوان کرد: نیروهای جدید و ناشناخته از حضور در مجلس محروم می‌شوند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه استانی شدن انتخابات مجلس دموکراتیک بودن و مردم سالاری جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد، ابراز کرد: این امر به نفع نظام و مردم نیست.
وی در ادامه به تبیین مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: طبق بیانات رهبری مذاکرات باید مقاومت محور باشد چرا که هر جا مقاومت کردیم سبب پیشرفت شده است.
حجت الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه تعطیلی دستاوردهای هسته‌ای خدمت به نظام نیست، خاطر نشان کرد: حق نداریم به بهانه تحریم‌ها مسائل اقتصادی و دستاوردهای هسته‌ای را زیر سوال ببریم.
وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه بازرسی‌های بیش از حد از تاسیسات هسته‌ای را به غربی‌ها بدهیم، بیان کرد: با انجام این امر در دراز مدت با چالش اطلاعاتی مواجه می‌‌شویم.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به بازرسی‌های نظامی عنوان کرد: نباید به هیچ وجه اجازه نگاه صرف به تاسیسات نظامی را به غربی‌ها و هیچ کشور بیگانه دیگر بدهیم.
وی به اعلام آتش بس در یمن اشاره و تصریح کرد: این اعلام آتش بس از سوی عربستان به نوعی تسلیم در برابر اراده ملت یمن است.
حجت الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به عربستان خاطر نشان کرد: این هشدار بسیار آگاهانه بود که از سوی مقام معظم رهبری به عربستان اعلام شد.
وی به 5 اردیبهشت مصادف با سالروز شکست حمله آمریکا به طبس با بیان اینکه این روز نشان دهنده هویت و تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: هر جا با دشمنان اسلام به حکم قرآن دشمنی کردیم شاهد عنایات غیبی الهی بودیم.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به روز شوراها عدم ثبات در تصمیم‌گیری و عدم هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی شورای ماهنشان را از جمله مشکلات این بخش عنوان کرد و افزود: شهر آباد با کنار گذاشتن تمایلات و منافع شخصی حاصل می شود.
وی به 10 دی مصادف با روز ملی خلیج فارس اشاره و ابراز کرد: چند صد سال است که این خلیج با نام خلیج فارس عنوان شده و هرگونه تعرض به این خلیج با پاسخ جوانان انقلابی مواجه می‌شود.