نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سوم آبان سالروز سازمان ملل گفت: ساختار بیمار گونه سازمان ملل باید تغییر کند.حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با بیمارگونه عنوان کردن ساختار سازمان ملل اظهار کرد: ساختار سازمان ملل باید از ساختار دیکتاتور گونه خود به سمت دموکراسی حرکت کند.
وی با انتقاد از ساختار کنونی حاکم بر سازمان ملل ابراز کرد: سازمان ملل باید در جهت تامین حقوق همه مردم جهان حرکت کند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به آغاز سال جدید قمری عنوان کرد: آغاز سال جدید قمری احیای امر به معروف و نهی از منکر و آغاز محرم است.
وی با بیان اینکه تغییر در جامعه با اراده جامعه است، گفت: طبق فرموده خداوند متعال هیچ تغییری در جامعه اتفاق نمی‌افتد مگر با اراده ملت آن جامعه و امر به معروف آرامش، پیشرفت و ارتقا ارزش‌های اجتماعی در جامعه است.
زاهدی‌پور خاطر نشان کرد: بسیاری از معضلات جامعه با مرحله نخست یعنی امر به معروف قابلیت حل شدن دارد و با تذکر لسانی می‌توان آنها را حل کرد.
وی تصریح کرد: کنترل اجتماعی چیزی نیست که مختص اسلام و ایران باشد، همه جوامع به فرهنگ خود ارزش می‌دهند، در جوامع دیگر نیز این موضوع وجود دارد.
امام جمعه ماهنشان به سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و افزود: این روز با عنوان  روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.
ور در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای استان زنجان داشته و استان از ثمرات آن بهره‌مند شود.