امام‌جمعه ماهنشان گفت: در مورد حل مشکلات یمن نیازمند دیپلماسی قوی هستیم که مذاکرات هسته‌ای در روزهای اخیر این موضوع را تحت‌الشعاع قرار داده است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور امام‌جمعه شهرستان ماهنشان در گفتگو با خبرنگاراوج بیداری  با اشاره به حمله عربستان به یمن، اظهار کرد: حکومت یمن در گذشته در سال 2007 نشان داد که عقاید وهابیت و وحشی‌گری دارد و با توجه به این‌که مرکز ثقل وهابیت در عربستان است کناره‌گیری حکومت یمن منافع عربستان در این کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: بی‌تردید اشاعه وهابیت در منطقه، امپراتوری مجازی برای عربستان به شمار می‌رود و هر عاملی که ترویج وهابیت در منطقه را محدود کند خطر بزرگی برای این کشور محسوب می‌شود.
امام‌جمعه ماهنشان تصریح کرد: یمن نقطه سوق‌الجیشی برای شبه جزیره عربستان دارد و پایگاه سیاسی و نظامی این کشور است که با تحولات اخیر در یمن بخشی از منافع این کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
زاهدی‌پور بیان کرد: عربستان با حمله به یمن در صدد محدود کردن قدرت ایران در منطقه است که باید مسئولان امر نسبت به این واکنش نشان دهند.
وی در پایان عنوان کرد: در‌ مورد حل مشکلات یمن نیازمند دیپلماسی قوی هستیم که مذاکرات هسته‌ای در روزهای اخیر این موضوع را تحت‌الشعاع قرار داده است.