نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهنشان به مذاکرات ژنو اشاره و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده باید بدانند که هر جایی که در این مذاکرات عزت مردم زیر سوال برود باید حساسیت نشان دهند.
وی با تاکید برحفظ حقوق و عزت مردم ایران در مذاکرات عنوان کرد: انقلاب ما برای عزت مردم بود و مذاکرات نیز باید در راستای عزت مردم ایران باشد.
امام جمعه ماهنشان ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده خاطرنشان کرد: دشمنان به ما نیاز دارند و هرچه بیشتر نیازمند توافق هستند.
وی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: تربیت اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخودار بوده و الگوهای تربیتی اسلامی ارائه شده است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ابراز کرد: تربیت اسلامی بهترین تربیت و فرهنگ دینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در این راستا حوزه‌های علمیه تامین کننده جایگاه تربیت اسلامی هستند، تاکید کرد: در شهرستان ماهنشان نیز حوزه‌های علمیه برای فعالیت در این باره تاسیس شده است.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به فراخوان جذب طلبه در مدرسه علمیه زینب کبری تصریح کرد: هم اکنون 12 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
وی با تاکید بر اینکه این مدرسه در یک ترم با 12 طلبه کار خود را آغاز کرده است، گفت: برای سال آینده اقدام به پذیرش به صورت حضوری و نیمه‌حضوری کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: تحصیل در این مدرسه رایگان است و به محصلان بیمه تامین اجتماعی تعلق می‌گیرد.
وی به 9 اسفند مصادف با روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان ارتباط تنگاتنگ با اقتصاد مقاومتی دارد.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه تولیدات خوب باید مورد حمایت قرار گیرند، تاکید کرد: تولید محوری در جامعه باید ترویج یابد.
وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از تولید کننده باید در اولویت باشد، ابراز کرد: قوانین و آئین نامه‌هایی که مانعی برای تولید کنندگان است، اصلاح شود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اینکه باید جلوی رانت خواری در تولید گرفته شود، عنوان کرد: اگر موانع موجود در مسیر تولید برطرف نشود حق مصرف کننده به صورت جدی حل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تولیدات کشاورزی شهرستان ماهنشان وجود رانت و تحمیل هزینه‌های اضافی از سوی دولت سبب بروز مشکلاتی برای کشاورزان این منطقه شده است.
امام جمعه ماهنشان به 13 اسفند ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: ارزش ایشان فقط به سبب فرزند حضرت رسول‌(س) نیست بلکه به این دلیل که مدافع ولایت بود.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان ماهنشان به مناسبت شهادت ایشان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور به 14 اسفند مصادف با تاسیس کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: یکی از افتخارات امام راحل تاسیس این کمیته و فرهنگ کردن کمک به مستمندان و درماندگان بود.