نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان برضرورت گرامیداشت هفته وحدت اشاره کردوگفت: دشمنان از عدم وحدت بیشترین استفاده را می کنند .
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان علی امیری، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تبریک هفته وحدت ومیلاد با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) افزود: باگرامیداشت هفته وحدت باید این هفته به نحواحسن برگزارشود.
وی با اشاره به مسئله وحدت اظهارکرد: بحث های تاریخی باید به غیر از افراط وتفریط باشد وحتی عده ای سعی در ازبین بردن این هفته وحقایق هستند .
امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: حرکت اعتدال به معنای واقعی باشد وبا شناخت اسلام ناب ، دشمن از تفرقه سود برده است .
زاهدی پور اضافه کرد: برخی قصد دارند با ذکر تاریخ‌های مختلف برای ولادت پیامبر اکرم (ص)، در بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند در حالی که پیامبر خود مایه وحدت است.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به گرامیداشت حماسه 9دی از حضور پرشور مردم استان زنجان وماهنشان وهمچنین از عملکرد صداسیما دراین خصوص تقدیرکرد.
وی با اشاره به 13 دی ماه به عنوان سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی در سال 1367 به گورباچف ادامه داد:پیام تاریخی امام راحل به گورچف مبنی برکمونیسم ،مرز اعتقادی انقلاب اسلامی را گشود.
زاهدی پور با اشاره به 16 دی‌ماه روز شهدای دانشجو این مناسبت را روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب عنوان کرد وگفت: شهادت دانشجویان در هویزه وایستادگی در برابرناحق بادستان خالی حماسه ای ماندگار بود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به 17دی ماه بیان داشت : عامل فساد، کشف حجاب بود که رضاخان با طراحی دشمنان خواست در مملکت علوی واسلامی به بهانه آزادی پیاده کند.
وی با اشاره به حضور خانم ها در جامعه خاطرنشان کرد: مرزبندی باید بین آزادی وبی بندوباری باشد ، کارخانم ها درجامعه نباید موجب فحشا وبی بندوباری شود.
خطیب جمعه ماهنشان درادامه با تسلیت شهات سردارتقوی اذعان داشت: شهدای انقلاب اسلام ایران ،درس آزادگی را ازسیدالشهدا(ع) گرفتند.
زاهدی پور با اشاره به حرف های اخیراوباماگفت: اخیرا اوباماگفته بود ،برای اینکه رابطمان با ایران عادی شود باید شرایط مارا قبول کندامادراینجا مردم ایران از عروسک خیمه شب بازی می پرسند ،مگر ایران رابطه را قطع کرده است ؟
وی در ادامه  با تأکید اظهارکرد: ایران خمینی (ره) ، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی وبسیجیان وپیروانی که درسشان را از مکتب امام حسین (ع) گرفته اند رادارد،پس بیدار باشید که شما مسئول وبدهکار ایرانیان هستید وبرای ایرانیان شرطی را نگذارید بلکه این ملت ایران است که برای شما شرطی تعیین می کنند.